- Reaction score
- 254
- Deals
- 1
Luuletko tarvitsevasi vain heikon emäksen Ammoniumasetaatti, sykloheksyyliamiini ja n-butyyli voivat olla väärässä, mutta aina voi kokeilla
- Language
- 🇬🇧
- Reaction score
- 29
- By Rabidreject
Ya ammoniumasetaatti tulee olemaan se, jota ajattelisin.....
Minä menen 3,4,5-triMEOba ennen 2,5-di:tä. Puhtaasti siksi, että reagoimalla sen kanssa nitrometaanin kanssa olet matkalla meskaliiniin ja silti olen edelleen vapaa kokeilemaan nitrometaanin avulla myös 3,4,5-TMA:n valmistusta.
Haluan tehdä 2c-b:tä jossain vaiheessa, mutta bromaus pelottaa minua yleisesti ottaen - minulla on 1 cc, jonka ostin aikoja sitten ja jota säilytetään injektiopullossa, jossa se oli, mutta kaasun käyttäminen kuulostaa vieläkin pelottavammalta!!!
Eikö ole mitään tapaa bromata jotain ilman alkuainemuotoista bromia?
Minä menen 3,4,5-triMEOba ennen 2,5-di:tä. Puhtaasti siksi, että reagoimalla sen kanssa nitrometaanin kanssa olet matkalla meskaliiniin ja silti olen edelleen vapaa kokeilemaan nitrometaanin avulla myös 3,4,5-TMA:n valmistusta.
Haluan tehdä 2c-b:tä jossain vaiheessa, mutta bromaus pelottaa minua yleisesti ottaen - minulla on 1 cc, jonka ostin aikoja sitten ja jota säilytetään injektiopullossa, jossa se oli, mutta kaasun käyttäminen kuulostaa vieläkin pelottavammalta!!!
Eikö ole mitään tapaa bromata jotain ilman alkuainemuotoista bromia?
↑View previous replies…
- Reaction score
- 254
- Deals
- 1
- Reaction score
- 254
- Deals
- 1
- Language
- 🇬🇧
- Reaction score
- 6
Kyllä Rabidreject, brominoituminen ei ole enää ongelma. Hanki hieman NBS:ää (N-bromosukkinimidi). Mutta sinun täytyy olla tehnyt puhdasta 2c-h Hcl:ää tai 2c-h oksalaattia. Mutta se ei ole niin vaikeaa.
Nyt on olemassa myrkytön ja turvallinen synteesi 2c-b:lle, jonka voit tehdä kotona. NaBH4 + Cu(II)Cl pelkistäminen ja NBS-bromointi. Ja se toimii hyvin itse asiassa jopa suuremmille määrille.
Kopioin/liitän joskus 2c-b:tä koskevan kirjoitukseni.
Nyt on olemassa myrkytön ja turvallinen synteesi 2c-b:lle, jonka voit tehdä kotona. NaBH4 + Cu(II)Cl pelkistäminen ja NBS-bromointi. Ja se toimii hyvin itse asiassa jopa suuremmille määrille.
Kopioin/liitän joskus 2c-b:tä koskevan kirjoitukseni.
- Language
- 🇬🇧
- Reaction score
- 29
Tämän viestin merkitys on juuri osunut kohdalleen. Massiiviset kiitokset muutamasta yksinkertaisesta sanasta! Haha