- Language
- 🇬🇧
- Reaction score
- 25
Waarom is de mijne zo, het duurt 3 dagen om te kristalliseren. Ik begrijp het gewoon niet. Ik volg de methode en dit is wat er gebeurt. Sorry dat ik het blijf vragen, maar als ik niet om hulp vraag, leer ik het ook niet.
Attachments
- Language
- 🇬🇧
- Reaction score
- 178
Hoogstwaarschijnlijk had je een aanzienlijke hoeveelheid MPF-reactie van bromination, het geeft perfect gekleurde onzuiverheden in het stadium van het verkrijgen van zout uit een vrije base.
Het gebruikelijke probleem voor beginners. Wat was de kleur van de oplossing na fermentatie, vóór het wassen?
Het gebruikelijke probleem voor beginners. Wat was de kleur van de oplossing na fermentatie, vóór het wassen?
↑View previous replies…
- Language
- 🇬🇧
- Reaction score
- 25
- Language
- 🇬🇧
- Reaction score
- 178
Ik vroeg na broomvorming, voor het wassen.
Kan gewoon helder water toevoegen en zuur toevoegen, beste ph=6, in 5,5 gaat alle afval naar beneden.
Kleurprobleem omdat je een brominatieprobleem hebt!!! 90% oplosbaar en 10 procent als je een fout maakt in de animatiestap.
Kan gewoon helder water toevoegen en zuur toevoegen, beste ph=6, in 5,5 gaat alle afval naar beneden.
Kleurprobleem omdat je een brominatieprobleem hebt!!! 90% oplosbaar en 10 procent als je een fout maakt in de animatiestap.
Last edited: