DET synthese (en analogen DMT, DiPT, MiPT) van indool via LiAH. Videohandleiding.

Novator

Resident
Joined
Oct 30, 2021
Messages
39
Reaction score
800
Points
83
Et₂O (diethylether) - is een gelijkwaardige vervanging voor MTBE.

Verhoudingen:


Als het mogelijk is, maken we video's voor de meeste populaire chemische reacties. Binnenkort nieuwe video's 🎬
 
Last edited:

花谢花开

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 12, 2023
Messages
16
Reaction score
3
Points
3
Aangenaam kennis te maken 1. Hallo, ik zou graag willen vragen of de reflow voor 16-26 uur verwarmd moet worden? Wat is de verwarmingstemperatuur? Dank u. Antwoord alstublieft en dank u. 2 In de draad van het maken van 5-meo-dipt, kan methyl tert-butylether worden gebruikt als oplosmiddel? Ik kijk altijd uit naar je antwoord, anders kan ik niet slapen. Antwoord alstublieft zodat ik goed kan slapen. Hartelijk dank. een persoon die hulp nodig heeft
 

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,654
Solutions
3
Reaction score
2,732
Points
113
Deals
1
Je moet A/C gebruiken. De juiste temperatuur is heel belangrijk voor het werken met sommige stoffen.
 
View previous replies…

花谢花开

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 12, 2023
Messages
16
Reaction score
3
Points
3
Kan methyl-tert-butylether gebruikt worden voor de laatste fase van het wassen?
 

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,654
Solutions
3
Reaction score
2,732
Points
113
Deals
1
Ik weet het niet zeker, kan dioxaan worden gebruikt in plaats van petroleumether.
 

花谢花开

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 12, 2023
Messages
16
Reaction score
3
Points
3
Ik zag dat je een nieuwe tutorial hebt gepost, maar ik ben nog steeds geïnteresseerd. Hallo, mag ik nog een vraag stellen? Is het mogelijk om methyl-tert-butylether als oplosmiddel te gebruiken bij het maken van 5-meo-dipt in deze handleiding? 2. Tot welke temperatuur moet de reflow ongeveer worden verwarmd gedurende 16 tot 26 uur?
 

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,654
Solutions
3
Reaction score
2,732
Points
113
Deals
1
Nogmaals hallo. Bedankt voor je vriendelijke woorden. Zoals ik al zei, kan ik niets met zekerheid zeggen over methyl-tert-butylether als oplosmiddel, ik denk dat het niet zo'n goed idee zal zijn. Je kunt een experiment uitvoeren op kleine schaal.
Wat de temperatuur betreft, dat is de temperatuur waarbij het mengsel wordt gekookt (meestal afhankelijk van het kookpunt van het gebruikte oplosmiddel).
 

花谢花开

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 12, 2023
Messages
16
Reaction score
3
Points
3
Ken je de betekenis van het bestaan van de zon? Een lichtstraal van de zon verlicht een groep mensen die bang zijn in het donker, en jij bent als een lichtstraal die de wereld kleur geeft. Je helpt een groep mensen die wil helpen. Je bent vrij voor meer dan alleen je jaren op aarde. Mensen herinneren zich dat er iemand was die hen hielp en hen liet voelen dat de wereld niet alleen maar kwaadaardig en vervelend is.
 

Rabidreject

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Dec 2, 2023
Messages
309
Reaction score
29
Points
28
Dat is prachtige chemie, maar zo ver verwijderd van de gemakkelijke reductieve aminering van tryptamine bij lage temperatuur met behulp van het relevante aldehyde....

Toch is het ongelooflijk om te zien wat je allemaal moest doorstaan voordat deze lage temperatuur reactie werd ontdekt.

Elke keer als ik iemand een rotovap zie gebruiken, word ik jaloers....en herinner ik mezelf eraan dat ik EXTREMELY kleinschalige experimenten doe - ik ben blij om te zien dat je hetzelfde extractiesysteem gebruikt als ik! Dat betekent dat ik waarschijnlijk veilig ben!
 
Top