Et puhu itsellesi ollenkaan. TÀmÀ on minulle erittÀin mielenkiintoinen artikkeli, ja kerÀÀn tarvikkeitani kokeillakseni. Rakastan ajatusta nÀin voimakkaasta psykedeelistÀ! En koskaan olisi vastuuton sen kanssa ja yrittÀisi antaa sitÀ happona - se on mielestÀni pilannut nÀmÀ huumeet. Se muutti ihmisten nÀkemyksen nbomeista, kun ihmisiÀ alkoi kuolla, koska lehdistö halusi vain riettaan jutun!
Itse annostelin niitÀ AINA vastuullisesti ja pidin niitÀ hyvinÀ psykedeeleinÀ! Myös 2cb:n ottaminen olisi ihanaa, myönnettÀköön se. Saatan joutua ostamaan 1/2kg 2,5-dmo bentsaldehydiÀ. (Kirjaimellisesti, koska en löydÀ ketÀÀn, johon luotan, joka myisi minulle alle sen!). 2,5-dmo-bentsaldehydillÀ voi kuitenkin tehdÀ niin paljon erilaisia asioita, joten vaikka lopputuotteeseen, jota haluan, on enemmÀn vaiheita kuin jos ostaisin tryptamiinia, tosiasia on, ettÀ tryptamiinilla ei voi tehdÀ niin paljon sellaista, joka kiinnostaa minua yhtÀ paljon kuin fenetyyliamiinit - suosin tollerenssisyistÀ johtuen erittÀin psykedeelisiÀ fenetyyliamiineja tryptamiinien sijaan (yleensÀ - on kuitenkin muutamia poikkeuksia).
TĂ€ytyy rakastaa alibabaa...