- Language
- 🇺🇸
- Reaction score
- 67
Leukartta on niin yksinkertainen, mutta tuotokset ovat aivan roskaa.
Jos ihmiset keksisivät, miten saantoja voitaisiin lisätä, se auttaisi salakemistiyhteisöä niin paljon.
Ilmeisesti magnesiumkloridia voidaan käyttää katalysaattorina, sen perusteella, mitä olen kerännyt netistä, ehkä se auttaa saantoja muutaman prosenttiyksikön verran.
Jos ihmiset keksisivät, miten saantoja voitaisiin lisätä, se auttaisi salakemistiyhteisöä niin paljon.
Ilmeisesti magnesiumkloridia voidaan käyttää katalysaattorina, sen perusteella, mitä olen kerännyt netistä, ehkä se auttaa saantoja muutaman prosenttiyksikön verran.
↑View previous replies…
- Reaction score
- 1
Minulla ei ole linkkiä käsillä, mutta olen lukenut Rhodium-arkistojen joukosta, että vedellä täytetyn Dean Stark -loukun käyttö lisäsi hiivaa. Kun vesi poistettiin sitä mukaa kuin sitä syntyi, mutta loukku pidettiin täynnä, saatiin parempi tulos.
- Solutions
- 1
- Reaction score
- 157
Lyhyt katsaus: Qasim Umar ja Mei Luo: Amiinin synteesin edistyminen Leuckartin reaktion avulla.
Siinäpä se, massiivinen lisäys saantoon ja myös nopeuteen.
Lyhyt katsaus: Advancement in Synthesis of Amine through the Leuckart Reaction (Amiinin synteesin edistyminen Leuckartin reaktionavulla)
Tässä katsauksessa esitetään yhteenveto reaktioista, jotka tapahtuvat "Leuckart-tyyppisen reaktion" aikana. Keskustellaan amiinien synteesin merkityksestä ja viimeaikaisista edistysaskelista yksinkertaisilla ja edullisilla menetelmillä, joissa käytetään helposti saatavilla olevia raaka-aineita. Tämä katsaus sisältää kaikki...
www.mdpi.com
Siinäpä se, massiivinen lisäys saantoon ja myös nopeuteen.
↑View previous replies…
- Reaction score
- 0
En ymmärrä mitään tuossa paperissa olevasta paskasta, selventäkää se. Kuinka suuri on saanto tällä, mitä kemikaaleja on käytettävä ja kuinka nopeasti tämä nopeuttaa paskaa? Jos mahdollista, tee kaavio plz.
- Language
- 🇺🇸
- Reaction score
- 1
Ok kuinka paljon yeild lisäys on se ja onko mitään synteesi tämä tehty suhteilla Chems