SCAM Johdanto mustan pyramidin markkinoihin

Bimbone

Don't buy from me
New Member
Reaction score
3
Erittäin lupaava! Toivottavasti tämä paikka on huijausvapaa
aion kokeilla, kiitos

VeNoMxXx

Don't buy from me
Resident
Reaction score
14
leafe se viikkoja ei edes tilaus saada hyväksytty ..se yksinkertaisesti imee toivon, että he muuttavat mieleni ja sen järjestelmän ongelmia !

Amenhotep

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
123
Hei mies, kiitos, että otit meihin yhteyttä.

Olemme julkaisseet toisen ilmoituksen pian phishingin vastaista aihetta käsittelevän ilmoituksen jälkeen.

Antiphishing-haarniskat näkyvät vain satunnaisissa tapauksissa.

Suurimman osan ajasta sinun ei tarvitse rekisteröityä kuin vain vastata yhteen kahdesta captchastamme, ja se on siinä.

Se toimii hyvin, sillä näemme uusia ihmisiä rekisteröitymässä joka päivä.

VeNoMxXx

Don't buy from me
Resident
Reaction score
14
ja miksi rahat on jäädytetty siellä ja kukaan myyjä ei ole verkossa tai edes hyväksyä mitään 2 viikkoa + onko se eräänlainen buisness ? en usko, että ...

Amenhotep

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
123
@nob0dy: et muuten liittänyt viestiisi mitään kuvakaappausta.
Lähetit vain uudelleen ne, jotka olimme liittäneet aiheeseemme.....

Amenhotep

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
123
@nob0dy: et muuten liittänyt viestiisi mitään kuvakaappausta.
Lähetit vain uudelleen ne, jotka olimme liittäneet aiheeseemme.....

VeNoMxXx

Don't buy from me
Resident
Reaction score
14
Markkinoiden linkki on alhaalla !

banister

Don't buy from me
New Member
Reaction score
43
Kyseessä ovat huijausmarkkinat. Käyttäjät varokaa, älkää toimiko näillä markkinoilla. Sinua on varoitettu.

ADMIN: Tällä markkinasäikeellä pitäisi olla punainen SCAM watch -merkki, samoin kuin Alien Marketilla.

VeNoMxXx

Don't buy from me
Resident
Reaction score
14
Miksi kukaan ei delte tämä paska markkinoilla linkki postitse ? vitun huijarit ...

salemwitches

Don't buy from me
New Member
Reaction score
2
Löysin BB-foorumin 3 päivää sitten Black Pyramid -markkinoiden ja niiden erittäin ystävällisen tuen ansiosta, johon olen liittynyt noin kuukausi sitten.

Ensinnäkin: kiitos teille molemmille siitä, että olette tuoneet tuoreutta tälle alalle, joka on darknet.
Toiseksi ja ei viimeiseksi, kun useimmat ihmiset haluavat pitää asiat yksinkertaisina ( ja useimmiten rumina ) huonon koodauksen tai suunnittelun takia tai yksinkertaisesti siksi, että he ovat liian laiskoja tekemään tarvittavat päivitykset, nämä kaverit kaksinkertaistavat vaivannäön ja arvatkaa mitä: se näkyy ! joka suhteessa !

Big-Up teille Heinsenberg ja Amenhotep hienosta työstä. 😉😘

Sikäli kuin pystyin kokeilemaan ( minulla on yhteensä 8 tilausta suoritettu ), markkinat ovat erittäin nopeat, kuvat, haku, profiili, jäsen- ja tuotesivut latautuvat hetkessä.
Pidän todella paljon myös check out -järjestelmästä ja dynaamisuudesta ilman Javan käyttöä. Se on loistavaa.

Suunnittelu on myös virheetön ( okei olen samaa mieltä, että olen aina ollut suuri Egytpian kulttuurin fani omalta osaltani... ).

Kun muut markkinat tuntuvat vanhoilta ja tylsiltä ja yleensä saman porukan ylläpitämiltä yhä uudelleen ja uudelleen, te todella suorititte sen, mitä kutsun puhkeamiseksi tällä alalla, ja oletan, että nyt on vain ajan kysymys, ennen kuin vedätte kunnon liikennettä, jos ette jo ole.

Näin jonkin verran naudanlihaa täällä ja siellä muiden ihmisten kanssa, joita saatat vaivata palvelullasi: Sanon, että jätä ne huomiotta, älä välitä paskaakaan ja jatka sitä mukavaa työtä.

artme2

Don't buy from me
Member
Reaction score
2
Hei kaverit! musta pyramidi on siisti! mutta minä noob ja haluan kirjoittaa viestin ja kun olen kirjoittanut mitään ei tehdä!! miten voin tehdä kiitos!! tämä on tyhmä kysymys tiedän, mutta auttakaa minua, kiitos .. on hyvä päivä

Growt0l

Don't buy from me
New Member
Reaction score
1
Se ei ole siistiä, ellet nauti exit-huijauksesta. Btw, olet selvästi trollaamassa ja hakemassa huomiota. Joten ole hyvä ;).

Berlin777

Professional
Manufacturer Seller
Language
🇬🇧
Reaction score
150
Deals
18
Ei päivityksiä ei seurantanumeroa, en suosittele sitä liiketoiminnan tekemiseen.
Olen odottanut kuukauden ajan voidakseni tehdä tilauksen ja nyt olen odottanut vielä 12 päivää, eikä myyjät ole toimittaneet päivityksiä, vaikka pyysin heiltä seurantanumeroa. Kaveri, joka pyysi minua ostamaan nämä näytteet, suuttuu ja nyt näytän typerältä. Tämä kaikki on hyvin epäammattimaista, Nemesis Market oli paljon parempi. Olen jopa huolissani siitä, että se voi olla huijaus, koska en pystynyt nostamaan varoja, eikä tuki koskaan vastannut minulle, kun pyysin rahojani takaisin. Ne olivat saatavilla vain markkinoiden lompakossa, mutta en voinut nostaa niitä.

Attachments

• SRJBYt6vfV.jpeg
    SRJBYt6vfV.jpeg
    5.3 MB · Views: 344

VeNoMxXx

Don't buy from me
Resident
Reaction score
14
Pysy poissa voin sanoa, kun odottaa 2 viikkoa tilauksen hyväksymisestä ja founds ei pysty peruuttamaan !! Toivon, että he muuttavat mieleni, mutta itse asiassa sen ajanhukkaa !

• Like
Reactions: vis

Berlin777

Professional
Manufacturer Seller
Language
🇬🇧
Reaction score
150
Deals
18
Olen odottanut noin 6-7 viikkoa. 2 ja puoli viikkoa siitä, kun tilaus on lähetetty tilausten tilan mukaan, mutta mitään ei ole vieläkään saapunut, sunnuntaina avasin riidan, eikä vieläkään mitään.

VeNoMxXx

Don't buy from me
Resident
Reaction score
14
tämä viesti pitäisi poistaa tai merkitä huijaukseksi, että nott useammat ihmiset jäävät ansaan

Berlin777

Professional
Manufacturer Seller
Language
🇬🇧
Reaction score
150
Deals
18
Ei vieläkään vastausta

Hyväksytty 2023-11-18 (20:59)

Lähetetty: 2023-11-18 (22:59)

Kiistanalainen 2023-12-03 (15:29)

VeNoMxXx

Don't buy from me
Resident
Reaction score
14
Toivon, että se toimii hyvin sitten otan kaikki takaisin tukea vastaus, mutta sivusto on paljon ongelmia actualy luulen, että aiheuttaa, että massiivinen viivästyksiä. hyvin katsotaan toivon se toimii myös muille samassa tilanteessa u sai tukea vastaus sillä välin ?

View previous replies…

Berlin777

Professional
Manufacturer Seller
Language
🇬🇧
Reaction score
150
Deals
18
Minut hyväksyttiin myös ja yli kahden viikon jälkeen tavara ei koskaan saapunut, katsotaan saanko hyvitystä, koska tuki työskentelee asian parissa.

VeNoMxXx

Don't buy from me
Resident
Reaction score
14
voin vain toivoa oli myyjä erityinen ongelma ja toivottavasti minun toimii hyvin, mutta näyttää siltä, että he ratkaisivat viime viikkojen ongelmat nyt !

Berlin777

Professional
Manufacturer Seller
Language
🇬🇧
Reaction score
150
Deals
18
Viimeisin viesti tuelta oli 4 päivää sitten, myyjät ovat edelleen inaktiivisia, en ole vieläkään saanut rahojani takaisin ja tuki vain pitää rahojani hallussaan tietäen kaiken tilanteen. Tilanne on hyvin outo.

kpach

Don't buy from me
Resident
Reaction score
37
Vaikka luulet, että se on escrow, he luultavasti käyttävät näitä varoja, ei näkymäavainta = ei todisteita siitä, että markkinat pitävät kolikoita.

VeNoMxXx

Don't buy from me
Resident
Reaction score
14
MArkkia todella alaspäin ?

VeNoMxXx

Don't buy from me
Resident
Reaction score
14
Pysy kaukana sieltä sen vain täydellinen huijaus !!!! tämä sivusto on pahin paska koskaan !!!!

Helsinki1

Don't buy from me
New Member
Reaction score
3
Markkinat ovat alhaalla ja minulla on 700usd lompakossani! onko tämä exit-huijaus ? koska emme voi nostaa varoja lompakosta tämä oli pakko tapahtua

Berlin777

Professional
Manufacturer Seller
Language
🇬🇧
Reaction score
150
Deals
18
Olen yrittänyt nostaa varoja heiltä iät ja ajat ilman tulosta.

View previous replies…

Growt0l

Don't buy from me
New Member
Reaction score
1
En voi edes nostaa tililläni olevia yli 300 dollaria ilman, että kohtaan

"Sinun on tehtävä vähintään 1 myynti, jonka arvo on puolet saldostasi, ennen kuin voit nostaa varoja, jotka on talletettu markkinoillemme.
Tulevaisuudessa, jos haluat, että rahasi palautetaan automaattisesti henkilökohtaiseen lompakkoosi peruuntuneen tai epäonnistuneen tilauksen jälkeen, ota vapaasti käyttöön 2fa-todennus profiilissasi ja anna kryptopalautus".

En myöskään voinut saada ostosta, joka toimitettiin postilaatikkooni. Myyjät, joiden kanssa olen puhunut, tällä sivustolla, eivät ole halukkaita antamaan seurantatunnusta tai esittämään tekosyitä seurantatunnuksen väärälle paikalleen asettamisesta. On naurettavaa, että tätä markkinaa (mustaa pörssiä) pidetään edelleen jokseenkin hyvämaineisena muilla sivustoilla, joilla ei ole lähes mitään kritiikkiä toisin kuin ares ja incognito. Tämä on selkeä exit-huijaus, smh. Minun olisi pitänyt tehdä parempaa tutkimusta, lol.

Growt0l

Don't buy from me
New Member
Reaction score
1
Mielestäni ei ole hullua, että tämä sivu on edelleen liitetty heidän kotisivuilleen. Tavallaan se antaa heille mahdollisuuden säilyttää sen uskottavuuden, joka heillä kerran oli. Jossain vaiheessa uskon, että musta pyramidi oli laillinen markkina-alue. Nyt he ovat poistumassa huijauksesta eivätkä anna asiakkaidensa nostaa rahojaan.