Vragen?

Darknet princess

Don't buy from me
New Member
Joined
Mar 4, 2023
Messages
6
Reaction score
6
Points
3
tropane bent u een mod en leraar van deze nieuwe groep congrats zo ja en door de manier waarop de volgende keer iemand komt naar uw huis waar u slaapt en handelt een foll pak een blikje kale mase en geef ze een mooi schot en binnenkort iedereen zal weten niet disturbe tropane ik wil deze groep te sluiten en te leren
 
  • Like
Reactions: vis

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,308
Solutions
4
Reaction score
881
Points
113
Ik ben de beheerder en ik hoop wat hulp te kunnen werven. Ik zie het nut en de noodzaak in van zo'n groep, hoewel ik hopeloos ondergekwalificeerd ben voor de baan. Op dit moment staan mensen op het punt om een krachtige chemische stof te mengen met een andere krachtige chemische stof in een glazen pot op hun aanrecht. Ze hebben niet eens nagedacht over wat er daarna zal gebeuren. Het zou kunnen overkoken en de hond van de familie kunnen verminken of brand kunnen stichten of hen blind kunnen maken. Er zijn mensen en berichten op deze site, die in hun zoektocht naar (wat ze ook zoeken) de logica hebben laten varen en op het punt staan een "klooi en zoek uit"-aanpak te kiezen voor iets dat hun vrijheid of hun leven kan beëindigen. Als ze geluk hebben gebeurt er helemaal niets. Ze hebben het recept niet nauwkeurig genoeg gevolgd. Ze hebben reactanten in de verkeerde volgorde toegevoegd. Misschien hebben ze een recept gekozen dat niet werkt omdat het veel makkelijker was dan een recept dat wel werkt, of omdat iemand een onvolledig geheugen had van iets wat hem verteld was of wat hij gezien had. Iemand die vastbesloten is om drugs te maken zonder eerst het mechanisme van basischemie te begrijpen, is een serieus gevaar dat kan worden vermeden.
 

SasquatchMonero

Don't buy from me
New Member
Joined
Sep 17, 2023
Messages
28
Reaction score
10
Points
3
Waarom gebruikt Account Upgrade betalingen met bitcoin? Btc is zo traceerbaar als fvck. Waarom gebruiken we Monero niet voor betalingen?
 

2-79-790125

Don't buy from me
Member
Joined
May 26, 2024
Messages
82
Reaction score
21
Points
8
Mijn totale onwetendheid hier onthullen, maar is BTC traceerbaar? Kun je in lekentaal uitleggen hoe Monero anders is dan BTC en daarom minder traceerbaar?
 

vis

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 21, 2023
Messages
146
Reaction score
102
Points
28
Btc zijn voor altijd traceerbaar. Monero zijn voor vijf dagen
 

L3thmode

Don't buy from me
Member
Joined
Dec 5, 2023
Messages
5
Reaction score
0
Points
1
Hoe ben ik dit leuke forum tegengekomen? Ik zocht naar cannabinoïdesynthese. Ik weet niet waarom ik dit forum niet eerder heb gevonden!
 

2-79-790125

Don't buy from me
Member
Joined
May 26, 2024
Messages
82
Reaction score
21
Points
8
En eindelijk....... Ik zou zweren dat ik een Account Upgrade optie zag om wat geld naar de site te gooien, anders dan de $1000 voor de RC groep of de doneer knop in het video productie go fund me-achtige gebied. Ik kan het niet meer vinden. Misschien droomde ik.........
 

vis

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 21, 2023
Messages
146
Reaction score
102
Points
28
De upgrade is De $1000 RC-sectie
 

prophet

See my products
Seller
Language
🇺🇸
Joined
Mar 31, 2024
Messages
73
Reaction score
64
Points
18
Deals
13
Is het mogelijk om te overwegen om berichten die worden verzonden en ontvangen in gemaakte deals, al dan niet versleuteld, te wissen/verwijderen etc. nadat deals zijn afgerond? Dit is een punt van zorg omdat, als ooit God verhoede, de site wordt gecompromitteerd op enigerlei wijze door LE of anderen, die gegevens zeer slecht kunnen zijn voor zowel verkopers als kopers.
 

Muktika

Don't buy from me
Resident
Language
🇷🇺
Joined
Dec 24, 2022
Messages
28
Reaction score
2
Points
8
hulp nodig!
bij het mengen van deze elementen ontstond een explosie (4mmc)
4'-Methylpropiofenon - 100g
Benzeen - 400 ml
Broom (Br2) - 100g
vervolgens werd alles in huis gewassen en gewassen, de gespatte plekken werden geverfd, er werd meer dan 10 dagen actief geventileerd, maar de pijn in de ogen stopte niet helemaal...

Nu ben ik alle muren en plafonds opnieuw aan het schilderen en de vloer aan het vervangen!
Moet ik luchtfilters aanschaffen?
En alle andere informatie a.u.b. !!!!!!!!
 
Last edited:
  • Like
Reactions: vis

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,661
Solutions
3
Reaction score
2,736
Points
113
Deals
1
Hallo, klinkt vreemd. Heb je direct 100g vloeibaar broom aan de oplossing toegevoegd? De reactie zou niet moeten exploderen. Bovendien is er geen H2O2. Weet je zeker dat je precies deze reagentia hebt gebruikt?
 
View previous replies…

Muktika

Don't buy from me
Resident
Language
🇷🇺
Joined
Dec 24, 2022
Messages
28
Reaction score
2
Points
8
Ja, meteen( na 10 minuten verwarmen sprong de refluxkoeler van de kolf en een dikke stroom druppels en gas sloeg tegen het plafond.
 

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,661
Solutions
3
Reaction score
2,736
Points
113
Deals
1
Het was een fatale fout, kerel. Lees tutorials zorgvuldig voordat je een synthese maakt.
 

Muktika

Don't buy from me
Resident
Language
🇷🇺
Joined
Dec 24, 2022
Messages
28
Reaction score
2
Points
8
Kan ik een recirculator met koolstoffilter, HEPA-filter of ionisator monteren?
 

Muktika

Don't buy from me
Resident
Language
🇷🇺
Joined
Dec 24, 2022
Messages
28
Reaction score
2
Points
8
ja, de fout is echt monsterlijk
 

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,661
Solutions
3
Reaction score
2,736
Points
113
Deals
1
Je hebt een goed geventileerde ruimte nodig, in het tegenovergestelde geval kun je sterven. Begin bovendien met 10g batch, leer de synthese om dergelijke ongelukken te voorkomen.
 

PersonVPN

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Feb 4, 2024
Messages
33
Reaction score
11
Points
8
O Man!) Ik herken mezelf direct in jouw fouten!!! :)
Ik had deze fatale fout met 100 pseud /I2 /P
Het plafond was onmogelijk schoon te maken. Ik moest het bedekken met gipsplaat.
En je broom spoelt er ook niet af! :)
Dit was een goede les voor mij
Gebruik GEEN chemie in een woonwijk!!!

Een ozongenerator zal je helpen om je geurprobleem op te lossen.
Ozon neutraliseert traanchemicaliën. (traanverwekkers)
 

Muktika

Don't buy from me
Resident
Language
🇷🇺
Joined
Dec 24, 2022
Messages
28
Reaction score
2
Points
8
Bedankt! Je hebt echt gouden advies gegeven!)
 

Muktika

Don't buy from me
Resident
Language
🇷🇺
Joined
Dec 24, 2022
Messages
28
Reaction score
2
Points
8
Wat moet ik doen als er stoom ontsnapt via de verbinding tussen de refluxkoeler en de kolf? De afmetingen zijn hetzelfde, maar er lijkt niets uit te komen via de gasuitvoerslang.
 

2-79-790125

Don't buy from me
Member
Joined
May 26, 2024
Messages
82
Reaction score
21
Points
8
Het is een goede gewoonte, essentieel zelfs, om vet te gebruiken op de verbindingen. Ik gebruik siliconenvet van voedselkwaliteit. Het kost bijna niets.

Ik vermeld ook dat als je een reflux doet, het belangrijk is dat er een uitgang is voor de druk die wordt opgebouwd, anders kunnen er nare dingen gebeuren (drukexplosies).

Ik weet heel weinig, maar dit weet ik wel. Laat het me weten als je meer vragen hebt.
 

Muktika

Don't buy from me
Resident
Language
🇷🇺
Joined
Dec 24, 2022
Messages
28
Reaction score
2
Points
8
Kan ik vaseline gebruiken?
 

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,308
Solutions
4
Reaction score
881
Points
113
Dat kan, maar als het heet wordt, verandert het in vloeistof die in je RM kan druppelen en hem kan ruïneren. Ik gebruik lippenbalsem. Ik heb er een heleboel van (ChapStick), het smelt iets hoger en het kleine potje is handig. Ik wrijf het gewoon op de mannelijke kant, ongeveer 2 lijnen, en draai als je het samenvoegt om het te verspreiden. Voor vacuüm dist. Ik heb echt vacuümvet dat duur is, maar 1 hoeveelheid ter grootte van een erwt is genoeg voor een verbinding, dus je komt een heel eind.
 
Top