Hei kaikille, olen uusi täällä. Voisiko joku teistä kokeneista jakaa minulle ja muille kiinnostuneille joitakin hyviä ja tehokkaita menetelmiä tämän efedriinin esiasteen valmistamiseksi kotona? Minulla on bentsaldehydiä, hiivaa, melassia ja ämpäri alkoholikäymistä varten. Olen kerännyt tietoa jo jonkin aikaa, olen kääntänyt patentin (US6271008) kielelleni, sekä joitakin muita tutkimuksia, olen utelias tästä prosessista, valitettavasti en ole perehtynyt tähän kehittyneeseen kemialliseen koodiin, pidän siitä, kun tieto annetaan selkeästi, ja useimmat näistä tutkimuksista on kirjoitettu tiedemiesten kielellä, on vaikea kaivaa tarkkaa, johdonmukaista tietoa, enkä haluaisi mokata mitään tekemällä jotain epätarkasti, joten pyydän, että ne, jotka ovat kokeneet tämän menetelmän, opastavat minua ymmärtävän vanhemman tavoin kädestä pitäen vaihe vaiheelta. Uskon, että tämä voidaan yksinkertaistaa samantyylisiksi ohjeiksi (mieluiten esimerkkimalli):
Saadaksesi 100g fenyyliasetokarbinolia (biotransformaatiomenetelmällä) sinun on tehtävä seuraavat toimet: 1. Hanki 100g fenyyliasetokarbinolia (biotransformaatiomenetelmällä):
1) Lisätään x millilitraa/grammaa melassia ämpäriin, sitten lisätään (x) grammaa hiivaa
2) 24 tunnin kuluttua lisätään (x) millilitraa/grammaa bentsaldehydiä
jne.
Voitteko auttaa minua täydentämään tämän ohjeen täsmällisesti, jotta se voi palvella minua ja muita l-PAC:n valmistuksesta kiinnostuneita tulevaisuudessa? Vai olenko jättänyt huomiotta jonkin säikeen, joka voisi helposti ohjata minut ratkaisuun? Auttakaa minua yksinkertaistamaan tämä arvoitus. Tervehdys!
Saadaksesi 100g fenyyliasetokarbinolia (biotransformaatiomenetelmällä) sinun on tehtävä seuraavat toimet: 1. Hanki 100g fenyyliasetokarbinolia (biotransformaatiomenetelmällä):
1) Lisätään x millilitraa/grammaa melassia ämpäriin, sitten lisätään (x) grammaa hiivaa
2) 24 tunnin kuluttua lisätään (x) millilitraa/grammaa bentsaldehydiä
jne.
Voitteko auttaa minua täydentämään tämän ohjeen täsmällisesti, jotta se voi palvella minua ja muita l-PAC:n valmistuksesta kiinnostuneita tulevaisuudessa? Vai olenko jättänyt huomiotta jonkin säikeen, joka voisi helposti ohjata minut ratkaisuun? Auttakaa minua yksinkertaistamaan tämä arvoitus. Tervehdys!