Mist iemand anders de jaren 2000

fidelis

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Mar 1, 2024
Messages
311
Reaction score
358
Points
63
Het is misschien stom om dit te posten, maar ik betwijfel of ik gemakkelijk kan worden geïdentificeerd + ik heb de exif-gegevens verwijderd, maar hier is een voorbeeld van aardappelcamera's die leuker zijn dan hoge resolutie ^^;
VYBSeP3Uvt
 

vis

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 21, 2023
Messages
146
Reaction score
102
Points
28
High res groot scherm haalt er het meeste uit. Ik zie je schattige gezichtje niet, ik zie een klodder
 

jessejames122669

See my products
Seller
Language
🇺🇸
Joined
Aug 14, 2023
Messages
48
Solutions
1
Reaction score
40
Points
18
Deals
3
Ik herinner me die tijd en soms wens ik die terug. Het waren jaren waarin ik worstelde om mijn verslavingen onder controle te krijgen. niet altijd een goede tijd. er was een leercurve. ik denk dat ik een pieper had.
 

fidelis

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Mar 1, 2024
Messages
311
Reaction score
358
Points
63
ik ben heel blij dat het nu (hopelijk) beter met je gaat :c actieve verslaving is het ergst

Ik denk niet dat ik ooit een pieper heb gehad, tenminste niet dat ik me kan herinneren.
 

vis

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 21, 2023
Messages
146
Reaction score
102
Points
28
Er zijn goede en slechte verslavingen. De goede verslaving begint het eerst en het meest, maar de slechte wordt steeds machtiger (zware drugs zoals MDPV).
 

miner21

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Sep 15, 2023
Messages
503
Reaction score
236
Points
43
Ja, de goede oude tijd zeker. Ik vergat mijn telefoon thuis en het kon me niet echt schelen...
 

fidelis

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Mar 1, 2024
Messages
311
Reaction score
358
Points
63
Ik neem mijn telefoon overal mee naar toe, maar ik kan hem net zo goed thuis laten omdat ik hem niet graag gebruik als ik niet vrij ben. Mensen worden boos op me omdat ik ze meer dan 5 uur lang aan laat staan, maar... dat is niet persoonlijk. Het is niet dat ik er niet van hou, ik heb gewoon een leven buiten mijn telefoon en dat is voor de meeste mensen moeilijk te begrijpen. Ja, vandaag de dag zijn mensen toegankelijker dan ooit, maar toegankelijkheid betekent niet noodzakelijkerwijs dat ze het niet druk hebben. Het is niet eens zo dat mensen me sms'en over iets belangrijks. Als het een serieuze situatie is, kun je persoonlijk met me praten... ik ga niet stoppen met wat ik aan het doen ben om te reageren op die "grappige" video die je me stuurde. Rot op.

ik haat deze cultuur van "oh je moet constant met je partner/vrienden praten." het is iets heel nieuws en het helpt niemand. relaties werkten prima, zo niet beter, voordat er moderne smartphones en sociale media waren. zoveel relaties zijn disfunctioneel omdat mensen verwachten dat hun partner alles laat vallen om hen te sms'en. je zult mij die shit NIET zien doen voor een man en ik verwacht niet dat iemand dat voor mij doet. een partner moet een prioriteit zijn maar nooit je eerste prioriteit. als iemand dat niet kan respecteren dan verdient hij het helemaal niet om in je leven te zijn.
 

vis

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 21, 2023
Messages
146
Reaction score
102
Points
28
"een partner moet een prioriteit zijn, maar nooit ur eerste prioriteit."
Whole Love Partner is mijn prioriteit spelen chem.
 

miner21

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Sep 15, 2023
Messages
503
Reaction score
236
Points
43
Eerlijk gezegd ben ik net zo met het beantwoorden van berichten. Ik dacht altijd: als je me sms't, ben je niet op zoek naar informatie die je meteen van me nodig hebt. Toegegeven, ik ben super slecht in mensen terugbellen, ik vergeet mijn telefoon uit te zetten en ik luister bijna nooit naar voicemails. Ik bel mensen meestal gewoon terug. Ik denk dat ik ook niet weet waarom ik mijn telefoon overal mee naartoe neem.

Een paar jaar geleden was ik met een meisje dat wilde dat ik die life360 op mijn telefoon had. Haar reden was dat ik op reis was. Ik haatte het. Ik verwijderde het steeds. Toen vond ik een app die mijn gps-locatie kon vervalsen. Daarna zette ik mijn locatie altijd in een ander land. Geen verrassing dat die relatie geen stand hield.
 

fidelis

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Mar 1, 2024
Messages
311
Reaction score
358
Points
63
ja, mijn telefoon staat altijd op niet storen en ik ben niet actief op sociale netwerken. waarschijnlijk is telegram de makkelijkste manier om me te bereiken en ik ben er maar een paar keer per dag op, als ik het niet druk heb... ^^;

Ik heb relaties gehad met overbezorgde mannen en heb op de harde manier geleerd dat liegen alleen maar ellende oplevert voor beide partijen. Je moet gewoon iemand vinden wiens prioriteiten overeenkomen met de jouwe. tbh ik heb vertrouwensproblemen, maar als ik zo paranoïde was, zou ik gewoon geen relatie hebben. Waarom zou je jezelf zo stressen? Als iemand vreemd wil gaan, zullen ze dat doen, ongeacht de "preventieve maatregelen" die je neemt. Ik heb het in zoveel relaties gezien. Laat ze het zichzelf vertellen in plaats van te proberen ze tegen te houden:

onthoud, niemand kan je partner stelen, alleen jouw probleem!
 

miner21

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Sep 15, 2023
Messages
503
Reaction score
236
Points
43
Helemaal waar! Als je gek wordt van het controleren van je partner of het doorzoeken van zijn telefoon, dan is het tijd om er een punt achter te zetten. Het zal waarschijnlijk niet beter worden en het is de stress niet waard!
 

KurtV989

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
May 13, 2024
Messages
121
Reaction score
86
Points
28
Ik voel me nu al oud. Ik ga beweren dat de N64, GameBoy en doorkijktelefoon geen 2000's maar 90's zijn, maar dat terzijde!
Ik ben het er wel mee eens dat de meeste dingen zielloos zijn geworden en ik schrijf het zelf vooral toe aan de massale uittocht van kabelknippers. Niemand krijgt meer iets op dezelfde manier, niemand gaat naar zijn werk en zegt "heb je de nieuwe aflevering van X show gezien?" ze zeggen "bro je moet X show kijken, kijk het alsjeblieft, PLEASE" je zegt ok en doet het dan nooit, of mensen zeggen gewoon helemaal niets omdat ze het niet willen vragen. Het wordt zo dat niemand meer met elkaar wil praten, dat iedereen zijn 'klik' heeft en dat het dan afgelopen is. Triest. Ik hoop dat de jaren 30 niet zo erg zijn...lol
 

fidelis

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Mar 1, 2024
Messages
311
Reaction score
358
Points
63
Wat zou je zeggen dat ze zijn? Ouder?

en ja, ik heb het gevoel dat niemand meer nieuwe dingen wil proberen, het is zo verdomde triest... btw is je gebruikersnaam een verwijzing naar Kurt Vonnegut? hij is mijn favoriete auteur:
 

KurtV989

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
May 13, 2024
Messages
121
Reaction score
86
Points
28
Er is een generatie tussen Millennials en Gen-X:
"De microgeneratie tussen Millennials en Generatie X wordt vaak de "Xennials" of de "Oregon Trail Generatie" genoemd. Xennials worden beschouwd als een "cusp" generatie, geboren tussen het einde van de jaren 1970 en het begin van de jaren 1980. Ze vertonen kenmerken van zowel Generatie X als Millennials en overbruggen de kloof tussen deze twee grotere generatiecohorten."
Het is voor mij een rare plek gebleken om vast te zitten, het lijkt erop dat ik niemand in de echte wereld kan vinden die een vergelijkbare achtergrond heeft.
wat de naam betreft: shhhhh... maar ja lol
 

fidelis

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Mar 1, 2024
Messages
311
Reaction score
358
Points
63
die mensen lijken me heel chill, ik heb er nog nooit een ontmoet maar wel over ze gehoord. ik heb gen xs en millennials ontmoet maar nog geen van hen. persoonlijk ben ik gen z ^^;

Ik wou dat ik kon zeggen dat ik in dezelfde groep zat. Je hebt een geweldige smaak in boeken tho! Mijn favoriete boek van hem is slapstick (het is ook mijn favoriete boek in het algemeen, gebonden met no longer human door osamu dazai)
 

OperationHasj

Don't buy from me
Resident
Language
🇳🇱
Joined
May 1, 2024
Messages
5
Reaction score
2
Points
3
Ja heel erg.... Deze keer is het waardeloos
 

vis

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 21, 2023
Messages
146
Reaction score
102
Points
28
Nee, ik mis niet echt verouderde dingen en tijden in het dagelijks leven, ik kijk vooruit naar grotere dingen die komen gaan. Zoals AI die een ziel krijgt en ons opknapt. Technologische geschiedenis zal samen met ons leven vervagen in onze geheugenbanken. de nostalgie van beperkingen. Niet mijn ziel om vast te zitten in het (primitieve) verleden.
 

miner21

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Sep 15, 2023
Messages
503
Reaction score
236
Points
43
Ik mis dus geen inbelverbinding of floppy disks, maar wordt je niet een beetje nostalgisch als je erover praat?
 

vis

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 21, 2023
Messages
146
Reaction score
102
Points
28
Ik ben een bittere ziel met een slecht verleden en ik wil het graag goed doen voor mezelf en misschien voor anderen. Nostalgie maakt me meer verspild, en ongemakkelijk van primitivisme. Het gaat mij om resultaten. Ik respecteer de verouderde interesses van anderen. Ik herinner me een Witte Westerse Topbeschaving die door feminiene (linkse) gevoelens de ongelukkige anti-mensen zich liet vestigen om ons te bestelen en te ruïneren. Het is altijd hetzelfde resultaat met hen. Singapore weet dat ze onmogelijk hun aanwezigheid kunnen rechtvaardigen. Ik lees IQ-grafieken en demografie, het is allemaal logische input-output. Ik schuw de ongelukkigen (niet Oekraïens graag hoor).
 

miner21

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Sep 15, 2023
Messages
503
Reaction score
236
Points
43
Oké, eerlijk is eerlijk. Ik kan me inleven in je standpunt
 

Paz

Don't buy from me
New Member
Joined
May 14, 2024
Messages
3
Reaction score
3
Points
3
Ik weet niet of ik mis wie ik was en hoe ik me voelde en/of dat ik de bijnamen en het aan boord gaan van nieuwe technologie mis.
Een beetje van beide, misschien. 😊
 

fidelis

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Mar 1, 2024
Messages
311
Reaction score
358
Points
63
Ik mis niet echt wie ik was omdat ik nog heel jong was, maar ik mis wel hoe ik de wereld zag, en een groot deel daarvan was de technologie.
 
View previous replies…

miner21

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Sep 15, 2023
Messages
503
Reaction score
236
Points
43
Mee eens, ik mis ook hoe ik de wereld zag
 

vis

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 21, 2023
Messages
146
Reaction score
102
Points
28
De mogelijke (gezonde) technologie was "het jaar ervoor" slechter.
Het wordt beter - niet slechter. Je zit vast in het slechte verleden.
 

vis

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 21, 2023
Messages
146
Reaction score
102
Points
28
Ik begrijp niet waarom je dat zegt.
De technologie van vandaag is zoveel speelser en leuker dan vroeger.
 

fidelis

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Mar 1, 2024
Messages
311
Reaction score
358
Points
63
Kijk naar de voorbeelden in de oorspronkelijke post + ik dit is niet rlly 2000s maar in windows xp u kon veranderen de cursor en ik mis shit als dat ...
 
Top