- Reaction score
- 45
2e batch gemaakt, kwaliteit is top, testers verkozen het boven de circulerende mdma pillen.
Een probleem is echter dat er 50 gram 52190 is gebruikt en slechts 7 gram eindproduct is verkregen. Het kan zijn dat we in de dcm-oplossing methylamine hcl gemengd met natriumhydroxide hebben gebruikt, waardoor er waarschijnlijk te veel methylaminegas ontsnapt. De 40% methylamineoplossing is nog onderweg, dus tegen die tijd zal de opbrengst misschien verbeteren. Ik heb ook geen extractie uit de waterige laag gedaan, dus dat verklaart het ook. Zou het gebruik van een magneetroerder ook leiden tot een mindere opbrengst?
Edit: Ik voeg uiteindelijk ook HCl direct toe aan de DCM met freebase oplossing na het drogen met natriumsulfaat. Moet de DCM worden verdampt met vacuüm en dan de HCl met aceton worden toegevoegd, hoe zal dit leiden tot een ander resultaat dan de methode die ik tot nu toe heb gebruikt?
Iets anders waar ik nieuwsgierig naar ben, hoe doe je laagscheiding met emmers? Ik begrijp dat het met kleinere hoeveelheden kan met een scheitrechter, maar met emmers lijkt het lastiger om het goed te doen.