Minun on oltava rehellinen, ja haluan olla selkeä.
Totuus on se, etten pidä reiluna jakaa jokaista parannusta, muutosta tai menetelmää ilmaiseksi (mitä olen usein tehnyt vapaaehtoisesti).
Tämä johtuu yksinkertaisesta ja loogisesta syystä: jokainen parannus tai muutos, ainakin minun tapauksessani, merkitsee merkittävää ajan, rahan ja vaivannäön investointia.
En jaa löytämiäni menettelyjä tai asiakirjoja (mitä arvostan niiltä, jotka tekevät niin, enkä kritisoi sitä, päinvastoin).
Tässä tapauksessa se, mitä jaetaan, on kovan työn lopputulos, ja uskon, että sen saattaminen vapaasti kaikkien saataville väheksyy ja vääristää tuota työtä.
Voisin jakaa tietoa yksityisesti niiden kanssa, jotka auttoivat ja auttavat minua, ja ihmisten kanssa, jotka myös julkaisevat joitakin teoksiaan, mutta en julkisesti.
Joka tapauksessa kukaan ei voi sanoa, ettenkö olisi vastannut kysymykseen menettelyistä, jotka olen julkaissut sekä yksityisesti että julkisesti. Yksi asia ei sulje pois toista.
Samoin sanoisin, että kaikki tärkeät tai perusmenettelyt on julkaistu foorumilla, ja kuka tahansa halukas voisi tehdä ne tarvitsematta mitään muuta. Itse asiassa olen tehnyt monet niistä itse.
Kuten aina sanon, tämä on minun henkilökohtainen mielipiteeni, ja kuka tahansa voi vapaasti ajatella toisin ja tehdä mitä haluaa tai uskoo ilman mitään ongelmia.
Jopa ajatellen sitä helppoa ja ilmeistä ajatusta, että olen itsekäs ja teen sitä vain rahan/liiketoiminnan jne. vuoksi, kun jos se olisi todellisuutta, vakuutan teille, että olisin lopettanut tämän tekemisen jo kauan sitten.
Tilannetta hyväksikäyttäen minulla on vaihe vaiheelta tapahtuva live-ohjauspalvelu, jossa annan kaikki yksityiskohdat, parannukset jne... ;-) (aivan kuin en tekisi niin, eikö niin? hahah).
ja muuten, sen hinta on reilusti alle sen arvon maanalaisissa kustannuksissa Euroopassa, ainakin, jos löydät tällaisen palvelun, joka on mielestäni vaikein osa.
Nyt jälkikäteen katsottuna rehellisesti sanottuna olisin maksanut melkein minkä hinnan tahansa päästäkseni käsiksi johonkin tällaiseen. On selvää, että olen oppinut paljon, eikä kukaan voi ottaa sitä minulta pois. Sanoisin kuitenkin, että kaikki se aika, vaivannäkö ja raha, jonka olisin säästänyt, olisi lähes mittaamaton.
Mielipiteestäni voidaan pitää enemmän tai vähemmän, mutta se on täysin johdonmukainen, vilpitön ja tervejärkinen. Sitä paitsi jatkan kirjoittamista, mielipiteiden esittämistä, vinkkien antamista ja kysymyksiin vastaamista - siitä ei ole kyse. Mielestäni se on ymmärretty hyvin. Henkilökohtaisesti arvostan kaikkea, mitä teette.