The Drug Tourism Series: 1. Varanasi, Intia [Valokuvia huumeisiin liittyvistä paikoista, maisemista ja kulttuureista].

DMTrott

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Sep 8, 2023
Messages
23
Reaction score
37
Points
13
Tiettyihin maailman osiin liittyy yhden tai useamman psykoaktiivisen huumeen nykyinen tai historiallinen käyttö. Yli 12 vuoden aikana, jolloin kirjoitin The Drug Users Biblea, etsin niitä, kävin lopulta 33 maassa ja otin tuhansia huumeisiin liittyviä valokuvia.

Olen hiljattain alkanut järjestellä niitä kunnolla, ja ajattelin, että voisi olla kiinnostavaa, jos julkaisisin valikoiman niistä täällä. Tässä postauksessa esitellään joitakin niistä, jotka otin Varanasissa vieraillessani.

Huomaa, että kun vierailet millä tahansa alueella, jos päätät käyttää psykoaktiivisia aineita, on tärkeää, että teet omat tutkimuksesi laillisuuden ja lainvalvonnan suhteen. Älkää joutuko pulaan ulkomailla. Lainvalvontaviranomaisille tiedoksi: mikään tässä viestissä ei ole tunnustus siitä, että olisin rikkonut lakia missään paikassa tai missään vaiheessa.

VARANASI
Varanasi on merkittävä matkakohde. Rakastin vaeltelua vilkkaassa kaupungissa ja Gangesin rannoilla, mutta kohokohta (tai ehkä huono valopilkku) oli päivä, jolloin päätin kokeilla legendaarista kannabisjuomaa bhang lassi. Voit lukea siitä itse kirjasta, mutta alla olevat kuvat havainnollistavat, miltä sen on täytynyt näyttää kenelle tahansa, joka ei ollut täysin pihalla.

Matkalla lähteelle seurasin vain väkijoukkoa Ghatsille asti ja käännyin sitten oikealle.

Mg1tsP9N6a


Green Lassi -liike oli yksi kolmesta apteekista, joita minulle suositeltiin ennen matkaa. Se oli helppo löytää joidenkin hippien näköisten tyyppien ansiosta, joilla oli Google Maps puhelimissaan. Rakastan sitä, että myymälän pitäjä täällä on astunut tilaisuuden henkeen.
UWwHeUISGi


Vaikka pyysin bhang lassi lightia, hän ilmeisesti kuuli väärin. Epäsovelias esiintymiseni oli ilmeisesti sanojeni ohi.

2EWFt1LXyR


Pohjaa! Valitettavasti se kuitenkin räjäytti minut pois.
DENRXdc01z


Noin tunnin kuluttua olin hukkua ja minun oli pakko päästä pois tästä hulluudesta, joten palasin takaisin alas Ghatsille, joen rannalle.

SzjGE1I7VU


Yksinäisyyttä etsien istahdin perinteisen hautajaisseremonian ääreen..... OMG, he polttavat oikeita ruumiita! Kyllä, vainoharhaisuus ja ahdistus olivat nyt hiipineet sisään. Minun oli pakko vetäytyä hotelliin.

91njyF7OmL

Mutta puoli tuntia tuk-tukin takapenkillä tässä kunnossa, hulluilla Intian teillä, teki siitä helvetinmatkan. Se oli äärimmäinen jännitysmatka, mutta ei miellyttävällä tavalla. Kaiken lisäksi suuni oli niin kuivunut, että pystyin tuskin puhumaan. Onneksi seuraavana päivänä olin täysin kunnossa.

Bf6d7UQEzx

Sitten beteliin (nautintoaine), jota oli saatavilla siellä täällä ympäri kaupungin keskustaa.

3DQOngsxMG


Tämä on toinen tapa, jolla omahyväisyys voi purra sinua. Se voi saada aikaan puhtaan stimuloivan tunteen, mutta yhtä lailla, varsinkin jos sitä sekoitetaan jonkinlaiseen tupakkaan, se voi aiheuttaa melko epämiellyttävän ja voimakkaan kyytipojaksi (katso taas yksityiskohdat kirjasta).

TS6ZntFXMQ

Kivettynyt elefantti: sellaisena kuin sen kohtasin viimeisenä päivänäni rauhallisella kävelyllä jokea pitkin.

P6CS8mdtxH

Veneajelu joella palataksemme takaisin planeetalle maan päälle tuntui hyvältä idealta.

ND1ItkeXcN


Kävelin kilometrejä, mutta se oli aina mielenkiintoista, sana, joka ei tee oikeutta.

DyKuc2UEOn


Tämä on itse asiassa Shiva, hindujen kannabista syövä jumaluus. Juuri tämä yhteys on mahdollistanut nykyisen tilanteen syntymisen ruohon (bhang lassi) suhteen.

WHmrYzSRcg


Törmäsin myös erään toisen bhang-annostelijan, The Blue Lassi Shopin, mainokseen.

Fso9xK7y8X


Ja siinä se oli.

F65zAN1HT8


Minulla ei ole aavistustakaan, miksi seinät olivat täynnä tällaisia valokuvia. Oletettavasti ne ovat kivettyneet asiakkaat. :)

TusCjTHz0Z

Lopuksi, kyllä, Varanasissa käynti on mahtava kokemus. Jos teillä on joskus tilaisuus mennä sinne, käyttäkää se hyväksenne.

Jjo9TWkDq4


VIIMEISENÄ JA EHDOTTOMASTI EI VÄHÄISIMPÄNÄ: PYSY TURVASSA
Olosuhteista riippumatta älä keskeytä harkintaa, turvallisuutta tai haittojen vähentämisprosessin käyttöä. Lisätietoja on The Drug Users Bible -kirjassa. Voit ladata PDF-version ilmaiseksi seuraavalta sivulta: https://bbgate.com/resources/the-drug-users-bible.3477/.
 

DMTrott

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Sep 8, 2023
Messages
23
Reaction score
37
Points
13
Toivon, että tämän voi lähettää tänne, mutta ilmoittakaa minulle, jos näin ei ole (esim. jos se on liian raskas ladattavaksi jne.). Onnistuin pienentämään kuvien koon 1600px:iin ja reilusti alle 1mb:n kuhunkin, mutta niitä on ilmeisesti aika paljon. Lähikuukausien aikana julkaisen koko sarjan, jos ei ole ongelmia.

Lopuksi toivon, että se kiinnostaa.
 
Top