- Solutions
- 2
- Reaction score
- 599
Ik ben ook benieuwd naar een rapport
- Reaction score
- 75
Ik wacht op de komst van chloroacetylchloride en dan heb ik alles wat ik nodig heb. Ik zal er een klein verslag over schrijven, ik wil dit opschalen met x100, dus daar zal ik ook mee spelen na de kleinschalige synthese. Ik heb toegang tot een overvloedige hoeveelheid 2-Amino-5-chloorbenzofenon en ik ben bereid om dit te delen en misschien ook een video te maken over deze synthese.
Ik denk dat dit heel belangrijk is voor mensen om te leren, misschien omdat alprozolam zo goedkoop is om te maken, zou dit leiden tot minder fentanyl geregen Xanax bars. We kunnen het alleen maar hopen. Het is belangrijk op te merken dat de belangrijkste precursor, 2-Amino-5-chloorbenzofenon, GEEN geregistreerde precursor is!!!
@madmoney69
@Hedgie
Ik denk dat dit heel belangrijk is voor mensen om te leren, misschien omdat alprozolam zo goedkoop is om te maken, zou dit leiden tot minder fentanyl geregen Xanax bars. We kunnen het alleen maar hopen. Het is belangrijk op te merken dat de belangrijkste precursor, 2-Amino-5-chloorbenzofenon, GEEN geregistreerde precursor is!!!
@madmoney69
@Hedgie
- Language
- 🇺🇸
- Reaction score
- 20
Er is "gepland" en er is "bekeken". Lange, lange lijst van gecontroleerde chemicaliën. Zelfs aceton en 40% waterstofperoxide worden in de gaten gehouden (afhankelijk van een deel van het volume van de aankoop). Zo'n beetje alles wat watervrij is, wordt in de gaten gehouden. "Waarom heeft die en die 4 liter watervrije hydrazine nodig die naar hun *appartement* wordt verscheept?" Ze bakken geen koekjes, dat is zeker...