Mietin pitkään, miten kuvata yritysyhteistyömme oikein ja objektiivisesti, mutta sitten päätin, että olisi parempi tehdä vähemmän ja itse.
Tulevaisuutta ajatellen sanon, että jokainen sentti kannattaa olla kädestä pitäen johdettuna A:sta Z:hen.
Olin aiemmin käyttänyt jotakuta toista opettamaan metasynteesiä ja se oli painajainen. Reagenssin, ajan ja hermojen menetys. En ole kemisti, minulla oli parin vuoden kokemus efedriinistä, mutta siinä kaikki.
Kun käännyin hänen puoleensa, hän selitti minulle kaiken yksityiskohtaisesti, vastasi kaikkiin tyhmiin kysymyksiini, jopa niihin, jotka eivät liittyneet tähän prosessiin. Täytimme eskroonin, hän odotti kärsivällisesti ja antoi minulle aikaa kerätä kaiken tarvitsemani ja aloitimme. Hän oli läsnä jokaisessa vaiheessa, syventyi aina siihen, mitä tarkalleen ottaen tehtiin, ja neuvoi, mitä vaihtoehtoja oli olemassa. Jopa silloin, kun mokasimme, hän veti meidät kädestä pitäen ulos ja selitti. Välittömästi voi tuntea, että hän on tehnyt kaiken käytännössä ja tietää sen, eikä vain teoriaa. Osoittaa, miten helpompaa tämä on tehdä todellisissa olosuhteissa. Sen jälkeen käännyin edelleen hänen puoleensa kysyäkseni neuvoa, aina hän ehdotti jotain, joka ei enää ollutkaan merkityksellistä meidän kauppamme kannalta.
Kaiken kaikkiaan suosittelen ehdottomasti! Loistava kaveri ja loistava palvelu.
Kiitos vielä kerran.
P.S. Pahoittelut englannistani, se on kaikki kääntäjä.