Nogmaals, ik begrijp dit echt niet. Ik zal het nooit begrijpen. Waarom mensen amfetaminen willen synthetiseren en falen, zelfs als iemand de juiste molaire verhoudingen geeft, en dan klagen dat ze alles hebben gedaan zoals de procedure zei, en keer op keer falen. Zelfs als de juiste molaire verhoudingen worden gegeven, is er nog zoveel dat je moet weten. Of soms zelfs heel weinig, maar dat kleine beetje info is meestal cruciale info om dingen te laten werken. Zoals hoeveel keer een overmaat van die reagentia in de juiste molaire verhouding in de reactiekolf MOET zitten om het te laten werken. Als je te lui bent om ook maar één goed, direct kookboek te lezen, of als je gewoon niet genoeg interesse hebt om ook maar één kookboek over amfetamine te vinden en te lezen, waarom koop je de verbinding dan niet gewoon? Op deze forums zie ik dit soort mensen, die ik nog nooit zoveel heb gezien, waar dan ook. Ja, het is heel goed om een beetje les te geven en goed advies te geven, en ik ben zelf geen Einstein, maar ik heb al mijn reacties van internet bestudeerd. Forum syntheses, veel boeken en patenten gelezen, reacties op verschillende sites. Veel boeken over organische chemie gedownload etc. Ik was slecht in scheikunde op school, omdat de school zelf me niet interesseerde. Helemaal niet. Maar toen ik ongeveer 8 jaar geleden scheikunde begon te leren, ben ik verslaafd geraakt aan het uitproberen van nieuwe syntheses, niet meer aan drugs. Maar dit is gewoon ik, iedereen is anders, maar soms irriteer ik me hier zo aan, dat ik er iets van moet zeggen. En peace out! Sorry voor de lange tekst.
P.S Deze tekst was niet aan jou gericht OrgUnikum, maar ... je weet wel, die in tekst.
TheNut.