Olen Euroopassa ja välitän Yhdysvaltojen ulkopolitiikasta. Se, mitä USA tekee USA:ssa, on vähemmän(ei) kiinnostavaa keskustelua.
fidelis: ensimmäinen osa: En ole samaa mieltä näkökulmastasi. Ei voida keskustella täällä. Huono maahanmuutto euroopaan on repinyt vanhan hyvän euroopan hajalle, mitä enemmän huonoa maahanmuuttoa - sitä enemmän rikollisuutta. Eurooppa huolehtiva maahanmuutto on täysin erilainen kuin USA. Olen välinpitämätön kolonialististen syntien ja alkuperäiskansojen suhteen. Olen kiinnostunut nykyaikaisesta elämästä ja sen parantamisesta. Jumittuneet primitiiviset kulttuurit eivät auta ketään. Geenit ja kulttuuri ovat eri kokonaisuuksia, eikä USA:n intiaanien tavasta ole minulle mitään hyötyä. En kommentoi mitään eugeniikkaa. I
Toki olen iloinen, että kuulun siihen kansaan, joka rakensi Euroopan. Se sopii minulle, enkä halua huolehtia ulkopuolisen ongelmista. Olkoot sitten ulkopuolisia, kunnes he ovat kunnioitettavia minun sinisissä silmissäni. Ihmisen kuori on vähäarvoinen, yksilön teoilla on hallitseva arvo. Kaikki osaavat käyttäytyä, tehkää se tai painukaa vittuun wimsylandiin. Teillä on nyt tilaisuutenne.
2: Biden johtaa USA:ta hyvin. 3: En tiedä mitä parannettavaa USA:ssa on, esim. miksi USA ei laillistaisi enemmän huumeita?, no se vie aikaa, mutta NATOn sotilaat suojelevat minua, jotta minua ei kiusattaisi, muistakaamme kuinka monta amerikkalaista poikaa kuoli Euroopan ahneissa sodissa. Elän ja nautin rauhallisesta elämästäni jättiläisten olkapäällä, jossa USA on pomo, jota pitää suudella, Joe Biden henkilökohtaisesti, joka ei kähmi minua.
4: En lähtökohtaisesti pidä hulluista ja päihderiippuvaisista narkomaaneista. Niitä ihmisiä ei liian usein voi auttaa, se on vaivaa viemäriin. Sinulla on valinta olla käyttämättä huumeita haitallisia. Valinnalla on seurauksia ja niitä ei pitäisi rahoittaa hyvässä uskossa, olen kapitalisti ja hullut narkkarit eivät ole kannattavia enimmäkseen, ja valinta on olemassa huumeiden osalta. Minua ei enää huijata tuollaisilla alhaisilla ihmisillä. Tietysti voi olla monia hyviä narkomaaneja kuten täällä BBgatessa. Ei niin kuin ne, joita tapaan kadulla, he ovat allemensch-likeness tuhoavat normaalikäyttäjille ja markkinoille. Olen antisosialistinen, valoliberalistinen ja transhumanistinen. Kaikki "ylimääräinen" empatiakykyni on revitty pois huonojen kokemusten vuoksi. Keskityn vain hyviin tapahtumiin kapitalistisella ajattelutavalla; mitä hyötyä siitä on minulle? ja mitä hyötyä siitä on sinulle ystäväni. Mennään hyötymään.