Dead drops of postbezorging?

The best sales method?

  • Dead drops are convenient and safe for the seller

  • Dead drops are convenient and safe for the buyer

  • Postal delivery are convenient and safe for the seller

  • Postal delivery are convenient and safe for the buyer


Results are only viewable after voting.

workworkwork

Don't buy from me
Resident
Joined
Sep 22, 2022
Messages
74
Solutions
1
Reaction score
32
Points
18
Maar als je een bos in de buurt hebt, voor mensen die in landelijke gebieden wonen, ziet dat er perfect uit, heel gemakkelijk plekken vinden om de drugs te verstoppen, niet veel werk.
 

cubesquare

Don't buy from me
Resident
Joined
Oct 11, 2022
Messages
150
Reaction score
97
Points
28
Gewoon niet genoeg klanten in landelijke gebieden...
 

Nyarlathotep

Don't buy from me
New Member
Joined
Apr 26, 2023
Messages
12
Reaction score
5
Points
3
Het is leuk om in een landelijk gebied te produceren, maar je hebt het probleem van distributie en natuurlijk gebrek aan klanten...
 

Nyarlathotep

Don't buy from me
New Member
Joined
Apr 26, 2023
Messages
12
Reaction score
5
Points
3
Ik heb niet veel keus, er is op mijn locatie geen markt voor wat ik wil produceren. Dus als ik er wat geld aan wil verdienen, zal ik het in het buitenland moeten verkopen, wat ik natuurlijk niet kan doen.
 

Passliem

Don't buy from me
New Member
Joined
Feb 20, 2023
Messages
26
Reaction score
27
Points
3
Luister goed naar me, als je geen georganiseerd en professioneel team hebt, kun je er zelfs niet van dromen om medicijnen internationaal te verzenden.
 
View previous replies…

Nyarlathotep

Don't buy from me
New Member
Joined
Apr 26, 2023
Messages
12
Reaction score
5
Points
3
Hmm, kun je daar alsjeblieft op ingaan, en sorry voor mijn onwetendheid, want dit is nieuw voor mij.
 

Passliem

Don't buy from me
New Member
Joined
Feb 20, 2023
Messages
26
Reaction score
27
Points
3
Ik ben bereid om beginners zoveel mogelijk te helpen, allereerst ga ik ervan uit dat je geen georganiseerd team hebt. Als je een hoeveelheid hebt die je wilt verkopen, gebruik dan dropoff, als je in een drukke stad woont is dropoff eenvoudiger, je kunt minimaal 3-4 gram per persoon verkopen, maar als je op het platteland woont moet je in bulk verkopen omdat je ver van de koper bent en de koper moet weten dat het de moeite waard is.
 

Passliem

Don't buy from me
New Member
Joined
Feb 20, 2023
Messages
26
Reaction score
27
Points
3
Als je er nog steeds op staat om de post te gebruiken, moet je of iemand kennen die werkt of je moet werken (maar als je ook medicijnen produceert, heeft dat niet veel zin omdat het gelijk staat aan extra tijd en arbeid).In welk land woon je trouwens, het systeem van elk land lijkt een beetje op elkaar maar is niet allemaal hetzelfde.
 

Nyarlathotep

Don't buy from me
New Member
Joined
Apr 26, 2023
Messages
12
Reaction score
5
Points
3
Bedankt voor uw vriendelijke antwoord! Ja, ik werk alleen.
Ik woon nogal afgelegen. Sorry dat ik niet kan zeggen welk land precies, want ik ben erg voorzichtig met anonimiteit in het algemeen.

Hoe kan ik in dit geval bulk verkopen vanaf mijn locatie? De fiscalisering aan de staatsgrenzen is nogal streng in mijn land voor civiele transporten, zoals bussen, auto's, fietsen en treinen bijvoorbeeld.
 

Nyarlathotep

Don't buy from me
New Member
Joined
Apr 26, 2023
Messages
12
Reaction score
5
Points
3
Eén ding dat me opviel dankzij je bericht is mijn gebrek aan connecties met distributeurs... In mijn land zijn er namelijk erg weinig actieve Tor/I2P/etc gebruikers die drugsdealers/kingpins/distributeurs zijn. Het is nogal moeilijk om zulke connecties te maken, daarom had ik het idee om W.W. te verzenden.
 

Passliem

Don't buy from me
New Member
Joined
Feb 20, 2023
Messages
26
Reaction score
27
Points
3
Ja, ik begrijp wat je bedoelt. Ik kan niets met zekerheid zeggen omdat je je land niet deelt. dan moet je je eigen creativiteit gebruiken.Tot slot, als je bijvoorbeeld drugs vervoert binnen het land, vormt dit geen groot probleem, je kunt zelfs iets voor jezelf vinden van video's op youtube, zoals het verstoppen in een waterfles.Stay Safe My FreshMeat.
 

Passliem

Don't buy from me
New Member
Joined
Feb 20, 2023
Messages
26
Reaction score
27
Points
3
Ik zou ook willen zeggen dat dropoffs al meestal worden gebruikt voor internationale drugstransporten (auto's die grenzen oversteken, onderzeeërs in de oceaan, zweefvliegtuigen, enz.
 

hermano

Don't buy from me
Resident
Language
🇷🇺
Joined
Jun 18, 2023
Messages
51
Reaction score
50
Points
18
Jongens, vergeet de postbezorging als jullie geen volledig professionele staat van muilezels hebben.
Het is een kunst om 60 kg mephedrone in het bos op te graven en nooit gepakt te worden, maar ik denk dat Fedex dat niet toestaat.
Ook in mijn land zijn dillers aan het oefenen, of beter gezegd al betrokken bij taxichauffeur bezorging))
 

Precursor-supplier

Don't buy from me
Resident
Joined
May 23, 2023
Messages
85
Reaction score
42
Points
28
Deals
5
Voor verkopers die wereldwijd verzenden
We gebruiken meestal e-mail
Het valt niet te ontkennen dat er bepaalde oncontroleerbare factoren zijn
Maar we minimaliseren dat risico
We hebben het meest veilige afleveradres van onze klanten nodig
Omdat we wereldwijde verzendervaring hebben
We verbergen de vracht ook
Bijvoorbeeld, als de goederen worden vastgehouden door de douane of verloren gaan tijdens het transport (we zullen onderhandelen met de klant) zullen we ze over het algemeen opnieuw uitgeven aan de klant om het verlies van de klant te minimaliseren.
Voor verkopers (dead drops)
Hoewel het de oudste spionagemethoden zijn
Deze methode kan alleen worden toegepast in het lokale land, kan niet internationaal worden gebruikt en heeft bepaalde beperkingen. Het kan alleen in een klein gebied worden gebruikt.
Als je een verkoper in Duitsland bent, kun je Dead Drops niet gebruiken om naar andere landen zoals de Verenigde Staten te verkopen.
Douaneafhandeling van goederen is niet mogelijk voor particulieren.
 
Top