Question "Popcorn" M-30:t (puristetut 30 mg:n oksikodonikloonit)- Onko kenelläkään hyvää kaavaa?

Doc/Rackstackers

Don't buy from me
Member
Reaction score
12
Olen sijoittanut melko mukavaan puristimeen, hyvään määrään "API:ta", ja LUULIN, että minulla oli kaikki tarvittavat side- ja täyteaineet, mutta en saa selville, mikä antaa tuon tunnusomaisen "palaneen popcornin" maun, jota kaikki asiakkaani, jotka polttavat pillereitä, pyytävät. Minusta se on turhauttavaa, koska tuo maku ei (tietääkseni) tule API:sta, vaan pikemminkin jostain täyteaineesta tai leikkauksesta. Mutta kuten sanotaan, "asiakas on aina oikeassa". Ilman makua, johon asiakaskunta on tottunut, minun markkinoillani nämä tuotteet liikkuvat hitaammin kuin melassi tammikuussa. Kaikki neuvot olisivat erittäin tervetulleita! Olen myös avoin kumppanuuksille, yhteistyölle ja kaikenlaisille suhteille, jotka ovat molemminpuolisen oikeudenmukaisia. Kiitos!

Twinkie

Don't buy from me
New Member
Reaction score
0
Hei niin U voi tehdä paljon m30 mutta sinulla ei ole asiakkaita dir että tai mitä
Woukd Vain olla kiinnostunut 30mg oxy hyvään hintaan U can ckntact me If U want...

chefgorden

Don't buy from me
New Member
Reaction score
8
Kokeile käyttää ruiskaunokkia sideaineseoksessa saattaa tehdä tepposet

Doc/Rackstackers

Don't buy from me
Member
Reaction score
12
Maissi kukka? Loistavaa! Kiitos! Olen kokeillut maissitärkkelystä huonoin tuloksin, mutta maissinkukka voisi olla juuri sitä, mitä tarvitaan. Olen niin iloinen, että olen törmännyt tähän foorumiin.

Täydellinen esimerkki siitä, miten voimme saada tunnelinäkökulman suhteessa hankkeeseen, ja pelkkä kyky ottaa yhteyttä yhteisöön, kysyä kysymyksiä, aivomyrsky, voi tarjota läpimurron, joka voi tehdä hankkeesta toteuttamiskelpoisen, juuri noin.

Jos tämä toimii ja saan aikaan toivotun lopputuotteen, haluaisin todella kiittää teitä rahallisella kiitoksellani. Saatan saada mahdollisuuden testata uutta BB:n escrow-ohjelmaa, josta olen lukenut!

Kysymys - Olettaen, että olet kokeillut tätä koostumusta, onko sinulla ollut ongelmia sen kanssa, että maissinkukan lisääminen on aiheuttanut sen, että lopputuotteeseen on jäänyt paksuja, koholla olevia, tummia, mustia jälkiä savustettaessa/poltettaessa? Se ei varmasti ole ongelma, mutta olen utelias, onko se edes ongelma, ja jos on, mitä toimenpiteitä, jos sellaisia on, olette pystyneet toteuttamaan "voimakkaan palamisen" lieventämiseksi.

Tämä on vain spekulaatiota, koska luen viestisi nyt ensimmäistä kertaa, enkä pysty testaamaan teoriaa laboratoriossa tänä viikonloppuna. Aion varmasti päivittää sinut ja kertoa sinulle, miten asiat sujuvat, ja KIITOS!

Suriv01

Don't buy from me
Resident
Reaction score
71
Deals
16
http://bbzzzsvqcrqtki6umym6itiixfhni37ybtt7mkbjyxn2pgllzxf2qgyd.onion/groups/reputable-vendor-suriv01-from-worldmarket-us-2-us-deals-only.96/

41Dxflatline

Don't buy from me
Resident
Solutions
1
Reaction score
157
Minulla on joitakin ideoita, mutta olisi hyödyllistä, jos luettelisit, mitä käytät jo nyt, koska ensimmäinen asia, joka tulee mieleen, on selluloosa. Popcornin jyvistä on noin 5 % (90 % kuoresta) (hemi)selluloosaa, eikä se höyrysty tai sula, se vain palaa.

Chickenshack

Don't buy from me
New Member
Reaction score
3
Saitko koskaan reseptin ylös? Mitä pressyou käyttäen tdp 0 toimii? Jotta saadaan kiinteitä tabletteja?

Gordon Ramsay

Don't buy from me
Resident
Reaction score
684
Deals
65
Mietin, onko olemassa foorumia, joka on omistettu puristuspillereille.

Täällä Breaking Badissa näyttää olevan melkoinen joukko ihmisiä, jotka tietävät tästä paljon, mutta mitään in-debth-tietoa ei ole jaettu, joka olisi verrattavissa muihin täältä löytyviin lääkesynteesin oppaisiin, ainakaan mitään in debth-kuvausta pillereiden, kuten 1 mg:n alpratsolaamin, 2 mg:n alpratsolaamin, M30:n jne. puristamiseen.