Meest Gezocht!

HEISENBERG

Administrator
ADMIN
Solutions
2
Reaction score
1,807
Deals
666
We zijn op zoek naar leveranciers van chemische stoffen over de hele wereld. Laat hier links achter naar leveranciers die je kent en vertrouwt.

MadHatter

Don't buy from me
Resident
Solutions
1
Reaction score
407
En voel je je comfortabel met het delen van je technieken voor import? Is het gepost naar een andere persoon of naar een vrij adres of wat is je truc? (Ik begrijp het volledig als je weigert te antwoorden, natuurlijk :).

TheVacuumGuy

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
83
Gebruik gewoon correcte (eigen) details. Je trekt meer aandacht door lege adressen, postbussen of andere constructies te gebruiken. Als ze je willen, krijgen ze je toch wel.

Zorg dat je de lokale wetgeving kent en dat je een "enigszins" plausibel verhaal hebt.

Last edited:

TheWaterman

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
52
Kunt u mij misschien 2000 liter GBL per maand sturen en naar mij opsturen? Ik heb een bedrijfsvergunning die ermee samenhangt, maar ik zou het graag ontvangen als iets anders met mogelijk voedselkleurstof toegevoegd om ervoor te zorgen dat het niet wordt gezien als GBL. Ik zou voor altijd bij je in het krijt staan en ik beloof je dat ik in de nabije toekomst een standbeeld voor je zal oprichten?

pingu

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
15
Do you know how to comunicate with PGP AES-256 Encryption?

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Solutions
4
Reaction score
1,274
Deals
1
Mijn buurman betaalt veel geld voor
4m-propriofenon
2b-4m-valerofenon
Fenylmagnesiumbromide en andere grignards
Dimethocaïne HCl
Veel andere chemicaliën,
maar ze moeten in eigen land worden verscheept, alleen Us-2-Us. Niets uit China of Polen. Niets door de douane. Een moedig iemand kan het per kg importeren, afbreken en met enorme winst doorverkopen.
Op deze pagina staan advertenties voor $125/kg d-caine HCl uit China. Mijn buurman zou het tienvoudige betalen.

Field7

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
37
I think prices are more realistically in the area of ~3000+ USD from the factory.

testint

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
76
2c-H. Waarom is dit moeilijker te krijgen in de zure anhydride Ik kan zelfs cyanogen bromide en de koelkast container, maar 2c-H je denkt dat ik vroeg om een raketwerper maakte mijn Scopes gewoon te smal eventuele suggesties