- Language
- 🇺🇸
- Reaction score
- 60
Miksi heksaanissa ei tapahdu missään kuplimista? Ja pesu kuumalla vedellä NaCl ja ruokasooda ottaa paljon epäpuhtauksia.
Jos kuitenkin käytät metanolia IPA:n sijasta, voit tehdä suoran uuton reaktioseoksesta lipeän lisäämisen jälkeen heksaanilla.
Jos kuitenkin käytät metanolia IPA:n sijasta, voit tehdä suoran uuton reaktioseoksesta lipeän lisäämisen jälkeen heksaanilla.
- Language
- 🇺🇸
- Reaction score
- 60
Jos käytät metyyliamiinin sijasta nitrometaania, sinun ei myöskään tarvitse tehdä coolinia, minkä lisäksi voit tislata ja käyttää metyyliamiinilähteesi uudelleen. Vähemmän jätettä ja vähemmän kustannuksia.
↑View previous replies…
- Language
- 🇺🇸
- Reaction score
- 60
Tarkistan nyt, onko se todella dextro, kun teen siitä kristallia. Kun kristalli on tehty, saatan laittaa tänne. Minun on myös mainittava, että minulla ei ole vielä oikeita suhteita, minun on tehtävä lisää reaktioita.
- Language
- 🇺🇸
- Reaction score
- 60
tyhjiötislauksen jälkeen minun on myös tehtävä nestemäinen nesteuutto happoemäksellä, jos haluat laittaa kuivaa hcl-kaasua siihen, muuten sinun on laitettava pakastin. löysin kovaa tapaa.
- Language
- 🇺🇸
- Reaction score
- 60
Itse asiassa se on magnesiumlastuilla ja jollakin monimutkaisella tehdä super grignardia
- Language
- 🇺🇸
- Reaction score
- 60
oletko työskennellyt nitrometaanin kanssa aiemmin ? Minulla on ongelmia eristää tuote, että luultavasti acified se tulevaisuudessa sitruunahapolla ja sitten tyhjiö tislaa kaikki, ja sieltä yksi lisätä lipeää emäksinen se uudelleen ja edelleen tyhjiö tislaa emäs (ja vesi sitten ofcourse) ja sitten uuttaa tisle heksaanilla ja kuplii kuivaa HCL-kaasua sen läpi.
Tai sitten vain pakastetaan se ja kiteytetään uudelleen IPA:lla.
Tai sitten vain pakastetaan se ja kiteytetään uudelleen IPA:lla.