- Solutions
- 4
- Reaction score
- 1,095
- Deals
- 1
Je cold packs, wat zeggen ze over de ingrediënten? Ik heb hoog en laag gezocht en kon geen ammoniumnitraat cold pack vinden. Die worden al meer dan tien jaar niet meer gemaakt. Als er calciumammoniumnitraat of ureum op staat, werken ze niet. Vervang dat door ammoniumsulfaat of ammoniumwisenzuur van welke soort dan ook.
- Reaction score
- 1
In mijn proces doe ik het volgende (als het je interesseert, zo niet dan verontschuldig ik me voor de overbodige informatie)
-meet de colemanbrandstof af (dit is allemaal opgeschreven btw, en ik heb het nu niet bij de hand om 100 procent nauwkeurig te zijn, maar ik heb nauwkeurige metingen opgeschreven)
-doe het in een sodafles
-meet ammonium af, doe het in de soda stream fles
-strip de batterijen, doe ze in een aparte container met coleman brandstof om ze te bewaren.
-opgepompt pseduo nemen, in sodastroom doen
-loog afmeten, in sodastroom doen
-neem lithium, doe in de sodastroom
-Start de reactie met een heel klein beetje water en sluit onmiddellijk af.
-zwenken, niet schudden tot het mengsel hard begint te rollen
-zo lang mogelijk wachten met boeren
-schudden, boeren, herhalen, doorgaan tot alle lithium brons wordt
-filter door wattenbolletjes en een serie koffiefilters in een nieuwe container
-vergas de vloeistof met vloeibaar vuur en zout door buizen tot het "sneeuwt".
-filter wit spul en droog
-eindresultaat is onbruikbaar afval. komt dit allemaal door het ammonium? kan ik misschien dat afvalpoeder in een nieuwe pan doen en dat het dan werkt? of is het onbruikbaar en moet het weggegooid worden?
-meet de colemanbrandstof af (dit is allemaal opgeschreven btw, en ik heb het nu niet bij de hand om 100 procent nauwkeurig te zijn, maar ik heb nauwkeurige metingen opgeschreven)
-doe het in een sodafles
-meet ammonium af, doe het in de soda stream fles
-strip de batterijen, doe ze in een aparte container met coleman brandstof om ze te bewaren.
-opgepompt pseduo nemen, in sodastroom doen
-loog afmeten, in sodastroom doen
-neem lithium, doe in de sodastroom
-Start de reactie met een heel klein beetje water en sluit onmiddellijk af.
-zwenken, niet schudden tot het mengsel hard begint te rollen
-zo lang mogelijk wachten met boeren
-schudden, boeren, herhalen, doorgaan tot alle lithium brons wordt
-filter door wattenbolletjes en een serie koffiefilters in een nieuwe container
-vergas de vloeistof met vloeibaar vuur en zout door buizen tot het "sneeuwt".
-filter wit spul en droog
-eindresultaat is onbruikbaar afval. komt dit allemaal door het ammonium? kan ik misschien dat afvalpoeder in een nieuwe pan doen en dat het dan werkt? of is het onbruikbaar en moet het weggegooid worden?
- Reaction score
- 1
- By SauceySockss
De kleine rubberen pakkingen op de deksels, de mijne zijn letterlijk gescheurd of gedeeltelijk opgelost, en zodra alle druk in één keer vrijkomt, barst er een vulkaan uit. Op één keer na let ik goed op en heb ik een reservedop in de buurt om een catastrofe te voorkomen. Eén keer spoot hij me onder met benzine en mijn hele garage. Godzijdank besloot niets te ontbranden of boos te worden, anders was ik super krokant geweest.