Question Kan ik MDMA maken met medicijnen zoals Vyvanse of ritalin of adderal?

kamkam@

Don't buy from me
New Member
Joined
Apr 7, 2024
Messages
1
Reaction score
2
Points
3
Ik heb toegang tot medicijnen zoals modafenil vyvanse adderal en ik heb ervaring met het maken van edibales en vape thc cartridges, ik ben geïnteresseerd in het maken van MDMA of ectasy of roze cocaïne, kan iemand mij helpen? is het mogelijk? als zakenman op cannabis gebied, ben ik nieuwsgierig of ik drugs kan maken met ADHD medicijnen?
In mijn land kost vyvanse ongeveer 10$ voor 70mg x 30, het is zo goedkoop en wordt ondersteund door de overheid en ik wil geld verdienen in deze situatie.
 

fidelis

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Mar 1, 2024
Messages
315
Reaction score
376
Points
63
mdma en laten we zeggen ritalin hebben een aantal chemische overeenkomsten, maar het zou echt moeilijk zijn om molly op die manier te maken. niet de moeite waard imo. iemand corrigeert me als ik het mis heb

roze cocaïne/tusibi is gewoon een mengsel van verschillende drugs, dus ik denk dat je er gewoon adhd-medicijnen en wat andere troep in moet gooien en ervoor zorgen dat het roze is.
 
  • Like
Reactions: vis

vis

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 21, 2023
Messages
144
Reaction score
102
Points
28
mdma en zeg, vyvanse zijn chemisch vergelijkbaar, maar de overgang is moeilijk dus het wordt niet zo gemaakt, goedkoper om mdma te kopen. Je zou je goedkope Vyvanse dex.amph caupsules hier moeten verkopen. Originele Tussi is de helft van 2CB & Coke. 2CB is goedkoop te krijgen
 

Waverunner

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Jan 25, 2024
Messages
26
Reaction score
25
Points
3
Als je een manier vindt, doe dan een kleine hoeveelheid en laat het testen en proefdraaien.
 
Top