Kuten KurtV sanoi,tutki ja kerää tietoa mistä vain voit. Minulla on piilokamera, joka näkee kaikki postipalvelut kulkevat läpi, ja siellä, missä olen, meillä on samat jakelijat 6 päivänä viikossa, ja ne kulkevat lähes täsmälleen samaan aikaan joka päivä. Tutustu tällaisiin asioihin, ja jos huomaat jotain poikkeavaa, se voi olla merkki. Käytän eri naapureiden osoitteita, mutta pidän silti silmällä kaikkea outoa. Maaseudulla se on kuitenkin helpompaa, kun jotain tai joku tavallisuudesta poikkeava kulkee läpi. Minulla oli kerran paketti, joka saapui 2 päivää myöhässä "uspsin viivästyksen" takia, ja se ei ehkä ollut mitään, mutta poltin osoitteen sen jälkeen varmuuden vuoksi. Minulla on myös yksi henkilö, joka ottaa vastaan toimituksia maksua vastaan, sinne lähetän kaikki isommat tilaukset. Heillä on vain niin paljon aikaa elinaikaa jäljellä, joten heidän kannaltaan heillä on hyvin vähän menetettävää, kunhan annan heille jotain herkkuja, he pysyvät onnellisina kuin vain voivat olla. Tunnen myös erään kaverin, joka työskentelee UPS:n kanssa joka vuosi marras-joulukuussa. Hän auttaa useita kuljettajia toimittamaan tavaroita, ja hän tapasi viime vuonna hienon tyypin, joka auttaa nytkin. Kaveri ilmoittaa hänelle, kun tilaus on tehty, ja kuljettaja etsii paketin, jossa on kyseinen nimi ja osoite, skannaa sen toimitetuksi ja vie sen sitten kotiin, ja kaveri käy sitten hakemassa sen. Se on yksi parhaista toimitusmenetelmistä, joita olen nähnyt, koska se pitää sinut 100-prosenttisesti poissa tutkasta, eikä kuljettajalla ole mitään huolia. Jos paketti siepataan, hänelle kerrotaan siitä, koska se on hänen reitillään, ja paketti postitetaan satunnaiselle nimelle ja osoitteeseen hänen normaalilla reitillään, joten sillä ei ole minkäänlaista yhteyttä kehenkään. Sinun on vain varmistettava, että myyjäsi postittaa sen kyseisellä palvelulla, muuten joku saa postissa suuren yllätyksen.