- Reaction score
- 68
eerste foto na 6 uur leuckart reflux
tweede foto kleine hoeveelheid van deze 6 uur durende refluxreactie in scheitrechter gegoten en koud water toegevoegd
kan iemand bevestigen dat dit goed is?
Waarom is de n-formyl in de scheiding geel?
Waarom is het niet oranje en helder?
Moet de reactie langer doorgaan?
Gebruiken jullie de koeler in positie zoals bij destillatie, of zetten jullie de koeler gewoon op de kolf en laten jullie normale reflux lopen?
@Hank Schrader @btcboss2022
tweede foto kleine hoeveelheid van deze 6 uur durende refluxreactie in scheitrechter gegoten en koud water toegevoegd
kan iemand bevestigen dat dit goed is?
Waarom is de n-formyl in de scheiding geel?
Waarom is het niet oranje en helder?
Moet de reactie langer doorgaan?
Gebruiken jullie de koeler in positie zoals bij destillatie, of zetten jullie de koeler gewoon op de kolf en laten jullie normale reflux lopen?
@Hank Schrader @btcboss2022
Attachments
- Reaction score
- 166
U doet de eerste fase van de leuсkart niet correct. Uw kleur is niet wat het zou moeten zijn.
Ik denk dat er een minimale hoeveelheid n-formylamfetamine in zit.
De kleur zou een rijke cognac kleur moeten zijn.
Zoals ik al eerder zei, is het belangrijkste dat je de eerste fase correct uitvoert.
Als je 90%+ n-formylamfetamine krijgt, dan zal de uiteindelijke hydrolyse je een enorme opbrengst geven.
Ik denk dat er een minimale hoeveelheid n-formylamfetamine in zit.
De kleur zou een rijke cognac kleur moeten zijn.
Zoals ik al eerder zei, is het belangrijkste dat je de eerste fase correct uitvoert.
Als je 90%+ n-formylamfetamine krijgt, dan zal de uiteindelijke hydrolyse je een enorme opbrengst geven.
- Reaction score
- 68
Kunt u mij in het kort vertellen wat ik in de eerste fase moet doen - de condensor op de destillatiestand zetten en al het water langzaam destilleren?
Dan nadat al het water eruit is, de condensor op reflux zetten en de 6 uur durende reflux doen?
Of wat doe ik verkeerd?
Cognac kleur zou oranje-bruin moeten betekenen?
Dan nadat al het water eruit is, de condensor op reflux zetten en de 6 uur durende reflux doen?
Of wat doe ik verkeerd?
Cognac kleur zou oranje-bruin moeten betekenen?
- Reaction score
- 166
Hoi @ChingShih ben je verder gegaan met hydrolyse?
- Reaction score
- 68