Metamfetamiinin kiteyttäminen ja jään valmistus

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,659
Solutions
3
Reaction score
2,734
Points
113
Deals
1
Sinun on hankittava L-Meth ja suoritettava sitten menettelyt, jotka on kuvattu viestissä.
 

Fenster

Don't buy from me
New Member
Joined
Oct 26, 2022
Messages
92
Reaction score
31
Points
8
Anteeksi, mikä viesti?

Alkuperäinen viesti on kuvaus siitä, miten metamfetamiinia kiteytetään p2p:n reduktiivisen aminoinnin jälkeen. Tämän jälkeen kommenteissa on joitakin epämääräisiä kuvauksia rektifioinnista, mutta ei mitään nimenomaan L-Methistä.

Anteeksi, voisitko selventää, mitä tarkoitat "L-Methillä", tai osoittaa minulle #vaihe 1, jossa sanot, että meidän on saatava L-Methiä (eli vähiten aktiivista isomeeria).

Jos sanomasi on totta, voimme tehdä d-metamiinia Vicksin inhalaattoreista. Joten kyllä, se olisi valtava plussa sivustollesi ja salaiselle synteesille yleensä.
 

Fenster

Don't buy from me
New Member
Joined
Oct 26, 2022
Messages
92
Reaction score
31
Points
8

P2P:n tuloksena syntyy raseemista metamfetamiinia. En ole varma, mistä sait L-metamiinin. Voisitko kertoa?
 

Charlie3

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 1, 2022
Messages
35
Reaction score
11
Points
8
Luulen niin, yritän imuroida sen ja päivittää tänne.
 

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,659
Solutions
3
Reaction score
2,734
Points
113
Deals
1
Sait raseemisen metamfetamiinin vapaan emäksen, sitten voit suorittaa menettelyjä d-viinihapolla, jonka avulla voit saada L-metyyliä. Amfetamiinille on olemassa käsikirja , metamfetamiinin isomerointi on sama...
 

UWe9o12jkied91d

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 8, 2022
Messages
678
Reaction score
510
Points
63
Deals
5
Saostetaan joko d-tartriinilla ja hävitetään saostuma ja jatketaan sitten lisäämällä rikkihappoa TAI käytetään l-tartriinia hävittämällä nestemäinen faasi uudelleen vapautetaan l-tartraatti d-amfetamiinisuola ja jatketaan sitten normaalisti, uuttamalla, saostamalla.
Sama menettely voidaan tehdä kamferorisulfonihapolla, samat periaatteet koskevat kahta isomeeria.
 

finch3523

Don't buy from me
New Member
Joined
Nov 11, 2022
Messages
29
Reaction score
4
Points
3
Näin metamfetamiinia, joka oli puhdasta d-metyyliä, mutta joka ei ollut kiteytynyt. Se näytti pikemminkin monilta pieniltä möhkäleiltä tai riisiltä. Mikä menetelmä se olisi?

En halua hankkia sellaista tavaraa kuin kaasukuplalaite. En välitä vaikka lopputuote olisi sirpaleita. Eli mikä olisi yksinkertaisin tapa saada stabiili vesiliukoinen lopputuote? Haluan sekoittaa metamfetamiinin veteen lopussa, jotta voin annostella sen millilitroina. 5 ml sisältäisi esim. 10 mg metamfetamiinia.
Onko freebase vesiliukoinen? Todennäköisesti ei, koska se on öljyinen???? Mikä olisi nopeinta tehdä freebaseaineen kanssa, jotta se olisi vesiliukoista ja vakaata?
 

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,659
Solutions
3
Reaction score
2,734
Points
113
Deals
1
Metamfetamiinisuolat ovat vesiliukoisia.
Ei, se ei liukene veteen. Yksinkertaisin tapa on tehdä suolamuodossa.
 

Hank Schrader

Don't buy from me
Resident
Joined
Nov 10, 2022
Messages
79
Reaction score
165
Points
33
Se on yksi metamfetamiinin puhtaimmista muodoista, ja sillä on dextro-isomeeri.

Tähän mennessä meillä on korkeat laatuindikaattorit, metamfetamiinin puhtaus on saavuttanut 99 % +

Metafetamiinilla on erityinen kierto
optisesti puhdas D-isomeeri on [α]20D = -18,90° 99 %:n puhtaudella.

Tuotteeni sisältää ainoastaan dekstrometamfetamiinia. Käytämme murto-osittaista perustislausta ja uudelleenpuhdistusta.
Emme laimenna metyylibentsyyliamiinilla tai muilla aineilla.
Tuotteemme sulamispiste on oikea.

Organisaatiomme on valmis yhteistyöhön ja on valmis tekemään yhteistyötä sekä valmistajien että suurten ostajien kanssa.

Olemme valmiita auttamaan valmiiden esiasteiden ja kokonaisten työkokonaisuuksien toimittamisessa sekä valmiiden tuotteiden tukkuerien toimittamisessa.
 

Attachments

  • DFmwAiftKG.jpg
    DFmwAiftKG.jpg
    4.4 MB · Views: 674
  • 8fvrq4wVzG.jpg
    8fvrq4wVzG.jpg
    4.7 MB · Views: 665
  • Nt29bQiXF1.jpg
    Nt29bQiXF1.jpg
    8.2 MB · Views: 1,346
  • gmRWhjbex1.jpg
    8.8 MB · Views: 1,025
  • N67icfZnC0.jpg
    N67icfZnC0.jpg
    6.9 MB · Views: 1,406
View previous replies…

StarWars

Don't buy from me
New Member
Joined
Dec 7, 2022
Messages
132
Reaction score
71
Points
28
Miten saada kuten tämä kristalli ??
 

Joeking

Don't buy from me
New Member
Joined
Jan 16, 2023
Messages
3
Reaction score
0
Points
1
Onko tämä muoto poltettavissa?
 

adrenochrome

Don't buy from me
Resident
Joined
Feb 12, 2023
Messages
22
Reaction score
8
Points
3
Olen kiinnostunut siitä, miten tehdä jäätä racemate met, tietääkö kukaan yksityiskohtaista tekniikkaa?
 
View previous replies…

adrenochrome

Don't buy from me
Resident
Joined
Feb 12, 2023
Messages
22
Reaction score
8
Points
3
erittäin kiitollinen tiedoista. onko sinulla linkkiä tai tietoa, miten d-meth tehdään l-methistä ?
 

tripeep

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Sep 28, 2023
Messages
10
Reaction score
1
Points
3
Voitko kertoa minulle, miten kiteytetty iso kiviä?
 
View previous replies…

tripeep

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Sep 28, 2023
Messages
10
Reaction score
1
Points
3
voinko korvata pseudoefedriini/efedriini fenyylipropanoliamiini hcl:llä metasynteesissä Moskovan reittejä käyttäen?
 

Kellyun

Don't buy from me
New Member
Joined
Nov 29, 2022
Messages
3
Reaction score
0
Points
1
@Hank Schrader Good Work My Friend ! Olen hyvin kiinnostunut työskentelemään kanssasi
 

WinterDust

Don't buy from me
Resident
Joined
May 21, 2022
Messages
230
Reaction score
206
Points
43
Deals
3
@Hank Schrader, olet ottanut yksityisyysasetuksesi käyttöön, joten sinuun ei ole mahdollista ottaa yhteyttä.

Lähetä minulle DM, haluaisin puhua.

Parhainta
 

Davidrobinson

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 16, 2022
Messages
86
Reaction score
18
Points
8
Voitteko antaa tietoa isomeerien erottelusta Hank?
 

Lordoftheshard

Don't buy from me
New Member
Joined
Jan 16, 2023
Messages
20
Reaction score
13
Points
3
Vain d met tekee sirpaleita, ja siihen on monia tekniikoita.
Aion tehdä selväksi, että tämä paskanjauhanta, että HCl-kaasuttaminen antaa jäätä ja sirpaleita, on paskapuhetta. Se toimii vain, jos käytät freonia tai nestemäistä typpeä, jos käytät HCl:ää.
Parhaat sirpaleet tehdään ostamalla 20%dh20rexal tritated fb öljystä pH 5.8 ja kiteytyvä astia Pyrex tarjotin jätetään kaappiin UV mustan valon alle ja. ei saa häiritä lainkaan vähintään viikon ajan vähintään se vie aikaa tehdä ylivoimainen tuote.
Kerron teille kaikille toisen tempun jos vain pH:ta FB-öljynne ja jätätte sen rauhaan se haihtuu ja kuivuu jääksi näin kiinalaiset tekevät sen, kyse on vain kärsivällisyydestä.
Mutta tämä kaasuttaminen tolueenissa ja eetterissä tekee vain jauhemaista tuotetta, joka on palautettava jääksi vain freonia tai nestettä. Typpi tekee hetkessä jäätä, kun HCl-kaasu joutuu kosketuksiin sen kanssa.
 

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,659
Solutions
3
Reaction score
2,734
Points
113
Deals
1
Anteeksi, mutta mitä tarkoittaa "osta tekemällä 20 %dh20rexal"? Ja mikä on "UV-mustavalot"? Tiedätkö, että UV ei voi olla musta? =)
 

41Dxflatline

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 23, 2022
Messages
320
Solutions
1
Reaction score
153
Points
43
"Musta valo" on tietty UV-valon alue, joka on lähes näkymätön, kunnes se heijastuu värähtelevästi ympäristön fosforista. Olet varmasti nähnyt sen ennenkin. Ihmiset käyttävät sitä löytääkseen verta ja spermaa, joka on puhdistettu, ja klubi-/rave-ilmapiiriä.
 

adrenochrome

Don't buy from me
Resident
Joined
Feb 12, 2023
Messages
22
Reaction score
8
Points
3
Okei, ystävä. Tein kaiken, mitä sanoit.
Mutta missä on crystall?
Anteeksi, tämä sivusto ei voi ladata kuvaa.
 

Lordoftheshard

Don't buy from me
New Member
Joined
Jan 16, 2023
Messages
20
Reaction score
13
Points
3
1 tee kotitöitä
UV-fluoresoiva musta valo BL 12inch (koko pituus) Vaihda lamppu 8Watt T5 UVA UVA
2 20% tuotteen kokonaispainosta dh20 uudelleenkiteytys esim. 1000g MA lisätään 200g dh20 lämpö liuotetaan ja asetetaan sitten UV mustan valon alle.
Ja sanon sinulle suoraan älä yritä vähätellä minua ja yritä saada minut näyttämään siltä ,etten tiedä mistä puhun ok
Tulen tähän yhteisöön ,20 vuoden kokemuksella ja minun ei tarvitse kopioida ja liittää Festerin paskapuhetta saadakseni vastauksia ok
Olen työskennellyt laboratorioissa ympäri maailmaa...
 
View previous replies…

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,659
Solutions
3
Reaction score
2,734
Points
113
Deals
1
Näyttää siltä, ettet lukenut foorumin sääntöjä. Suosittelen sinua muuttamaan viestinnän sävyäsi, ok?
https://en.wikipedia.org/wiki/Ultraviolet UV-valon aallonpituus on 10 nm - 400 nm. Et voi saada "mustaa valoa" lol :ROFLMAO:
Anteeksi, en tiedä mikä se on.
Se ei anna sinulle mitään ylimääräisiä oikeuksia olla töykeä ja haukkua.
Varmasti
 

Lordoftheshard

Don't buy from me
New Member
Joined
Jan 16, 2023
Messages
20
Reaction score
13
Points
3
Ok ei dramatiikkaa, mutta sitä kutsutaan UV-mustavaloiksi googleta se
Me kaikki opimme toisiltamme Olen kouluttanut itseni kiitos sinun viesteistäsi bmk glykidaatti p2,P:stä metamiiniin.
Olen erikoistunut tekemään hypofosforihappojodia, pseudo- ja efedriinisynteesejä ja trans-4-metyyliaminorex-synteesejä...
Yhteyshenkilöni Kiinassa kertoi minulle bmk-glykidaattireitistä metamfetamiiniin, koska sitä ja metyyliamiinia ja natriumboorihydridiä jne. saa tonneittain.
Näin metamfetamiinia valmistetaan maailmanlaajuisesti ATM:n avulla psuedo efedriininä ja norepinefriininä, DEA on asettanut tälle maailmanlaajuisen rajoituksen.
Ja bmk tapa on neljäsosa huoltajuudesta, jolloin pseudokokkien tekeminen on taloudellisesti elinkelpoista ja vaikka se on laillista, kiinalaiset ovat perustaneet omat selvitysyhtiönsä USA:han Aus De:hen ja EU:hun, joten he voivat taata, että saat kaiken tarvitsemasi, ainakin minun kontaktini ovat saaneet.
 

WinterDust

Don't buy from me
Resident
Joined
May 21, 2022
Messages
230
Reaction score
206
Points
43
Deals
3
Näppäimistösoturi-asenteesi on ihmisille ongelma.

Mitä enemmän yrität, sitä enemmän menetät uskottavuuttasi.

Mitä jos muuttaisit sävyä?
 

adrenochrome

Don't buy from me
Resident
Joined
Feb 12, 2023
Messages
22
Reaction score
8
Points
3
En ymmärtänyt mitään, mutta se on mielenkiintoinen, yleisesti ottaen ja itse asiassa voit selittää tekniikan normaalisti
 

Lordoftheshard

Don't buy from me
New Member
Joined
Jan 16, 2023
Messages
20
Reaction score
13
Points
3
Jos olisit ottanut aikaa nähdä pyysin anteeksi ti herra Paton ok siirrymme mitä didnt ymmärrät ja selitän niin teet
 

triptonaut123

Don't buy from me
Resident
Joined
May 14, 2023
Messages
7
Reaction score
4
Points
3
20 vuoden kokemus on opettanut sinut laittamaan mustan valon vesipitoiseen metamfetamiiniliuokseen d-metamiinin selektiiviseksi kiteyttämiseksi? Julkaise se Nature-lehdessä, se on uraauurtavaa. Mikä selektiivisyys - jos jätän hetkeksi huomiotta kaiken muun hölynpölyn - UV-valolla olisi D-metamiinimolekyyliin verrattuna L-metamiinimolekyyliin? Ei mitään, koska se on täsmälleen samanlainen, sillä on kaikki samat fysikaaliset ominaisuudet.
En tiedä, miksi yritätte viedä näitä ihmisiä mielikuvitusmaailmaanne, mutta rehellisesti sanottuna se on häpeällistä.
 

Cardboard1234

Don't buy from me
New Member
Joined
Jan 26, 2023
Messages
18
Reaction score
1
Points
1
Minulle kerrottiin, että voisin noudattaa tässä menetelmää nro 2 kiteisen metamfetamiinin saamiseksi, mutta tämä näyttää synteesiltä metamfetamiinin vapaasta emäksestä eikä amfetamiinin vapaasta emäksestä. Voiko joku vahvistaa, voiko näitä vaiheita seurata amfetamiinittomalla emäksellä? Jos ei, miten voin muuntaa amfetamiinin metamfetamiiniksi? Olen löytänyt tämän menetelmän vain täältä. Onko olemassa mitään muuta tapaa? Elohopeanitraattia ei ole myytävänä siellä, mistä olen kotoisin.
 

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,659
Solutions
3
Reaction score
2,734
Points
113
Deals
1
Voit käyttää HgCl2:ta tai suorittaa NaBH4-pelkistyksen An/Hg-menetelmän sijasta.
 

Cardboard1234

Don't buy from me
New Member
Joined
Jan 26, 2023
Messages
18
Reaction score
1
Points
1
Lue alumiini-amalgaamin syntetisoinnista HgCl2:lla ja MeOH:lla säikeestäsi. En kuitenkaan löytänyt mitään NaBH4:ään liittyvää, mutta törmäsin samankaltaiseen kysymykseen toisessa viestiketjussa. jossa ImOutAlso kysyi kysymyksestä 2, enkä ole kovin selvillä asiayhteydestä. Käytetäänkö NaBH4:ää alumiiniamalgaamin syntetisointiin vai käytetäänkö amalgaamin sijaan NaBH4:ää koko vaiheessa 3, jossa [1 mooli vapaata amfemäistä emästä] yhdistetään seokseen [1 mooli formaldehydiä ja 350 ml etanolia] + [ 1-1,2 moolia ylimääräistä NaBH4:ää]?
 

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,659
Solutions
3
Reaction score
2,734
Points
113
Deals
1
Voit käyttää NaBH4:ää Al/Hg:n sijasta. Se tarkoittaa, että sinun on jätettävä Al ja elohopeanitraatti kokonaan pois ja käytettävä NaBH4:ää, kuten sanoit. Uskon, että se toimii yhtä hyvin.
En ole varma, että se riittää, mutta voit aloittaa suhteesta 1:1,2 ja lisätä sen määrää saannon ja TLC:n mukaan.
 
Top