Vragen?

fibinachi

Don't buy from me
Resident
Joined
May 27, 2022
Messages
7
Reaction score
10
Points
3
Ik vroeg me af of een sticky thread met links naar andere websites over drugs nuttig zou zijn, vooral als u uw forum op hun site adverteert (ik denk meteen aan bluelight en erowid).

Ik zou ook graag een subrubriek zien voor de beoordeling van verkopers hier. Als jullie beginnen met het adverteren voor Darknet-markten, zou een plek om ze te beoordelen ook nuttig zijn.
 

woohoo

Don't buy from me
New Member
Joined
Apr 21, 2022
Messages
56
Reaction score
22
Points
8
Oh nee, wat is er gebeurd?
Ik hou niet van deze stijl, kan ik het veranderen?
 

HEISENBERG

ADMIN
ADMIN
Joined
Jun 24, 2021
Messages
1,644
Solutions
2
Reaction score
1,708
Points
113
Deals
666
Waarom vind je het niet leuk? Het is heel comfortabel, een kwestie van gewoonte.
 

Fring

Don't buy from me
New Member
Joined
May 25, 2022
Messages
41
Reaction score
27
Points
8
Hallo Heisenberg, kun je me laten weten wat voor soort beveiligingssystemen dit forum heeft? Ik bedoel houdt het IP-logs enz. bij?
 

HEISENBERG

ADMIN
ADMIN
Joined
Jun 24, 2021
Messages
1,644
Solutions
2
Reaction score
1,708
Points
113
Deals
666

We hebben IP-registratie uitgeschakeld. Bovendien kun je het onion domein gebruiken via een tor browser, je kunt veilig afbeeldingen uploaden omdat we automatisch alle metadata verwijderen. Alle berichten in privéberichten worden slechts 30 dagen bewaard. Je kunt versleutelde chats gebruiken, er worden ook geen ontsleutelingssleutels opgeslagen op onze servers, zodra je hebt bevestigd dat je het hebt opgeslagen.
 

HEISENBERG

ADMIN
ADMIN
Joined
Jun 24, 2021
Messages
1,644
Solutions
2
Reaction score
1,708
Points
113
Deals
666
En ja, het forum werkt prima zonder JS. Ik zie echter geen reden om op je hoede te zijn voor JS in 2k22.
 
Last edited by a moderator:

Fring

Don't buy from me
New Member
Joined
May 25, 2022
Messages
41
Reaction score
27
Points
8
OK meneer, dat is belangrijke informatie... Ik zal JS hoe dan ook blijven uitschakelen haha.... hoe meer veiligheid hoe beter...
 

ACAB

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Mar 27, 2022
Messages
291
Reaction score
167
Points
43
Dat is een mooie zet van jullie, maar zijn jullie ook de hosters van het forum of alleen de operators die hebben ingehuurd, draait de server in een virtuele machine of als een standalone apparaat.
De achtergrond, misschien log je geen gegevens, maar de hoster zelf kan dat wel en alle servers die als virtuele machine draaien kunnen volledig gelogd worden voor zover ik weet. Eigenlijk zou ik me er niet eens mee moeten bemoeien, ik denk dat je weet wat je doet.
Zelfs in 2022 worden er nog veel javascripts gebruikt om browsergegevens uit te lezen, om de zogenaamde fingerprinting te doen om je te volgen op het net. Aangezien hier geen javascripts van derden opnieuw geladen hoeven te worden, moeten de forumsoftware en de beheerders ervan er volledig op kunnen vertrouwen dat dergelijke gegevens niet worden uitgelezen om javascripts opnieuw in te schakelen.
 

HEISENBERG

ADMIN
ADMIN
Joined
Jun 24, 2021
Messages
1,644
Solutions
2
Reaction score
1,708
Points
113
Deals
666
Om het probleem van de netwerkvingerafdruk op te lossen, moet je een apart apparaat gebruiken om te werken. Ik heb bijvoorbeeld een aparte computer en een internettoegangspunt om tor te gaan.
Als je in de drugshandel zit, is het niet moeilijk om een laptop te kopen.
 

ACAB

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Mar 27, 2022
Messages
291
Reaction score
167
Points
43
Ok, maar dat lost het probleem van vingerafdrukken niet op, je wordt ook met deze laptop geïdentificeerd en kan worden vastgesteld als altijd dezelfde unieke gebruiker. Zo kan er ook een profiel worden aangemaakt, dat misschien niet je ware persoon weergeeft, omdat je nog steeds anoniem bent, maar ze kunnen wel de vingerafdruk volgen en zoeken naar fouten die je maakt, om je dan misschien te ontmaskeren. Als het uitschakelen van javascript je onvindbaar maakt omdat 10.000 laptops en pc's dezelfde torproject vingerafdruk hebben, dan is dat een groot verschil. Je kunt dan niet worden getraceerd. Ik hoop dat ik me goed heb uitgedrukt.
Maar dat is jammer :(
 

Saul

Don't buy from me
Resident
Joined
May 1, 2022
Messages
325
Reaction score
133
Points
43
Het is niet alleen gevaarlijk om JavaScript in te schakelen op het dark web, het is overal gevaarlijk.
JavaScript kan worden gebruikt om gebruikers te deanonimiseren via exploits en malware.
Daarom is het aan te raden om JavaScript uit te schakelen als anonimiteit en veiligheid belangrijk voor je zijn.
Hetzelfde geldt voor Flash, en zelfs CSS in mindere mate... hoewel het uitschakelen van CSS waarschijnlijk vrijwel elke webpagina zou breken.

Ook werkt de site niet meer als javascript is uitgeschakeld.
Je kunt dan geen privéberichten lezen en ook geen video's bekijken.
Dit is een serieus beveiligingsprobleem
GEBRUIK JAVA NOOIT ALS JE SOMETHING PRIVATE DOET OMDAT HET NIET PRIVATE IS ALS JE HET GEBRUIKT.
 

HEISENBERG

ADMIN
ADMIN
Joined
Jun 24, 2021
Messages
1,644
Solutions
2
Reaction score
1,708
Points
113
Deals
666
Het enige wat niet werkt op onze site zonder javascript is het bekijken van video's, verder kunnen alle functies gebruikt worden.
 

Saul

Don't buy from me
Resident
Joined
May 1, 2022
Messages
325
Reaction score
133
Points
43

Als je tijd hebt, kun je me dan een privébericht sturen?
 

HEISENBERG

ADMIN
ADMIN
Joined
Jun 24, 2021
Messages
1,644
Solutions
2
Reaction score
1,708
Points
113
Deals
666
Met dit alles wil ik er vandaag op wijzen dat we begrijpen dat het grootste deel van het publiek geïnteresseerd is in werken zonder JS. Dus we gaan ons best doen om het gebruik van de site zonder JS zo productief mogelijk te maken. Maar je moet begrijpen dat wanneer je een balans zoekt tussen werken met en zonder JS, je een balans zoekt tussen het verleden en het heden.
 
Top