joten tänään toinen yritys.
Taas ongelmia p2np:n kanssa.
Se kyllä liukeni kokonaan , mutta sitten kun annoin sen olla huoneenlämpötilassa siitä tuli taas mössöä.
Lisäsin GAA:ta, sekoitin kuumalla levyllä, mutta se ei ollut suuri menestys( GAA:lla on inhottava haju, joka on äärimmäisen tunkeutuva ja pysyy pitkään ).
Amalgaami oli hyvä, mutta tein suuren virheen! Huuhtelun jälkeen laitoin stopin pullon nekin estääkseni happea siitä ( olin laittamassa sadetakkia
@Never to sleep , en muita hanskoja), sitten laitoin stopin ulos, paska melkein räjähti! korkea paine ja korkea lämpötila vapautui. ( olin epävarma laittaa p2np sisään, koska se oli erittäin kuuma), joten laitoin sen hetkeksi kylmään vesikylpyyn jäähdyttämään hieman.
Sitten lisäsin mössö p2np mutta ei imediatly vuorovaikutus. vasta intensiivisen ravistelun jälkeen lämpötila nousi, yhteensä käytin kuin tunnin ravistelu tehdä se kuuma jäähtyä, jos olisin olin edelleen ravistelu ja jäähdytys. ( paljon alumiinia jäi jäljelle). arvelin, etten osannut laittaa p2np:tä amalgaamiin.
Lisäsin alki-liuoksen ja annoin sille "yhden sekoituksen", väkivaltainen reaktio ( paljon kuplivaa),
30min myöhemmin: ylempi kerros muodostui edelleen, joten sekoitin 3 kertaa.
Otin 3 shouwers, ( ahdistaa jos ajattelen Hg:tä).
Nyt olen pyjamassa enkä halua katsoa ( höyryjä mukavissa pyjamissa ja sitten nukkumaan sen kanssa ....).
Kysymyksiä:
-Onko normaalia, että äärimmäinen lämpötilan nousu ( amalgaamista)?
-Jos lisäisin p2np:tä lämpötila nousisi enemmän vuorovaikutuksesta amalgaamin kanssa ? / vai eikö tämä liity lämpöön ? ( p2np:n lisääminen)
- Olen edelleen niin ahdistunut kuin paska tästä Hg-höyrystä. hengitin yhteensä max. 5 kertaa ( höyryä , tai huoneessa/puutarhassa lol jossa höyryä oli edelleen),
Voisiko joku antaa minulle jotain numeroita tai tietoa, jotta voisin rauhoittua? ( Tiedän, että Hg:n käyttämättä jättäminen on parasta, mutta se ei ole vaihtoehto, koska käytin niin paljon rahaa tähän asetukseen/menetelmään ( piti ostaa kaikki).
cheers