- Reaction score
- 97
Ik had een gesprek met @Gordon Ramsay en @Heineken over 4-MMC en het onderwerp testen en kwaliteit kwam ter sprake, dus ik wilde deze thread starten om wat van mijn bevindingen vast te leggen.
Als je kijkt naar de enorme variatie in kwaliteit, uiterlijk en gevoel, textuur en droogheid bij veel verkopers van deze stof, is het geen wonder dat mensen moeite hebben om te begrijpen waar ze aan beginnen.
Er is ook heel weinig echt medisch onderzoek gedaan naar deze stof (en 3-MMC), dus dosering, L50 en vele andere belangrijke factoren zijn grotendeels onbekend.
Kijk eens naar enkele teststatistieken:
CLEARNET LINK
Ik heb zojuist de 2023 inzendingen gepakt die 4-MMC bevatten.
Zoals hierboven te zien is, zelfs als je dingen instuurt om te testen voor zo'n klein monster, zijn er enorme variaties en niet genoeg van de monsters beweren daadwerkelijk te zijn wat ze beweren te zijn.
Testen met thuisreagentia moeten een zekere manier vinden om deze verbinding te isoleren, omdat zowel deze als de vele variaties een potentieel risico vormen, vooral als ze worden gemengd met MDMA, amfetamine en methamfetamine.
Als je kijkt naar de enorme variatie in kwaliteit, uiterlijk en gevoel, textuur en droogheid bij veel verkopers van deze stof, is het geen wonder dat mensen moeite hebben om te begrijpen waar ze aan beginnen.
Er is ook heel weinig echt medisch onderzoek gedaan naar deze stof (en 3-MMC), dus dosering, L50 en vele andere belangrijke factoren zijn grotendeels onbekend.
Kijk eens naar enkele teststatistieken:
CLEARNET LINK
Naam monster | Stof | Rantsoen/Hoeveelheden | Datum | Plaats |
---|---|---|---|---|
Actieve inhoud | ||||
Poeder Verkocht als: 4-MMC / Mephedrone |
| 30 jun 2023 (Getest: 15 jun 2023) | Wenen, Oostenrijk | |
| 30 jun 2023 (Getest: 01 jun 2023) | Wenen, Oostenrijk | |
Poeder Verkocht als: Mephedrone / 4-MMC |
| 15 jun 2023 (Getest: 01 apr 2023) | Wenen, Oostenrijk | |
Wit poeder Code: 384JGS Verkocht als: 3-MMC |
|
| 09 jun 2023 | Online |
Bruin poeder Code: 10241 Verkocht als: 4-MMC |
|
| 30 mei 2023 | Online |
Donkey Kong DK Verkocht als: MDMA / XTC |
|
| 19 mei 2023 (Getest: 21 feb 2023) | Zürich, Zwitserland |
Wit poeder Code: JB3MMC Verkocht als: 3-MMC |
|
| 17 mei 2023 | Online, Canada |
Gebroken wit poeder Code: 86JLS Verkocht als: 4-MMC |
|
| 28 apr 2023 | Online, Nederland |
Gebroken wit poeder Code: X3s01 Verkocht als: 3-MMC |
|
| 11 apr 2023 | Online, Nederland |
Wit poeder Code: IHN18 Verkocht als: 4-MMC |
|
| 10 maart 2023 | Online |
| 28 feb 2023 (Getest: 01 feb 2023) | Wenen, Oostenrijk | |
| 30 jan 2023 (Getest: 10 jan 2023) | Wenen, Oostenrijk | |
Wit kristal poeder Code: gnos1 Verkocht als: 4-MMC / Mephedrone |
|
| 23 Dec 2022 | Online |
Ik heb zojuist de 2023 inzendingen gepakt die 4-MMC bevatten.
Zoals hierboven te zien is, zelfs als je dingen instuurt om te testen voor zo'n klein monster, zijn er enorme variaties en niet genoeg van de monsters beweren daadwerkelijk te zijn wat ze beweren te zijn.
Testen met thuisreagentia moeten een zekere manier vinden om deze verbinding te isoleren, omdat zowel deze als de vele variaties een potentieel risico vormen, vooral als ze worden gemengd met MDMA, amfetamine en methamfetamine.