Ik kan mijn bericht niet bewerken, maar als er 7,743 g puur H3PO4 nodig is voor 10 ml amfosforzuur op vrije basis, nemen we bij een 85% oplossing (7,743*100)/85 = 9,109 g 85% H3PO4.
Dichtheid van fosforzuur is 1,6845 g/cm3 dan is 5,40ml nodig?
Of ben ik er helemaal uit?
Houd er rekening mee dat in de procedure oplosmiddel wordt verdampt om alleen vrije base achter te laten die op zijn beurt wordt verdund met aceton, als je gewoon extract met niet-polaire zonder verdamping dilluting misschien niet het beste idee.
9,109 g / 1,6845 g/cm3 = 5,40 ml 85% H3PO4 Je hebt gelijk! Houd er rekening mee dat de dichtheid van een zure oplossing afhankelijk is van de concentratie.
Als ik dan verder ga,
Ik moet fosforzuur mengen in een verhouding 1:10 met aceton, en ik zoek niet om Ph 6 te bereiken, maar ik voeg het hele mengsel toe en roer om fosfaatamfetamine te krijgen?
Hallo, ik heb net zwavelzuur en salpeterzuur gekocht bij Aurelio. In het begin vroegen ze om een bewijs van commerciële activiteit, en ik heb hem een pdf gestuurd waarop stond dat ik een onafhankelijke onderzoeker ben. En dat was alles. Ik betaalde via Paypal en de volgende dag werd mijn bestelling geleverd met trackingnummer. Het kwam binnen 6 dagen aan.
Zou je me een voorbeeld van zo'n PDF willen sturen via DM? Het hoeft niet de exacte PDF te zijn die je hebt gestuurd, maar een voorbeeld zou super handig zijn.
Is de vrije base van amfetamine hetzelfde als de ampethaminoil (a-olie) die ik online op internet kan kopen? en betekent dit dat ik dezelfde stappen kan uitvoeren als in de video (Synthese van P2NP via Al/Hg)?
met de (a-olie) als ik me aansluit bij minuut 7:24?
Wat online wordt verkocht is in feite amfetamine, dat illegaal is en verdund met oplosmiddelen. De hoeveelheid freebase amine is gelijk aan de hoeveelheid amfazout die je hebt. je kunt sulfaat-, hydrochloride- of fosfaatzout maken en je zult zien hoe weinig je eigenlijk hebt gemaakt.