Meest Gezocht!

Honolulu98

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 21, 2021
Messages
61
Reaction score
44
Points
18
Ik zit nog maar kort in deze wereld, maar ik zal proberen te helpen met alle informatie die ik krijg. Ik ben onlangs op zoek gegaan naar palladiumchloride en kwam deze leverancier tegen, die heel betrouwbaar lijkt, al 14 jaar geregistreerd staat bij Alibaba en verschillende producten heeft.


Palladiumchloride: Link hier
 

MadHatter

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 4, 2021
Messages
442
Solutions
1
Reaction score
410
Points
63
Luister, ik weet echt niet of dit iets waard is, maar ik stuitte een tijdje geleden op een vreemde Congolese marktplaats die absoluut vol staat met verschillende leveranciers van precursoren die internationale geheime verzending aanbieden. Zoals ik al zei, ik weet niet of het van enig nut is en ik heb nog geen van de leveranciers geprobeerd, maar misschien vinden jullie het interessant en kunnen jullie beter de waarde ervan bepalen. Ik wil gewoon graag helpen, maar weet niet zeker of ik help.

HIER IS HET:

Ka-bien marktplaats
 
Last edited:

Montecristo

Don't buy from me
New Member
Joined
Dec 29, 2021
Messages
102
Reaction score
32
Points
18
View previous replies…

KokosDreams

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 16, 2022
Messages
912
Solutions
2
Reaction score
594
Points
93
Ruwe prijs voor het nemen van het risico om uit China te bestellen, verder is dit een goed bedrijf met goed en communicatief personeel!
 

TheVacuumGuy

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Sep 20, 2023
Messages
122
Reaction score
50
Points
28
Wh wingroup werd hier verbannen na meerdere problemen met hen. Beveel ze dus niet aan.
 

MadHatter

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 4, 2021
Messages
442
Solutions
1
Reaction score
410
Points
63
Deze leverancier staat in hoog aanzien bij hobbyisten op andere fora:
Gebaseerd op Polen, zoals zovele anderen.
 

MadHatter

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 4, 2021
Messages
442
Solutions
1
Reaction score
410
Points
63
En voel je je comfortabel met het delen van je technieken voor import? Is het gepost naar een andere persoon of naar een vrij adres of wat is je truc? (Ik begrijp het volledig als je weigert te antwoorden, natuurlijk :).
 

TheVacuumGuy

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Sep 20, 2023
Messages
122
Reaction score
50
Points
28
Gebruik gewoon correcte (eigen) details. Je trekt meer aandacht door lege adressen, postbussen of andere constructies te gebruiken. Als ze je willen, krijgen ze je toch wel.


Zorg dat je de lokale wetgeving kent en dat je een "enigszins" plausibel verhaal hebt.
 
Last edited:

MadHatter

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 4, 2021
Messages
442
Solutions
1
Reaction score
410
Points
63
Ja, en pyrogarage.pl is ook geweldig. Zeer snelle en betrouwbare service, ik heb meerdere keren bij hen besteld. Ze zijn echter pyroleveranciers, dus de chemicaliën die worden aangeboden zijn basischemicaliën. En alleen in poedervorm.
 

MadHatter

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 4, 2021
Messages
442
Solutions
1
Reaction score
410
Points
63
www.rpolly.com.
In Duitsland gevestigd. Houdt een kleine voorraad aan van ongelijksoortige chemicaliën. Ze hebben:
MEK
N-Butylamine
Zwavel
Natriummetaal
Benzaldehyde
Ethylacetaat
Methoxypropanol
Xylol


en wat andere minder interessante chems. Dus geen enorme voorraad en niet de goedkoopste, maar wel betrouwbaar.
 

btcboss2022

Don't buy from me
Resident
Joined
Mar 15, 2022
Messages
650
Solutions
1
Reaction score
657
Points
93
Deals
8
Ze lijken niet te werken, ze reageren niet op bestellingen.
 

MadHatter

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 4, 2021
Messages
442
Solutions
1
Reaction score
410
Points
63
Echt? Dat is vreemd. Ik communiceerde met hen kort voordat ik op het forum postte, en ze antwoordden snel.
 

btcboss2022

Don't buy from me
Resident
Joined
Mar 15, 2022
Messages
650
Solutions
1
Reaction score
657
Points
93
Deals
8
Ik heb 2 bestellingen gedaan op de website en het bericht zegt dat ze per e-mail contact met je zullen opnemen voor de totale prijs met verzending, maar ze sturen nooit de uiteindelijke prijs. Alsof ze er niet zijn.
 

MrSung

Don't buy from me
Resident
Joined
Mar 23, 2022
Messages
61
Reaction score
18
Points
8

Hé DocX, ik reis vaak naar Europa en Duitsland in het algemeen, ik wil ze graag persoonlijk bezoeken. Ik heb net hun adres in Dortmund gecontroleerd.
Denk je dat ik alle of bijna alle precusors voor SYNTHETIC NOIDS bij hen kan krijgen?
 
Top