Denk je dat het Mephedrone was?

Sobsin

Don't buy from me
New Member
Joined
Dec 5, 2022
Messages
1
Reaction score
0
Points
1
Hallo iedereen, ik woon in iran
Ongeveer 2 jaar geleden gaf een dealer me wat bruin poeder en ik denk dat ik een soort G van cocaïne heb (tegenwoordig in iran OD genoemd), met de geur van dior parfum en het voelt als de beste ervaring die ik ooit heb gehad (ook iedereen die het heeft gesnoven wordt er verliefd op) Slechts een minuut na het snuiven het gevoel van helderheid en meer helderheid. en het verhogen van de hartslag, genieten van alles en vriendelijk zijn voor iedereen. Spraakzaam en hoge consumptie en roken, en het verhogen van de rij-modus, en het luisteren naar muziek. behoefte aan seks. En over het algemeen was alles geweldig en als ik meer dan een paar regels gebruikte, veroorzaakte het slapeloosheid. Ik weet zeker dat het gemaakt is met farmaceutische pillen en ik denk dat het een soort speedbal is. Misschien Ritalin met Oxy of .... Ik wil weten wat jullie ervan vinden
 

HIGGS BOSSON

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
435
Reaction score
659
Points
93
Mephedrone wordt gekenmerkt door sterke euforie en een korte werkingsperiode, ongeveer een uur.
 

Never to sleep

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 31, 2022
Messages
128
Reaction score
158
Points
43
Ik ben het er helemaal mee eens dat het echt is alsof je met een baksteen op je hoofd wordt geslagen door het plotselinge sterke begin, maar het is erg kort. Ik denk ook niet dat miauw miauw slapeloosheid veroorzaakt.
 

41Dxflatline

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 23, 2022
Messages
320
Solutions
1
Reaction score
153
Points
43
Kon ook methylone zijn
 
Top