SCAM Vreemde markt Aankondiging

GrumpyPenis

Don't buy from me
New Member
Joined
Jan 19, 2022
Messages
11
Reaction score
3
Points
3
precies, ze faalden zo nauwelijks om het te faken tot het punt waar het makkelijker zou zijn om het gewoon echt te doen. :ROFLMAO:
 

GrumpyPenis

Don't buy from me
New Member
Joined
Jan 19, 2022
Messages
11
Reaction score
3
Points
3
HET IS NIET LEGITIEM, NIET KOPEN.
 

millionmind22

Don't buy from me
New Member
Joined
Jan 13, 2022
Messages
11
Reaction score
2
Points
3


goed bedankt bro! ik heb het gevoel dat die shit nep, oplichterij of misschien LE was!
 

GrumpyPenis

Don't buy from me
New Member
Joined
Jan 19, 2022
Messages
11
Reaction score
3
Points
3
Ja, bijna elke account die zegt dat het echt is, is een uur na het bericht over de buitenaardse markt gemaakt en hun enige berichten gaan over de buitenaardse markt, als je iemand ziet die van die site probeert te kopen, informeer hem dan.
 

noman

Don't buy from me
New Member
Joined
Jan 16, 2022
Messages
10
Reaction score
2
Points
3
geloof GrumpyPenis niet hij is een bedrieger hij post negatieve feedback over veel markt en ten slotte geld gevraagd om negatieve weergave te verwijderen dus voorzichtig mensen met deze oplichters (GrumpyPenis) hij heeft geen Penis hij is een lady-boy hehehehe
GrumpyPenis
 

noman

Don't buy from me
New Member
Joined
Jan 16, 2022
Messages
10
Reaction score
2
Points
3
geloof GrumpyPenis niet hij is een bedrieger hij post negatieve feedback over veel markt en ten slotte geld gevraagd om negatieve weergave te verwijderen dus voorzichtig mensen met deze oplichters (GrumpyPenis) hij heeft geen Penis hij is een lady-boy hehehehe
GrumpyPenis
 

noman

Don't buy from me
New Member
Joined
Jan 16, 2022
Messages
10
Reaction score
2
Points
3
geloof GrumpyPenis gebruiker niet hij is een lair hij post negatieve feedback over veel markt en ten slotte geld gevraagd om negatieve weergave te verwijderen dus voorzichtig mensen met deze oplichters (GrumpyPenis) hij heeft geen Penis hij is een lady-boy hehehehe
GrumpyPenis
 

noman

Don't buy from me
New Member
Joined
Jan 16, 2022
Messages
10
Reaction score
2
Points
3
geloof GrumpyPenis niet hij is een bedrieger hij post negatieve feedback over veel markt en ten slotte geld gevraagd om negatieve weergave te verwijderen dus voorzichtig mensen met deze oplichters (GrumpyPenis) hij heeft geen Penis hij is een lady-boy hehehehe
GrumpyPenis
 

noman

Don't buy from me
New Member
Joined
Jan 16, 2022
Messages
10
Reaction score
2
Points
3
Ik heb het gedaan en het werkte
 

noman

Don't buy from me
New Member
Joined
Jan 16, 2022
Messages
10
Reaction score
2
Points
3
geloof GrumpyPenis niet hij is een bedrieger hij post negatieve feedback over veel markt en ten slotte geld gevraagd om negatieve weergave te verwijderen dus voorzichtig mensen met deze oplichters (GrumpyPenis) hij heeft geen Penis hij is een lady-boy hehehehe
GrumpyPenis
 

hogameraper

Don't buy from me
New Member
Joined
Jan 15, 2022
Messages
8
Reaction score
1
Points
3
kleine panis of grote lol
 

hogameraper

Don't buy from me
New Member
Joined
Jan 15, 2022
Messages
8
Reaction score
1
Points
3
GrumpyPenis gebruiker is nep ik heb gezien dat hij post over verschillende markt in beoordeling
 

hogameraper

Don't buy from me
New Member
Joined
Jan 15, 2022
Messages
8
Reaction score
1
Points
3
Ik heb nep id bestellen in alien markt en met succes kreeg ik het.
 

nima854

Don't buy from me
New Member
Joined
Jan 15, 2022
Messages
3
Reaction score
2
Points
3
alien market support is nice i got insistently replay from admin
 
Top