I
Mee eens, natuurlijke variatie is mogelijk, maar ik heb nog niet genoeg wit of geel gezien om een gedegen mening te vormen, en ik ben niet vreemd aan wat Dragonrevolt beweert. Ik begrijp de dingen die verkopers zeggen niet, misschien kan hij (jij) anderen helpen om het uit te zoeken. Er is mij een "nieuwe" gele adb-b aangeboden, waarvan gezegd wordt dat deze een sterker eindproduct produceert. Ik vind dat ik mag vragen wat het andere, nieuwe eindproduct is, maar het zou sterker zijn, hoewel het hetzelfde eindproduct is. Ik dring aan op een verklaring, mogelijk optisch, chiraal, een of andere vorm van geïsoleerd isomeer, sloot de hypothese uit dat dit een 5Br-derivaat zou zijn, maar ze verzekeren dat het precies hetzelfde is, dus er wordt echt iets spookachtigs opgedrongen, tenzij we accepteren dat het ene minder zuiver is dan het andere, of misschien is het andere zuiverder dan het minder zuivere soort. Of is het niet het tegenovergestelde van het tegendeel? Gezien het overvloedige gebrek aan bewijs ben ik genoodzaakt me schuldig te maken aan tweedegraads totale verwarring. Soortgelijke frivole praatjes over een nieuw, beter pmk ethylglycidaatpoeder (niet wasachtig/vet) wekken argwaan en worden al snel een aandachtspunt en misschien een verdachte of mede-samenzweerder, maar dit is niet officieel. Zelfde cas & verschillend vriespunt? Dit vraagt om een verklaring. Je kunt alleen maar concluderen dat er nu geen versnijdingsmiddelen zijn toegevoegd of dat onzuiverheden nu adequaat zijn verwijderd. Ongegronde beweringen en bewijs dat geen redelijke verklaring biedt, verzwakken het onderzoek en zonder verdere aanwijzingen is de zaak koud geworden. Dragonrevolt, hoe verklaar je op een verantwoorde manier het verschil tussen gele en witte adb-b of adb-b gerelateerde stoffen of gebeurtenissen die in deze discussie worden verteld? Iemand zal zeker geïnteresseerd zijn in je bedrijf als je laat zien dat je meer te bieden hebt dan pakkende maar lege woorden. En ik zeg niet dat er buiten de kleur een verschil is of dat er geen verschil is. Het zou me serieus en positief verbazen als er een fatsoenlijke, gedetailleerde en methodologisch onderbouwde uitleg op tafel komt.