Precies, volgens mijn 7-8 jaar ervaring was de koning 5F-SGT-151. Super moeilijke synthese. 5F-ADB en 5F-MDMB-2201 waren iets lager, maar nog steeds superpotent. En van de noids die het afgelopen jaar op de markt zijn gekomen is 6cl-adb-a de sterkste en daarna 5cl-adb-a. Toch zijn ze allebei niet zoals de koning 5F-SGT-151 (5F-CUMYL-PEGACLONE). Voor een traditionele noidroker van 10 jaar is deze ADB-Butinaca die iedereen nu verkoopt heel erg mild en weinig potent, en ze zullen er niet voor terugkomen, zoals ze wel zouden doen voor 6cl-adb-a. Je moet de hoeveelheid butinaca op je "middel" verdubbelen om de helft van de effecten van 6cl-adb-a te krijgen. We proberen momenteel deze precursor te vinden. 1971007-89-2 - IUPAC - Methyl (S)-2-(1H-indazool-3-carboxamido)-3,3-dimethylbutanoaat om het huidige recept uit te proberen, ofwel met 1-broom-5-penteen (resulteert waarschijnlijk in 5cl-adb-a) of met 1-broom-5-fluoropentaan (resulteert waarschijnlijk in iets sterkers). We vinden alle ingrediënten in eigen land (EU), maar om de een of andere reden, terwijl zelfs fluoropentaan een normale prijs heeft (duur als molecuul, maar normaal, ik denk dat het een "vette vloeistof" is), is penteen superduur. We zijn net weer opgelicht met de hierboven beschreven precursor. En terwijl we een deel van de materialen in eigen land bestelden, zijn we weer op zoek gegaan naar de precursor. En sorry als ik de regels over "sourcing" overtreed, maar ik ben zo gefrustreerd...