Veranderingen in de forumregels

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,308
Solutions
4
Reaction score
881
Points
113
Ik denk dat de "koop niet van mij" moniker overbodig en ontmoedigend is. Iedereen die op deze site koopt, moet de regels hebben gelezen en daarin staat vrij duidelijk dat verkopers en fabrikanten de goedgekeurde verkopers zijn, dus iedereen die geen bordje toont waarop een van deze staat vermeld, wordt niet door de site goedgekeurd om te verkopen.
Ik voel me alsof ik de domkop heb gekregen en preventief in de hoek ben gaan zitten.
 

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,659
Solutions
3
Reaction score
2,734
Points
113
Deals
1
Je onderschat de goedgelovigheid en dwaasheid van mensen. We willen zulke mensen hier beschermen tegen elke vorm van oplichterij.
 
View previous replies…

BevItUp

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Apr 6, 2023
Messages
74
Reaction score
61
Points
18
Je hebt gelijk kerel. Toen het eenmaal illegaal werd om vervelende mensen gewoon te vermoorden... ging het bergafwaarts. 😠
 

OrgUnikum

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Feb 22, 2023
Messages
298
Reaction score
245
Points
43
Geen probleem met de boodschap, maar de formulering is zeker ongelukkig, voor weldenkende mensen* kan dit enigszins oneervol klinken. De ervaring leert ook dat zulke dingen niemand met slechte bedoelingen afschrikken, maar wel de eerlijken irriteren.

*verstandige mensen is half Azië en heel Polen ;)
 

Mr Gonzo

Don't buy from me
Resident
Joined
Apr 13, 2023
Messages
75
Reaction score
30
Points
18
Ik vind het leuk dat je een titelstatus krijgt van koop niet van mij, het maakt duidelijk wie verkopers en fabrikanten zijn. Elke transactie die je doet met iemand die de status 'niet van mij kopen' heeft, is duidelijk op eigen risico en vertrouwen.

Daarnaast kijk ik ook naar hoe lang iemand al een account heeft. Zijn ze een inwoner of lid, dan welke activiteit ze hier hebben. De open aard van de profielen hier om die informatie te bekijken, kan helpen om iemand te vertrouwen. Zoals ik het zie zijn we meestal allemaal vriendelijke vreemden.

Dan is er nog het chemieaspect, mensen met weinig tot geen ervaring zouden op andere sites compleet vernederd worden. Hier is het veel vergevingsgezinder en gaat het om veiligheid, educatie en het niet uitsluiten van iemand die vragen stelt.
 

Lordoftheshard 2

Don't buy from me
Resident
Joined
Apr 29, 2023
Messages
78
Reaction score
42
Points
18
Het belangrijkste is dat alle leden veilig blijven en ik denk dat de admins hun best doen om dat te doen.
En nog iets, alle synths hier zijn ergens anders verkrijgbaar, maar wat deze plek uniek maakt, is dat je tips krijgt over hoe je ze beter kunt maken door mensen te kopen die er ervaring mee hebben.
 

Gordon Ramsay

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 2, 2023
Messages
364
Reaction score
680
Points
93
Deals
65
Ook de mogelijkheid om de benodigde chemicaliën direct op het forum te verkrijgen is groot. :)
 
View previous replies…

Gordon Ramsay

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 2, 2023
Messages
364
Reaction score
680
Points
93
Deals
65
Het is altijd een gok :) Ik ben blij dat ik goede leveranciers heb voor mijn precursors en ik kan me voorstellen dat het een hele klus is voor iemand die net begint...veel testen en teleurstellingen :D
 

Wario

Don't buy from me
Resident
Joined
Mar 16, 2023
Messages
43
Reaction score
32
Points
18
Zeer waar dit forum is Gods geschenk ik worstelde voor 4 jaar het binden van een precusor leverancier als ik was erg geïnteresseerd in clandestiene chemie, en het beste deel is dat deze status zal het aantal zwendel te verlagen, ik hou van de majestueuze tuin vendit modellen
 

Gordon Ramsay

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 2, 2023
Messages
364
Reaction score
680
Points
93
Deals
65
Dat is echt zo!

Wat is dat met dat majestueuze tuinautomodel? Wat is dat voor een plek?
 

Wario

Don't buy from me
Resident
Joined
Mar 16, 2023
Messages
43
Reaction score
32
Points
18
Het is volledig gebaseerd op vertrouwen er is geen escrow het is een psychedelisch dw forum zij zijn de nieuwe verkoper vertrouwde verkoper en superster als ik me goed herinner, moet het signaal worden gevalideerd door een beheerder voordat je toegang krijgt tot het forum.
 

Gordon Ramsay

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 2, 2023
Messages
364
Reaction score
680
Points
93
Deals
65
Dat is interessant :) Heb je een link voor me?

Volledig gebaseerd op vertrouwen klinkt mij erg psychonautisch in de oren :D
 

OrgUnikum

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Feb 22, 2023
Messages
298
Reaction score
245
Points
43
Wat betreft punt 4, het opheffen van de groepen:
Ik erken dat de inhoud van de groepen toegankelijk moet zijn voor alle leden. Wat er ook op een BB als deze wordt geplaatst, het is permanent publiek domein en niemands eigendom. Wanneer de eigenaars van forums dit vergeten en beginnen te geloven dat ze eigenaar zijn van de door gebruikers geplaatste inhoud, is dat het begin van het einde. Je kunt zien hoe dit zich op dit moment voor reddit ontvouwt.

Dus ook de inhoud van groepen zou niet verborgen moeten worden, het plaatsen van berichten zou voorbehouden moeten blijven aan leden van de groep, er zijn veel goede redenen voor en ze zijn duidelijk genoeg, het gaat om de kwaliteit van de discussie en de mogelijkheid om zich te concentreren op specifieke aspecten zoals productzuiverheid boven winst op korte termijn. Of winst boven al het andere, waarom niet.

thx
 

Hank Schrader

Don't buy from me
Resident
Joined
Nov 10, 2022
Messages
79
Reaction score
165
Points
33
Hallo.
Waarom is mijn fabrikantenstatus verdwenen?
Ik heb hem ontvangen en ben voor zaken op vakantie gevlogen,
bij aankomst werd mijn status niet gevonden. Ik heb je alle foto's van het laboratorium gestuurd
 

HEISENBERG

ADMIN
ADMIN
Joined
Jun 24, 2021
Messages
1,644
Solutions
2
Reaction score
1,708
Points
113
Deals
666
Waarom heb je de status van de fabrikant nodig op ons forum?
 
View previous replies…

Hank Schrader

Don't buy from me
Resident
Joined
Nov 10, 2022
Messages
79
Reaction score
165
Points
33
Ik ben een fabrikant, het is heel eenvoudig.
Als er serieuze voorstellen zijn, zijn we bereid om samen te werken en precursoren te leveren en mensen op te leiden op voorwaarden die voor beide partijen voordelig zijn. Al die maanden heb ik niet-serieuze brieven ontvangen in persoonlijke berichten waarin mensen niet begrijpen wat ze willen.
Ik heb jullie bewezen dat ik de fabrikant ben van bijna alle stoffen die commercieel gebruikt worden.
Als gewone gebruiker verdient iemand niet de aandacht van anderen. De fabrikant is een ander niveau.
 

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,659
Solutions
3
Reaction score
2,734
Points
113
Deals
1
Hallo, Hank. De regels zijn veranderd, zoals je kunt zien. Nu moet je advertenties hebben met je geproduceerde stoffen in BB Market of BB Listing om zo'n status te krijgen. We beperken je niet om je goederen in bulk te plaatsen.

Als je het terug wilt, plaats dan advertenties met je producten op de markt.
 

PolandoEmingarnte

Don't buy from me
Member
Joined
Jul 30, 2023
Messages
72
Reaction score
19
Points
8
op deze manier verlies je uitstekende chemici die geld verdienen aan het trainen van mensen en het verkopen van reagentia, van wat ik heb afgeleid, nu wordt de fabrikant gedwongen om hier op het drugsforum te verkopen. Veel producenten doen het uit passie niet voor de winst en problemen met de wet verkopen aan een junkie van 18 jaar oud. Dan gaat hij naar de politie en start een onderzoek. Als dit het beleid is zal het nooit een forum worden voor mensen met passie alleen voor cpunows en dealers die elkaar totaal niet kennen van chemie en willen dat je net zo wordt als pablo escobar hahah
 

Gordon Ramsay

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 2, 2023
Messages
364
Reaction score
680
Points
93
Deals
65
Hey BB team :)

Ik heb veel nagedacht over het besluit om groepen van het forum te verwijderen.

Ik begrijp hoe belangrijk het is om het commerciële gedeelte van het forum beter te modereren en daarom commerciële groepen te verbannen.
Maar hoe zit het met de lokale groepen of eenvoudige gemeenschapsgroepen?

Zou het geen voordeel voor de gemeenschap zijn om die te behouden, omdat ze vaak een plek zijn waar nieuwe gebruikers gemakkelijk contacten kunnen vinden in hun land of expertisegebied.
Ik heb het gevoel dat het forum meer gebaat is bij het behouden van gemeenschapsgroepen + lokale groepen en de introductie van een moderator die de activiteiten in de groepen op de voet kan volgen, dan bij het verbieden van alle groepen :)

Greets,

Gordon
 

HEISENBERG

ADMIN
ADMIN
Joined
Jun 24, 2021
Messages
1,644
Solutions
2
Reaction score
1,708
Points
113
Deals
666
Daarom doken de bands op. Wij dachten hetzelfde.
Maar er is een probleem dat we niet in staat zijn om ze kwalitatief te matigen. We openen liever een aparte sectie op het forum voor elke taalgroep/land.
Maar daarvoor moet je iemand vinden die de sectie kan modereren. Koop advertenties, promoot het forum op de lokale markt. Besteed jezelf volledig aan dit werk. Deze activiteit moet geen hobby zijn, maar je hoofdberoep.

Als je er klaar voor bent, stuur dan je ontwikkelingsstrategie en we zullen de voorwaarden voor samenwerking bespreken.
 

Gordon Ramsay

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 2, 2023
Messages
364
Reaction score
680
Points
93
Deals
65
Het is fijn om te horen dat je openstaat om zulke dingen te bespreken.

Ik denk dat het het beste is om alles verder te bespreken in DM's :)

Nog een fijne dag!
 
Top