Hydrobromihappo?

Rutherford

Don't buy from me
Member
Joined
Feb 13, 2023
Messages
3
Reaction score
0
Points
1
Hei kaikille! Olen uusi täällä. Olen vain aloitteleva harrastelija, joka haluaa päästä kemian maailmaan.
Haluaisin tietää, tietääkö kukaan teistä mitään keinoa syntetisoida a-pvp:n lähtöaineita (esimerkiksi: 48% bromivetyhappo, pyrrolidiini ja valerofenoni). koska kotimaassani niitä on melko vaikea saada, toinen asia on ostaa netistä ulkomailta, mutta koska ne ovat valvottuja aineita, niiden saaminen on paljon vaikeampaa.
kaikki mielipiteet tai apu olisi tervetullutta!
 

xoxo2.0

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Aug 26, 2022
Messages
95
Reaction score
162
Points
43
mielipide :- @Rutherford, koska olet uusi kemian maailmaan minun neuvoni on aloittaa perus vain ostaa laboratoriokäsikirja, peruslaitteet ja siellä on ääretön luentoja youtube ainakin tehdä perusasiat selväksi muuten olet Dead ennen loppuun ensimmäinen synteesi.

apua :- et voi tehdä kaikkea takapihallasi, jos teet jotain laitonta, sinun on ostettava jotain laitonta.

älä vain tapa itseäsi.
 

general

Don't buy from me
Resident
Joined
Jan 14, 2023
Messages
40
Solutions
2
Reaction score
18
Points
8
hyvin sanottu mies
 

HEISENBERG

ADMIN
ADMIN
Joined
Jun 24, 2021
Messages
1,644
Solutions
2
Reaction score
1,708
Points
113
Deals
666

xoxo2.0

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Aug 26, 2022
Messages
95
Reaction score
162
Points
43
hän haluaa😐 valmistaa 48-prosenttista bromivetyhappoa, pyrrolidiinia ja valerofenonia takapihallaan.
 

w2x3f5

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Jan 15, 2023
Messages
358
Reaction score
174
Points
43
2HBr + H2O2 = Br2 + 2H2O, sen työ hyvä, mutta importan hyvä happotasapaino, jos alhainen tai korkea reaktio pysähtyy.
 

hustla

Don't buy from me
New Member
Joined
Dec 20, 2022
Messages
8
Reaction score
5
Points
3
HBr - sekoita vain hieman KBr:ää tai NaBr:ää laimeaan rikkihappoon (noin 30-40 %) ja tislaa kaikki 122-127 C:n lämpötilassa. Saat 40 % HBr:tä (tiheys noin 1,38 g/ml). Käytä ylimääräistä rikkihappoa (noin 1,5-2,0 kertaa enemmän mooleja). Käytä vain laimeaa H2SO4:ää, koska muuten saat muutaman millilitran Br2:ta (bromia), joka tislautuu noin 55-60 C:n lämpötilassa, ja tämä on suuri ongelma. Vältä ehdottomasti ainetta harrastajakemistille, koska se haiskahtaa JUST.... NIIN PALJON.

pyrrolidiini -
Myös minun neuvoni teille - etsikää aina synteesivideoita ja kaikenlaisia kuvauksia synteesistä ennen kuin kysytte kysymyksen tällä tai muulla tieteellisellä tai "tieteellisellä" foorumilla. Ihmiset eivät pidä kysyä ilman etsimistä omasta. Yritä myös antaa mielenkiintoisia ajatuksia. Äläkä kirjoita tyhmiä asioita.

Valerofenoni - valitettavasti ei ole mitään keinoa tehdä sitä ilman vaikeasti hankittavia tai kemikaaleja. Sinun täytyy vain tehdä valeryylikloridia käyttämällä tionyylikloridia tai syanuurikloridia. On olemassa kiertoteitä, mutta ne eivät vain kannata, koska ne ovat joko kalliita tai käsittämättömän vaikeita noudattaa.
 

general

Don't buy from me
Resident
Joined
Jan 14, 2023
Messages
40
Solutions
2
Reaction score
18
Points
8
hei.im uusi samoin ihailen rohkeutta vain heittää, että ajatus out there.i dont tuntuu im pätevä antamaan sinulle neuvoja, im pieni kala isossa lammessa.i would"""" alku"'''by saada todellinen perehtyminen kaiken needed.i dont tiedä mitä ur tausta saattaa olla?minun tavoite on sama.i on voinut saada kaiken täällä minun sijainti.en ole vielä avannut yhtään pulloa!im älykäs kuin helvetti, mutta ei ole kemisti koulutukseltani.olen viettänyt viimeisen kuukauden ahmimalla msds datalehtiä ja wikipediaa huonolla tavalla.vielä 6kk opiskelua, saatan olla lähellä avata pulloja....laugh....luulen, että paras neuvo, jonka voisin sanoa sinulle, on: baby steps man.wish voisin tarjota enemmän kuin sen,onnea......
 

T0lek511

Don't buy from me
Resident
Joined
Jan 10, 2023
Messages
126
Reaction score
84
Points
28
Deals
1
Voit tehdä HBr:n NaBr:stä tai KBr:stä on paljon opetusohjelmia youtubessa.
 
Top