Ennen kieltoa katinonit. Ei voida jäljentää. [palkkio!]

Morda

Don't buy from me
Resident
Joined
Feb 17, 2024
Messages
9
Reaction score
4
Points
3
No mitä on ollut tiedossa, Dragon Eric (kyllä se, joka "kääntyi huijariksi myöhemmin" / pitkä tarina ilmeisesti tilit otettiin haltuun bla bla bla...) ja muut suuret kiinalaiset toimittajat, eivät koskaan toimittaneet puhdasta 4mmc:tä, se oli seos.

Muistan lukeneeni erään postauksen eri pesässä, jossa Eric ilmeisesti vahingossa (tai tahallaan) jakoi joitakin tietoja, jotka poistettiin nopeasti. Siinä ilmoitettiin suhteet 70/20/10 ja 80/20. Siitä lähtien tästä aiheesta on käyty jatkuvaa keskustelua. En muista ulkoa, mistä tarkalleen ottaen oli kyse. Voin yrittää etsiä vanhaa keskustelua, jos siitä on jollekin apua.

Jos joku muistaa, he myivät ennen Eric1 Eric2 Eric3 😂🤣 "samaa" mutta hieman erilaista Eric1 Eric2 Eric3 "samaa" mutta hieman erilaista.

Myös ilmeisesti "Eric formula" oli myynnissä erittäin kalliiseen hintaan muutama vuosi sitten, en ole varma oliko se aito vai vain toinen huijari.
 

mefistofeles

Don't buy from me
Member
Language
🇺🇸
Joined
Aug 7, 2024
Messages
57
Reaction score
27
Points
18
Olen myös nähnyt jonkun sanovan, että kiinasta peräisin oleva 4mmc ei ollut puhdasta, vaan sitä oli kuulemma sekoitettu 3mmc:n kanssa, mutta minulla ei kuitenkaan ole lähdettä, joka tukisi tätä.

mutta se tarkistaisi, jos nyt mikään ei voita kiinalaista mefedronia, en ole kemisti, mutta mikä on niin erilaista nyt kuin ennen?

Nyt voi tehdä superlaadukasta tuotetta aivan kuten ennenkin, luulisin.
 

loadingST

Don't buy from me
Resident
Language
🇧🇬
Joined
Sep 10, 2023
Messages
98
Reaction score
64
Points
18
Oldcool 4MMC on sekoitus 3/4MMC: stä, mutta itse asiassa huomaan, että ihmiset suosivat 3MMC: tä, koska ihmiset haluavat enemmän stimulaation tunnetta kuin puhtaan mephin nopeat rauhalliset vaikutukset, myös näen, että jotkut ihmiset etsivät opettajaa im ex-kemisti, jolla on paljon kokemusta, jos joku on kiinnostunut, voi lähettää minulle PM: n.
 

mefistofeles

Don't buy from me
Member
Language
🇺🇸
Joined
Aug 7, 2024
Messages
57
Reaction score
27
Points
18
olen myös nähnyt tämän tiedon jossain, mutta eikö 3mmc ole nopeampi? 4mmc:ssä on paljon enemmän virikkeitä, mutta se ei ole nopeampi.
 

loadingST

Don't buy from me
Resident
Language
🇧🇬
Joined
Sep 10, 2023
Messages
98
Reaction score
64
Points
18
3mmc on enemmän kuin met, kun taas 4mmc on enemmän kuin mdma.
 

TheVacuumGuy

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Sep 20, 2023
Messages
122
Reaction score
51
Points
28
Toimitin laboratorioon näytteen äskettäin itse valmistetusta mefedronista, ja siitä tuli 93 %, mikä viittaa korkeampaan puhtauteen kuin kaupallinen preban-näyte .

Joten nyt olen vieläkin hämmentyneempi, koska tämä maistuu niin pehmeältä, ei kurkkuosumaa, vaikutukset ovat vähäisemmät. Vaihtaisin epäröimättä 1 kg:n 250g:aan (kyllä, niin suuri ero)

Vaikka tosiaan luulisi molekyyli == molekyyli.

Alan melkein ajatella, että halutut vaikutukset saattavat johtua epäpuhtauksista tai sivutuotteista 😅 nyt TÄNÄÄN olisi paradoksaalista.
 

Jantje

Don't buy from me
New Member
Language
🇺🇸
Joined
Aug 27, 2024
Messages
2
Reaction score
1
Points
3
Erotettiinko todellinen mefedroni sen isomeeristä? Minusta tuntuu, että ne lasketaan samaksi tuotteeksi...
 

TheVacuumGuy

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Sep 20, 2023
Messages
122
Reaction score
51
Points
28
Kyllä, se mitä lähetin ensimmäisellä kerralla oli 3-mmc, ja tällä kertaa lähetin 4-mmc. Ne eroavat toisistaan erittäin hyvin.
 

TheVacuumGuy

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Sep 20, 2023
Messages
122
Reaction score
51
Points
28
BONGIv90KE UMvLu8hr2b SF1dBHX6WJ 6v7iJoWLZb 8CXuYGbxUt 0Qn5J6vGcY
 

$!$

Don't buy from me
Resident
Language
🇵🇱
Joined
Jan 24, 2024
Messages
298
Reaction score
83
Points
28
Missä u teki tämän laboratoriokokeen ??
 
Top