- Reaction score
- 112
Is het handig om een destillatiesysteem (of vacuümdestillatiesysteem) te gebruiken om de vrije base te destilleren? Of is het yeld in dit geval te laag?
Zoals ik me herinner, liggen de kookpunten van vrije base uit de amfetaminefamilie rond de 105C, dus waarschijnlijk zal het rond de 85-95C liggen als het met vacuüm wordt gedaan.
Welke temperatuur moet worden aangehouden als het zonder vacuüm wordt gedaan in een gewone rondbodemkolf?
Zoals ik me herinner, liggen de kookpunten van vrije base uit de amfetaminefamilie rond de 105C, dus waarschijnlijk zal het rond de 85-95C liggen als het met vacuüm wordt gedaan.
Welke temperatuur moet worden aangehouden als het zonder vacuüm wordt gedaan in een gewone rondbodemkolf?
G.Patton
Expert
- Solutions
- 3
- Reaction score
- 2,895
- Deals
- 1
Hallo, beste. Ik raad je sterk aan om stoomdestillatie uit te voeren van je amph/methamph vrije base. Bekijk de video hierover.
Synthese van d-methamfetaminehydrochloride via wijnsteenzuur
- Novator
- 174
https://bbgate.com/threads/methamphetamine-isomers-separation-by-tartaric-acid.9690/...
↑View previous replies…
Hallo, ja, maar het wordt niet aanbevolen.
- Language
- 🇺🇸
- Reaction score
- 60
Waarom je geen hexaan gebruikt om te bubbelen, dan zal je ph altijd correct zijn.
En nadat je loog en je vacuümdestilleert het opnieuw, zodat je er direct koud HCL op kunt gieten in plaats van gas te genereren om direct kristallen te maken, maakt je rode kleur het niet geschikt voor kristalgroei de scherven zullen troebel zijn vanwege de lage P.H.
En nadat je loog en je vacuümdestilleert het opnieuw, zodat je er direct koud HCL op kunt gieten in plaats van gas te genereren om direct kristallen te maken, maakt je rode kleur het niet geschikt voor kristalgroei de scherven zullen troebel zijn vanwege de lage P.H.
G.Patton
Expert
- Solutions
- 3
- Reaction score
- 2,895
- Deals
- 1
Hallo, ja, maar het wordt niet aanbevolen.
- Language
- 🇺🇸
- Reaction score
- 60
Als je bubbelt in een apolair oplosmiddel, behalve xyleen omdat het gereduceerd wordt (ik ontdekte dat met dure base erin), dan komt het eruit als een zout. Overtollig HCL gaat de lucht in.
Over het algemeen blijven alle onzuiverheden dan in de hexaanlaag.
En in plaats van koude aceton te wassen, kun je je meth ook in hete hexaan wassen.
Over het algemeen blijven alle onzuiverheden dan in de hexaanlaag.
En in plaats van koude aceton te wassen, kun je je meth ook in hete hexaan wassen.