- Reaction score
- 2
Mijn idee:
1. Los je medicijn op in een hoeveelheid droge methanol (of vergelijkbaar oplosmiddel) gelijk aan 5% of minder gewicht van je dragende substraat.
2. Spreid je substraat plat uit en breng de oplossing gelijkmatig aan met een druppelaar, spuit of spuitfles (als dat veilig kan).
3. Meng je materiaal met een lepel en droog bij kamertemperatuur met af en toe mengen.
4. Als het droog is, meng je het spul met een vijzel en stamper of een blender, het mag niet meer dan halfvol zijn, doe het niet in grotere batches.
Klaar. Wat is jouw mening?
1. Los je medicijn op in een hoeveelheid droge methanol (of vergelijkbaar oplosmiddel) gelijk aan 5% of minder gewicht van je dragende substraat.
2. Spreid je substraat plat uit en breng de oplossing gelijkmatig aan met een druppelaar, spuit of spuitfles (als dat veilig kan).
3. Meng je materiaal met een lepel en droog bij kamertemperatuur met af en toe mengen.
4. Als het droog is, meng je het spul met een vijzel en stamper of een blender, het mag niet meer dan halfvol zijn, doe het niet in grotere batches.
Klaar. Wat is jouw mening?
↑View previous replies…
- Reaction score
- 1
is dit hoe je 100% alprazolam zou snijden zodat elke pil een gelijke hoeveelheid zou krijgen ik wil 2/3 mg per pil leveren kunt u mij de exacte stappen en apparatuur vertellen die nodig zijn en zal dit werken voor xtc/alprazolam/fentanal......please provide detaled steps 1 more time
#Schadebeperking
#Schadebeperking
- Language
- 🇺🇸
- Reaction score
- 0
Deed met soortgelijke gids: opgelost nitazene met manitol in oplosmiddel, zeer goed gemengd, en putted aan +60C oven te verdampen, maar i niet verdampen, na 24h in oven wordt het twee lagen - oranje vloeistof op de top en poeders in de bodem. Wat moet er met die laag gebeuren? Gewoon wegpompen met een slang? Waarom verdampt het niet?