Tässä on minun viimeinen saavutus tehdä se kiteytyä luonnollisesti molekyylimuodossa kiteen itse. Enemmän puhdasta mahdotonta!!! ;-)
Vaikuttaa käsintehty, mutta luota minuun ovat luonnollisesti muodostuneet!
Erittäin hienoa työtä. Mitä prosessia käytät mustan tervan kaltaisen epäpuhtauden poistamiseen? Jopa lumivalkoisissa kiteissä sitä esiintyy myöhemmissä uudelleenkiteytyksissä, ja lopputuotteesta tulee melko tumma.
Yksi hyvin varhaisista synteeseistäni, silloin kun oli vain järkevää tehdä näin puhdasta tuotetta, mutta kovinkaan moni ei arvosta sitä siksi, mitä se on..valitettavasti.
Tämä oli ennen kuin tein synteesejä intohimoni vuoksi, kun minut lukittiin laboratorioihin ja käskettiin tekemään violettia paskaa.
Kaunein MDMA, jonka olen koskaan nähnyt. Onko se MDMA HCL? Miten teet siitä niin läpinäkyvän? Voin tehdä MDMA HCL:stä puhtaan valkoista, ei vaikeaa. Mutta voin silti saavuttaa suuren läpinäkyvyyden.
Kutsun näitä parantavia kiviä, kaikille ihmetteleville käytin Dh20:tä ja painovoimaerotusmenetelmää, jonka opin jonkin aikaa sitten JOR:n innoittamana.
MDMA 28578:sta saadaan tummemman ruskeita tai vaaleankeltaisia kiteitä al/hg-kaasun kautta.