Miten myyjät käyttävät sivustoasi?

GrumpyPenis

Don't buy from me
New Member
Reaction score
3
Maksaisivatko he minulle ja tekisin viran heidän puolestaan?

Laitanko heidät maksamaan siitä, että heillä on tili sivustollani? vai annanko heidän pitää tilin ilmaiseksi ja veloitan heiltä sitten pienen maksun, kun joku ostaa heiltä?

Tekisinkö siitä kertamaksun vai kuukausimaksun ( tilin ostamisesta ).

Tiedän, että tämä on luultavasti kaikki perustietoa, mutta en ole koskaan tehnyt tätä ennen.

HEISENBERG

ADMIN
ADMIN
Solutions
2
Reaction score
1,748
Deals
666
Jokaisella yrityksellä on omat ongelmansa, ja jos sinulla on ratkaisu johonkin niistä, sinulle tulee kysyntää.
Huumekaupassa on ongelmia:
- Synteesitekniikat
- Reagenssien hankkiminen
- Jakelu.

Olemme sitoutuneet ratkaisemaan kaikki kolme ongelmaa, pian pystymme ratkaisemaan nämä ongelmat lähes viipymättä.
Jos tavoitteenasi on vain tienata rahaa ja kopioit muiden ihmisten malleja, menestymismahdollisuutesi ovat yleensä minimaaliset.

Last edited by a moderator:

HEISENBERG

ADMIN
ADMIN
Solutions
2
Reaction score
1,748
Deals
666
Vastasin sinulle oikein. Ymmärrän, mitä kysymyksesi koskevat, haluat aloittaa online-lääkealan liiketoiminnan ansaitaksesi rahaa. Haluasi siihen motivoi vain ajatus siitä, että huumekauppa on sinänsä kannattavaa. Tämä on väärinkäsitys. Kuten eräs käyttäjämme sanoi, se on kallis harrastus.
Neuvon sinua ponnistelemaan oppiaksesi perusteet itse, niin ymmärrät, mitä tarkoitin yllä olevassa viestissä.

GrumpyPenis

Don't buy from me
New Member
Reaction score
3
Kysymykseni koskivat vain sitä, miten minun pitäisi antaa myyjien käyttää sivustoani ja mikä olisi paras vaihtoehto rahan saamiseksi, en tarkoittanut saada sitä kuulostamaan siltä, että olen kiinnostunut vain rahasta, voin oppia paljon asioita tästä, jos teen sen oikein.

brianvene1

Don't buy from me
New Member
Reaction score
12
@GrumpyPenis hän vastasi kysymykseesi, kyllä.
"Jakelu" -luokka on noin kauppaa tuotteesi, ja emme voi antaa sinulle karttaa tai jotain, sinun täytyy opiskella ja tehdä se oma, ihmiset eivät näytä prosessiaan foorumilla, tarkoitan, alkuperäiseen ja turvalliseen vaihtoehtoon.

Voit aina käyttää luotettavia markkinoita ja luoda tilin, btw, suosittelen, että teet sen joka tapauksessa testinä ja luet joukkueet.
goodlucky