Olen aloittelija ja haluan tietää, miten skopolamiinilääkettä käsitellään

jimmythomas

Don't buy from me
New Member
Language
🇺🇸
Joined
Jan 15, 2024
Messages
1
Reaction score
0
Points
1
Hei, kaikki. Minäkin olen utelias tästä asiasta. On olemassa kahta tyyppiä, sellaista, joka tekee sinusta pilvessä ja sellaista, joka antaa muiden hallita sinua? Kaipaisin selvitystä siitä, kumpi on kumpi. Ja jos haluaisin antaa kumppanini hallita minua, miten voisin tietää, kuinka paljon hengitän ilman, että se tappaa minut? Olen vain niin kiinnostunut yleisestä... Ja, @Jessica, mitä lajia myyt ja onko sitä vielä saatavilla? Profiilissasi lukee 'älä osta minulta...'. 💀 😂

Kiitos!
 

HEISENBERG

ADMIN
ADMIN
Joined
Jun 24, 2021
Messages
1,648
Solutions
2
Reaction score
1,742
Points
113
Deals
666
Jos joku tarjoaa sinulle jotain ostettavaa tällä foorumilla ja siinä lukee "Älä osta minulta", niin 99,9 prosentin todennäköisyydellä kyseessä on huijari. Jos joku kieltäytyy escrowsta, hän on 110 prosentin todennäköisyydellä huijari.
Käyttäkää päätänne.
 

Dawn_Shergill

Don't buy from me
New Member
Joined
Jul 8, 2024
Messages
1
Reaction score
1
Points
1
Sen perusteella, mitä olen nähnyt, u on otettava huomioon daturan lajit, kuten datura stramonium ja datura metel. Näissä lajeissa on skopolamiinihydrobromidi-alkanoidia. Näitä lajeja löytyy Intiasta ja Kolumbiasta. Koska skopolamiinihydrobromidi on hallitseva alkanoidi paikallisissa lajeissa, Kolumbian rikolliset eivät tarvitse rakettitiedettä eristääkseen skopolamiinihydrobromidia muista alkanoideista, joten he käyttävät vain maserointia uuttaakseen alkanoidin, joten vaikka se olisi saastunut muilla alkanoideilla, kuten atropiinilla, hyoskamiinilla jne., he voivat silti käyttää sitä uhriensa hallitsemiseen ja ryöstämiseen.

Johtopäätös:

- Varmista, että Datura Stramoniumin tai Datura Metelin siemenet

- Voit käyttää vain maserointia, koska skopolamiinihydrobromidin eristäminen ei ole tarpeen, koska se on jo hallitseva alkanoidi.

Huomautus: Nämä tiedot ovat esimerkki skopolamiinista, jota rikolliset käyttävät manupilointiin ja rikosten tekemiseen, eikä sitä ole tarkoitettu käytettäväksi lääketieteellisiin tai farmaseuttisiin tarkoituksiin. Tarkkaa annostusta, jolla voidaan hallita jotakuta minimaalisilla sivuvaikutuksilla, ei ole vahvistettu, koska hallusinogeenisten aineiden vaikutukset vaihtelevat henkilöstä toiseen, joten on parasta olla väärinkäyttämättä sitä siinä määrin, että se voisi aiheuttaa vakavan myrkytyksen tai kuoleman.
 
Top