- Reaction score
- 18
Ymmärrän, mitä tarkoitat. En ole uusi lääkemaailmassa. Olen uusi sytenttisten lääkkeiden maailmassa. Mutta en sen myynnissä.
Olen tietenkin hyvin varovainen. Odotan samaa muilta. Mutta oikean kontaktin kanssa paljon on mahdollista. Ei varmasti ole ollut turhaa kyseisen henkilön vaivaa.
Onko sinulla mitään vinkkejä minulle?
Pitäisikö minun vain avata viestiketjuja, joista saa tietoa A:sta Z:hen? Olen jo nähnyt täällä videon SPEEDin tekemisestä. Se on kiva tieto. Etsin enemmänkin kokemusta jostain isommista laitteista. Toki haluan aloittaa myös pienemmällä. mutta tarkoitus puhuu puolestaan. Olen kiinnostunut vain MDMA/Ecstasy ja SPEED.
Kiitos kommentoinnista.
Olen tietenkin hyvin varovainen. Odotan samaa muilta. Mutta oikean kontaktin kanssa paljon on mahdollista. Ei varmasti ole ollut turhaa kyseisen henkilön vaivaa.
Onko sinulla mitään vinkkejä minulle?
Pitäisikö minun vain avata viestiketjuja, joista saa tietoa A:sta Z:hen? Olen jo nähnyt täällä videon SPEEDin tekemisestä. Se on kiva tieto. Etsin enemmänkin kokemusta jostain isommista laitteista. Toki haluan aloittaa myös pienemmällä. mutta tarkoitus puhuu puolestaan. Olen kiinnostunut vain MDMA/Ecstasy ja SPEED.
Kiitos kommentoinnista.
- Language
- 🇪🇪
- Reaction score
- 45
Jos haluat mennä isossa mittakaavassa, esimerkiksi a-öljyä apaanista, ja haluat muuntaa 1000 kg apaania viikossa, tarvitset:
2 x 1200 kg:n astia, jossa on sekoitin
2 x höyrytislaussarja 200L
1000 kg apaania
1250L fosforihappoa
1000L formamidia
350L muurahaishappoa
500 kg kaustista soodaa
Luulen että tarvitset noin 200k ehkä jopa hieman enemmän. Hyvä paikka Hollannissa maksaa noin 7500/10000 euroa viikossa. Ja voitot a-öljystä ovat nyt hyvin alhaiset. A-öljyn hinta on nyt noin 525-600 euroa litralta.
Jos tarvitset lisätietoja jostain, lähetä viestiä, olen myös hollantilainen.
2 x 1200 kg:n astia, jossa on sekoitin
2 x höyrytislaussarja 200L
1000 kg apaania
1250L fosforihappoa
1000L formamidia
350L muurahaishappoa
500 kg kaustista soodaa
Luulen että tarvitset noin 200k ehkä jopa hieman enemmän. Hyvä paikka Hollannissa maksaa noin 7500/10000 euroa viikossa. Ja voitot a-öljystä ovat nyt hyvin alhaiset. A-öljyn hinta on nyt noin 525-600 euroa litralta.
Jos tarvitset lisätietoja jostain, lähetä viestiä, olen myös hollantilainen.
- Reaction score
- 4
Pyydän DM yksityisesti tarvitsevat apua MDMA ja valmis lahjoittamaan koulutukseen, jos siitä on apua.