Syntheseverslag van amfetamine (maar falen, zoeken naar oplossingen)

Loooow

Don't buy from me
New Member
Reaction score
9
Ik heb gehoord van mensen die precies dezelfde problemen hadden met de aluminiumfolie!!! En hoewel de reactie waarschijnlijk sterker zou moeten zijn naarmate de folie aan het eind dunner en kleiner is, was de meest effektieve manier om de aluminiumfolie in stukjes van 2x2 tot 3x3 cm. te scheuren en ze dan in een elektrische koffiebonenvergruizer te doen en 20-30 seconden te mengen tot er korrels aanwezig waren.
Bovendien waren de synthese-instructies die in het begin werden gebruikt waarschijnlijk ook niet de meest geschikte! Het duurde een paar pogingen voordat er uiteindelijk iets uit de syntheses kwam! Wat waarschijnlijk erg ontmoedigend was.... :)
Toen de synthese-instructies uit de video geprobeerd!!!
Met als enige verschil dat ze in plaats van kwiknitraat 2, kwik oplosten in salpeterzuur en die oplossing gebruikten voor de synthese in plaats van het droge kwiknitraat!
De exotherme reactie is echt heel heftig als je er niet op voorbereid bent en zoiets nog niet in volle actie hebt meegemaakt! Desalniettemin is het mogelijk om het uit te voeren met een 50 g. P2NP synthese met voldoende koeling (en goede beluchting en ontluchting naar mijn mening) kan het goed worden aangepakt!
Je zou kunnen proberen om je mengsel van isopropanol, P2NP en azijnzuur in één keer te laten reageren.
Sinds de EERSTE poging volgens de instructies in de video, ligt de opbrengst na twee keer wassen met watervrije aceton nog steeds heel dicht bij de opbrengst die in de video wordt aangegeven!!!!
Ik moet vermelden dat geen van de betrokkenen bij de synthese, inclusief ikzelf, enige voorkennis van scheikunde heeft!

ACAB

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
168
Voer je geen reiniging uit met een A/B-extractie na de synthese? Dan weeg je ook alle onzuiverheden.
Je hebt het over efficiëntie en je versnippert aluminiumfolie in kleine vierkantjes met een schaar? Dat meen je toch niet serieus?
Dit is een van de meest ingewikkelde en tijdrovende methodes die ik kan bedenken om aluminiumfolie te prepareren.
Ik zeg niet dat je het mis hebt, maar het is in ieder geval niet effectief.
Als kleine stevige bolletjes folie zo goed zijn, waarom gebruik je dan geen aluminiumkorrels? Dat zou ideaal zijn, maar ook dat wordt door niemand aanbevolen. Als iemand me kan vertellen welke fysische eigenschap het belangrijkst is voor aluminiumreductie met P2NP, zou dat me enorm helpen.

Sinds mijn eerste poging om amfetamine te produceren, lukt het me ook, soms meer soms minder goed, ik ben geïnteresseerd in de achtergrond, de subtiliteiten van waar je speciaal op moet letten. Ik heb al zoveel dingen geprobeerd veranderd zonder precies te weten waarvoor en waarom, dit moet nu een einde zijn, als er dan een verklaring moet zijn voor de verandering, een verschil dat logisch is en me verder brengt om altijd dezelfde hoeveelheid in dezelfde kwaliteit te krijgen.

Ik sta nog steeds open voor elke suggestie, maar graag met een reden, graag ook zeggen wat er mis is en wat niet kan werken en waarom dat niet werkt.
Alles uitproberen heeft voor mij praktisch geen zin vanwege het grote aantal mogelijke variaties.
Ik hoop dat je hier enig begrip voor hebt.

Loooow

Don't buy from me
New Member
Reaction score
9

Loooow

Don't buy from me
New Member
Reaction score
9
De man wast de aluminiumfolie na het amalgelieren
3 X met water dat waarschijnlijk genoeg zou moeten zijn om alle nog aanwezige kwiknitraten te verwijderen.... als je het aandachtig doet!!!!
Je Freebase is na het kookproces opgelost in IPA ! Dan moet kwiknitraat oplosbaar zijn in IPA om in het eindproduct terecht te komen, als het nog aanwezig is na het wassen van de aluminiumfolie of?

En de aluminiumfolie .... scheur je gewoon in grotere en kleinere stukken en dan meng je ze kort!!!!
Dit is de beste methode tot nu toe ... afgezien van het feit dat ik ook zou knippen met de nagelschaar in 0,5 X 0,5 cm grote stukken als ik niet anders zou blijven als dat mijn probleem zou zijn om het doel !!!! ) Gekochte aluminium korrels voor het laboratorium is waarschijnlijk de meest ideale oplossing, behalve het feit dat het waarschijnlijk kost twee keer zo veel als huishoud aluminiumfolie en dat een andere volgorde die je zou kunnen maken opvallend is niet wenselijk.
Het spijt me ook dat ik me niet duidelijk genoeg heb uitgedrukt over bepaalde details ... dat was nooit echt mijn doel!
Sinds de eerste synthese poging volgens video instructies ( met kwik in salpeterzuur anstadt kwiknitraat 2 droog) de opbrengst is stabiel in hoeveelheid en kwaliteit . . . naar mijn mening!!! Ik verbruik voor een lange lange tijd dagelijks en met overtuiging amfetamine met dit resultaat ben ik 100% tevreden!!!Ik heb 3 tot 4 kleine sporen en ben helder, actief en Alkehol wordt geen probleem zo snel!!!!
Dat is ook alles wat ik erover te zeggen heb! Ik zou hier wel de hele dag willen ruilen maar mijn beschikbare tijd is beperkt!
Mijn tip als er iets niet gaat zoals verwacht met je synthese ... doe het precies zoals in de synthese die wordt getoond in de video.Dat in ieder geval beter dan proberen te beginnen in een materie waarvan je precies hebt overwogen niet veel idee (ik ga altijd uit van mijn gebrek aan begrip).
Zonnige groet´s........

ACAB

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
168
Ten eerste was het kwikzout opgelost in water, zodra je de voltooide reactiemassa alkalisch maakt, blijft het kwikzout voornamelijk in de waterfase.
Ten tweede voer ik ALTIJD een A/B-extractie uit na de synthese, waarbij ik de fasen scheid met petroleumether, wat dan zorgt voor de volledige scheiding van de zouten.
De laatste wasbeurt met aceton zou ook de allerlaatste restjes wegspoelen. Ik maak me geen zorgen over kwik.
Ik start gewoon de versnipperaar, makkelijker kan niet.
Je zou verbaasd zijn als je wat onderzoek deed, aluminium heeft bijna altijd dezelfde kiloprijs, ongeacht welke vorm het is en er zijn andere manieren om korrels te bestellen dan labvoorradenwinkels.
Ik zou het gebruiken als iemand me vertelt waarom korrels een betere keuze zouden zijn. Lees dat eerst van granulaat, anders wordt er altijd over folie gesproken.
Dus jij denkt dat salpeterzuur het geheime ingrediënt is voor een consistente opbrengst en een goed product?
Moet ik je teleurstellen, ik gebruik het vanaf het begin en elke synthese is anders, soms goed soms slecht en soms rampzalig, dus het moet iets anders zijn.
Mijn kennis van amfetaminesynthese bestaat uit wat ik heb gevonden om te lezen en mijn verschillende pogingen, die bijna allemaal iets bruikbaars opleverden. Alleen het aantal mogelijke procedures of modificaties lijkt eindeloos, dus ik ben op zoek naar een oplossing die goed werkt.
Wat me stoort aan de video, het amalgaam wordt anders gemaakt dan in de instructies, het extraheren van de vrije base doe ik met een scheitrechter, daar moet je niet per se de reactiemassa in gieten, dus ik filter vooraf en uiteindelijk is het eindproduct sneeuwwit zonder verdere reiniging. Ik vind dat onmogelijk, elke reactiemassa van mij was verkleurd en dus ook de vrije base. Je kunt nog steeds reinigen voor het uitzouten, maar dat zou weer een andere procedure zijn.
En er is geen A/B-extractie gedaan en er is geen acetonwas gedaan, deze twee stappen zijn altijd het einde van elke synthese zonder stoomdestillatie van de vrije base.

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om me te antwoorden en ik wens je het allerbeste. Als je iets wilt toevoegen, ben je welkom.

Saul

Don't buy from me
Resident
Reaction score
134

De reactie hangt af van de kwaliteit van het kwiknitraat.
Ik neem aan dat veel mensen hiernaar op zoek zijn. En aangezien het een verboden stof is.
Het lijkt me erg onwaarschijnlijk dat de kwaliteit overal even goed is.
Daarom is het heel belangrijk dat iedereen alles deelt hier op het forum.
Zodat je zekerder bent van de kwaliteit.
Bijna geen mensen delen hier nuttige informatie.
En daardoor kost het veel tijd en middelen om het te verbeteren.
Het moet van beide kanten komen. Alleen nemen werkt niet.
Persoonlijk vind ik het verkeerd om het forum te gebruiken zonder een account aan te maken.

Loooow

Don't buy from me
New Member
Reaction score
9
Ze zeggen: Als men het mengsel aan het einde alkalisch maakt, blijft het zout in de waterige oplossing! Dat bevestigt mijn betoog. Omdat men dan ook alleen de Freebase in IPA oplost uit de onderste grijze plas scheidt en met verdund zwavelzuur het zout neerslaat!
Bovendien is het dringend om het kwiknitraat te verwijderen aan het einde van uw procedure een of andere manier, omdat je noch de aluminiumfolie wassen na de amalgamatie met water ..... en vervolgens tijdens de reactie van de P2NP naar amfetamine na een bepaalde tijd GEEN MEER kwiknitraat aan de reactie massa toe te voegen, omdat de reactie na 60 min. blijkbaar afneemt! Ik heb geen voorkennis van scheikunde en wat ik hier schrijf is uitsluitend gebaseerd op mijn eigen mening na wat ik heb gelezen in hun rapporten! Het salpeterzuur heeft volgens mij niets te maken met een geheim ingrediënt maar draagt bij aan het feit dat in combinatie met het toegevoegde kwiknitraat 2 wordt gevormd als ik me niet helemaal vergis.Ik heb dit alleen genoemd omdat het gewoon tijden zo.... Volgens mij maakt het voor het eindresultaat niet uit als je het op de juiste manier gebruikt... zonnige groet!!!

MidasMad

Don't buy from me
New Member
Reaction score
2
Welnu, mijn ervaring is het gebruik van aluminiumamalgaamreductie van PMK met nitromethaan om MDMA te krijgen. Ik heb verschillende soorten aluminiumfolie geprobeerd, maar de enige die een positief resultaat gaf was het extra zware merk Reynolds, vooral die ovenzakken (deze zijn tegenwoordig moeilijk te vinden). ondanks dat het duurder is, maakt de kwaliteit het goed en als er andere gebreken zijn, kun je met dit merk uitsluiten dat het aluminium is.

Reaction score
312
Ik denk dat het niet juist is om te gissen naar de reden voor lage opbrengsten zonder tussentijdse metingen vast te leggen. Deze methode van amfetaminesynthese vereist een bepaalde hoeveelheid ervaring. Het is gemakkelijker om de oorzaak van het probleem aan te pakken door de ongewassen opbrengst te schatten.

Het viel me op dat in alle stadia zowel de basis als de poeders er behoorlijk schoon uitzien. De auteur besteedt speciale aandacht aan de zuiverings- en extractieprocedure. Maar het is belangrijk om in gedachten te houden dat elke zuiveringsprocedure een verlies aan opbrengst met zich mee kan brengen en onnodig kan zijn. Daarom raad ik aan om het product te wegen voor elke volgende wasstap. Uit ervaring kan ik zeggen dat meerdere keren reinigen van het product de opbrengst aanzienlijk kan verlagen, maar ik weet niet of dat in dit geval de reden was.

Wat is de activiteit van de resulterende amfetamine?

ACAB

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
168
Bedankt voor uw woorden, hoe meet ik de activiteit van een product?

En ik bepaal nu altijd het gewicht, vóór mijn zuiveringsprocessen. Ik zal ook proberen de hoeveelheid zuivere amfetamine te bepalen na verdamping van de ether.

Ik heb het product ook al getest tussen de verschillende stadia van zuivering, en ik moet zeggen dat zonder de volledige zuivering met A/B-extractie gevolgd door acetonwassen, het product gewoon smerig smaakt. Ook bij de gedachte aan wat ik daar voor een vette en plakkerige rode smurrie krijg, word ik misselijk als ik denk dat ik het vuil tot me heb genomen.
Natuurlijk, als je het goede spul bevochtigt met oplosmiddel en er de juiste cafeïne en lactose doorheen mengt, krijg je er niets uit, maar daar gaat het niet om. Ik heb een absoluut schoon product nodig!

MadHatter

Don't buy from me
Resident
Solutions
1
Reaction score
425
Nou, een van de populairste manieren is om er een regel van te maken, nietwaar? Rapporteer dan terug, met ongeveer de helft van de woorden die je zou willen gebruiken :).

ACAB

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
168
Als het echt zo gemakkelijk is om de activiteit van het product te meten aan de hand van mijn objectieve mening, dan kan ik alleen maar zeggen dat het erg krachtig is. Kleine hoeveelheden zijn genoeg om het lichaam op volle toeren te laten draaien. Je hoeft niet te slapen, je hoeft niet te eten en je bent gewoon zo blij met jezelf en de wereld.
Ik heb helaas nog geen manier gevonden waarop ik de zuiverheid subjectief kan bewijzen om een percentage te kunnen maken om vergelijkingen te trekken.

ACAB

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
168
Het enige wat ik op zo'n discussie wil zeggen is:
Aluminium is Aluminium en blijft Aluminium, welke naam je er ook op schrijft.
Ik ga graag in discussie over oppervlakte of bulkdichtheid, maar niet over welke fabrikant zijn naam erop zet.

MadHatter

Don't buy from me
Resident
Solutions
1
Reaction score
425
De enige echte manier is waarschijnlijk spectroscopie. Daar zijn online bronnen voor, waar je gewoon je monster instuurt en het spectroscopieprofiel terugkrijgt, zelfs voor illegale drugs. Tegen betaling, natuurlijk. Maar in het spectroscopieprofiel kun je eenvoudig zien of je pieken hebt die niet overeenkomen met een referentieprofiel.
Ik zal kijken of ik de online bron kan vinden.

MadHatter

Don't buy from me
Resident
Solutions
1
Reaction score
425
Sorry, het stond op deze site, natuurlijk :).
http://bbzzzsvqcrqtki6umym6itiixfhni37ybtt7mkbjyxn2pgllzxf2qgyd.onion/threads/analytical-laboratories.533/

Je kunt altijd gemakkelijk een smeltpuntbepaling doen, maar dat laat niet zien of er sporen van onzuiverheden zijn, alleen of je er ver naast zit.

Als het je lukt om een spectroscopisch profiel te krijgen, maar je hebt geen referentiemonster, dan zijn er altijd online profielen van veel stoffen op PubChem of Spectrabase. Hier is amfetaminesulfaat:

De krommen zijn als een vingerafdruk van het materiaal. Het monster wordt verdampt en er wordt licht door de dampen geschenen. Een camera aan de andere kant meet welke frequenties van het licht door de dampen worden geabsorbeerd en de combinatie hiervan is uniek voor elke stof. Het antwoord wordt gegeven als een curve met pieken. Vervolgens vergelijk je die pieken met de pieken van een monster waarvan je weet dat het zuiver is. Als de pieken heel anders zijn, heb je iets anders. Als er extra pieken in je monster zitten, zijn dat onzuiverheden.

ACAB

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
168
Ik ben me bewust van deze mogelijkheid, maar ik geef de voorkeur aan een methode die ik zelf kan uitvoeren na elke synthese.
Ik kan bijvoorbeeld een TLC-analyse doen waarbij ik aan de grootte van de vlek kan zien hoeveel amfetamine aanwezig is en/of of er andere psychoactieve stoffen aanwezig zijn, als voorbeeld wordt cafeïne ook heel duidelijk aangegeven, maar lactose niet.
Het nadeel van deze methode is dat ik geen referentiemonster heb waarvan ik kan zeggen dat mijn monster meer, minder of dezelfde hoeveelheid amfetamine bevat. De leverancier van dergelijke TLC-testsets biedt helaas (nog) geen manier om een exacte hoeveelheid af te leiden, zoals hij dat wel doet voor bijvoorbeeld MDMA, cocaïne of THC.
Ik kan alleen maar zeggen dat mijn monsters er bijna allemaal hetzelfde uitzien, maar welke zuiverheid de monsters hebben helaas niet. Ik doe de TLC-analyse voor elk van mijn syntheses, de monsters worden gearchiveerd, evenals de TLC-kaarten om later mogelijk een nauwkeurigere bepaling uit te voeren.

MidasMad

Don't buy from me
New Member
Reaction score
2
Ik ben het met je eens, aluminium is aluminium en zal dat altijd blijven, maar aluminiumfolie is dat niet. waar jij woont zijn ze misschien allemaal van goede kwaliteit, maar waar ik woon niet, ik heb de test gedaan en er is echt een verschil tussen dikte en andere producten die in aluminiumfolie verwerkt zijn en die het eindresultaat kunnen beïnvloeden.

ACAB

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
168
Ik weet dat mijn folie 99,9% aluminium is, volgens de fabrikant. De folie is dikker dan keukenfolie, wat zorgt voor een langzamere reactie, het is in kleine snippers gesneden met een papierversnipperaar.
Waar zou het nu fout zijn om deze folie te gebruiken?

MidasMad

Don't buy from me
New Member
Reaction score
2
in uw geval bent u al absoluut zeker van de kwaliteit van de aluminiumfolie, dus aluminium is geen variabele om te overwegen. misschien kan dit voor andere mensen die een soortgelijk probleem hebben gehad en nog geen rekening hebben gehouden met een dergelijke mogelijkheid, een variabele zijn om te analyseren.