Löysin BB-foorumin 3 päivää sitten Black Pyramid -markkinoiden ja niiden erittäin ystävällisen tuen ansiosta, johon olen liittynyt noin kuukausi sitten.
Ensinnäkin: kiitos teille molemmille siitä, että olette tuoneet tuoreutta tälle alalle, joka on darknet.
Toiseksi ja ei viimeiseksi, kun useimmat ihmiset haluavat pitää asiat yksinkertaisina ( ja useimmiten rumina ) huonon koodauksen tai suunnittelun takia tai yksinkertaisesti siksi, että he ovat liian laiskoja tekemään tarvittavat päivitykset, nämä kaverit kaksinkertaistavat vaivannäön ja arvatkaa mitä: se näkyy ! joka suhteessa !
Big-Up teille Heinsenberg ja Amenhotep hienosta työstä.
Sikäli kuin pystyin kokeilemaan ( minulla on yhteensä 8 tilausta suoritettu ), markkinat ovat erittäin nopeat, kuvat, haku, profiili, jäsen- ja tuotesivut latautuvat hetkessä.
Pidän todella paljon myös check out -järjestelmästä ja dynaamisuudesta ilman Javan käyttöä. Se on loistavaa.
Suunnittelu on myös virheetön ( okei olen samaa mieltä, että olen aina ollut suuri Egytpian kulttuurin fani omalta osaltani... ).
Kun muut markkinat tuntuvat vanhoilta ja tylsiltä ja yleensä saman porukan ylläpitämiltä yhä uudelleen ja uudelleen, te todella suorititte sen, mitä kutsun puhkeamiseksi tällä alalla, ja oletan, että nyt on vain ajan kysymys, ennen kuin vedätte kunnon liikennettä, jos ette jo ole.
Näin jonkin verran naudanlihaa täällä ja siellä muiden ihmisten kanssa, joita saatat vaivata palvelullasi: Sanon, että jätä ne huomiotta, älä välitä paskaakaan ja jatka sitä mukavaa työtä.