- Reaction score
- 25
Waar zou ik pyrrolidine door kunnen vervangen?
- Reaction score
- 166
Methylamine. U krijgt ook een goed product.
↑View previous replies…
Natuurlijk is dat niet waar. Precursoren worden misschien als legaal beschouwd in sommige delen van de EU, maar dat zijn die regio's in het midden van de EU waar je 9 jaar gevangenisstraf krijgt als je alleen die "legale" chemicaliën bestelt.
Maak je geen zorgen, als je actie nodig hebt, zullen ze je huis bestormen, je op de grond gooien en je in de boeien slaan. Eigenlijk doen ze dit voor veel minder ernstige misdrijven zoals het dragen van een grinder.
Maak je geen zorgen, als je actie nodig hebt, zullen ze je huis bestormen, je op de grond gooien en je in de boeien slaan. Eigenlijk doen ze dit voor veel minder ernstige misdrijven zoals het dragen van een grinder.
Er valt natuurlijk niets af te dingen op: "Chemical1 is niet illegaal". Alleen het feit dat het gebruikt kan worden om een illegale drug te produceren is al genoeg om een volledige zin te krijgen. Het goede eraan is: Als de mensen je pakken, wacht je een veel erger lot.
Ik hoor dat in andere delen van de wereld, zoals Texas, ongeveer hetzelfde gebeurt. Daarom is deze nalatigheid hier niet begrijpelijk.
Ik hoor dat in andere delen van de wereld, zoals Texas, ongeveer hetzelfde gebeurt. Daarom is deze nalatigheid hier niet begrijpelijk.