Hei
@sadow mitä pidät korkeana palkkiona?
Olen aika pitkälti luopunut FIATin tallettamisesta ja nostamisesta ilman, että lähetän kuvan synnyttävästä äidistäni tai luovutan valtavan prosenttimäärän maksuja... se on niin vitun naurettavaa. Mutta! Te epärehelliset, epälojaalit ja yhteistyöhaluttomat kansalaiset, olkaa kiitollisia, koska voimme suojella teitä, emme jäljittää teitä
En tiedä, mikä on tavoitteenne, mutta minun tapauksessani haluan vain piilottaa transaktioita, en pestä rahoja. Jos haluat pestä rahaa, tutustu
@KokosDreams /
@BevItUp -menetelmään, joka sijaitsee täällä
http://bbzzzsvqcrqtki6umym6itiixfhn...s/how-to-launder-your-money-in-2-clicks.7823/.
Tutkittuani useita menetelmiä olen päätynyt tähän:
Käytän Cash Appia sisään- ja ulostuloramppina. Tein täyden KYC:n, mutta se on ainoa paikka, jossa olen tehnyt sen.
@Gordon Ramsay tai joku muu voi jopa auttaa sinua tässä asiassa.
- Käytä MIKÄ tahansa luotto- tai pankkikorttia rahan tallettamiseen. He tarjoavat myös pankkisiirtoja ja (todella siistiä) käteistalletuksia kauppapaikoissa.
- Käytän talletusta Bitcoinin ostamiseen Lightning-verkosta (maksu ~ 1,50 dollaria).
- Lähetä Guarda defi -lompakkoon (maksu on muutama sentti Lightning-verkossa).
- Vaihda Moneroon. (Maksu vaihtelee enkä ymmärrä miten he sen laskevat, mutta viimeksi maksoin 2,64 dollaria)
- Guarda hallinnoi P2P-vaihtoa automaattisesti taustalla, mutta se kestää joskus kauan.
- Lähetä erilliseen Monero-lompakkoon (Maksu on muutama sentti, viimeisin maksuni oli alle sentti)
- Nyt voin tehdä mitä haluan
Periaatteessa alle 5,00 dollarilla voin ostaa Moneroa kätevästi pankkikortilla. Teoriassa ainoa saatavilla oleva tieto on, että ostin BTC:tä Cash Appilla, lähetin sen toiseen osoitteeseen ja sitten toiseen. Siihen jälki loppuu.
Pystyin myös suunnittelemaan oman helvetinmoisen Cash App -maksukortin, joka on valmistettu metallista.
Lisäksi sen sijaan, että jättäisin rahani käteiseksi, kerään muutaman taalan sieltä täältä ja sieltä käymällä kauppaa BTC:llä Cash App -talletuksillani.
Jos jollakin on parempi tapa, kertokaa minulle.