Gratis monsters van BB Forum voor iedereen!

SoldadoDeDrogas

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Nov 16, 2023
Messages
214
Reaction score
142
Points
43
9bMFjGYeiR
 

SoldadoDeDrogas

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Nov 16, 2023
Messages
214
Reaction score
142
Points
43
Dit is het voorbeeld dat ik kreeg van de mensen van BB. 2 gram 4mmc of "cat". Sorry dat ik geen betere foto buiten de zak heb gemaakt. Het was grotendeels fijngemalen en in poedervorm dus niet veel om naar te kijken, maar hoe dan ook, gratis drugs dus geen klachten hier (y). Ik herken die geur... ja... die duidelijke geur... en de smaak! Dit is min of meer wat er rondging als "molly" in mijn omgeving zo'n ~10 jaar geleden. Het kon doorgaan voor MDMA of een analoog daarvan vanwege het "rollende" effect dat het geeft.

Ik kwam meteen ter zake en nam een infuus van .3 of zo ... en jawel ... dat is het spul. Voor degenen die het niet weten, het is een soort psychedelische amfetamine, zo kan ik het het beste omschrijven. Het is een zeer euforisch stimulerend middel, bij een dosis die hoog genoeg is krijg je visuele effecten. Bij intraveneus gebruik is het een behoorlijk intense high vanaf ~.25g zou je visuele vervorming moeten zien (afhankelijk van je gewicht, ik weeg ongeveer 180lbs.) Je krijgt een intense euforische rush voor ongeveer 30 minuten en dan begint het af te nemen en ben je nog ongeveer een uur high. Het is anders dan andere stimulerende middelen zoals cocaïne of dexamfetamine omdat het je dat kenmerkende "rollende" gevoel geeft. Het is moeilijk uit te leggen - het is overdreven stimulerend maar tegelijkertijd voelt het bijna kalmerend of ontspannend... maar het trekt je gewoon mee. Je voelt je een beetje "dopey" maar niet zoals bij een heroïne knik.
Ik deelde de rest met een paar vrienden en vroeg om hun feedback... zij namen het ook in, ongeveer dezelfde hoeveelheid als ik. Ze hadden niet echt veel te zeggen, behalve "Ze vonden het lekker, en het was goed... en of ik nog meer had of kon krijgen". Ik hoopte op iets meer, maar je kunt niet echt zulke welsprekende tripverslagen verwachten van straatverslaafden.
Ik gaf een andere vriendin een .8 om te parachuteren (op te eten). Zij vond het ook erg lekker. Ze zei dat ze zo high was als de hel voor ongeveer 3 uur, daarna weer afnam voor 2 uur en weer normaal was na ongeveer 6 uur na het doseren. Ze wilde ook weten hoe snel ik weer meer kon krijgen. Dus, laat het bekend zijn, dit monster werd goed ontvangen en zal gemist worden aangezien er een goede vraag is maar geen aanbod.

Al iets gehoord over die promo synth kits? :B

Bedankt iedereen bij BB - de admins, het personeel, alle gebruikers. Iedereen die dit mogelijk heeft gemaakt. Dit was echt cool en iets wat je niet ziet... nooit?
Wie geeft er nou gratis proefmonsters weg en verwacht er niets voor terug? Erg geweldig... nogmaals bedankt.
 
View previous replies…

SoldadoDeDrogas

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Nov 16, 2023
Messages
214
Reaction score
142
Points
43
Iets anders dat ik nog vergat te vermelden was de verzending/verpakking. Het duurde ongeveer een week om vanuit Midden-Europa in de VS te komen. Het duurde nog eens een week voordat het bij mij in het noordoosten van de VS aankwam.
Het kwam in een kleine envelop, ongeveer zo groot als een ansichtkaart. De envelop bevatte een verzegeld mylar zakje met daarin een klein appelzakje zoals te zien is op de foto (ik denk maat 1515?).
Duidelijk niets te steels aan, maar ook niet nodig. Overdrijven met heimelijkheid kan in deze situatie alleen maar kwaad, dus je hoeft niet ongerust te zijn. Zoiets kleins wordt niet onderzocht of achtervolgd. Bovendien is er geen verslag van een transactie, dus als er iets is, speel dan gewoon dom en ontken, ontken ...ontken.

Nogmaals bedankt.
 

Metribolone

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 14, 2023
Messages
38
Reaction score
21
Points
8
Ayy bedankt voor deze update, ik ben van de oostkust van de VS, meer naar het zuiden. Ik heb eerlijk gezegd getwijfeld of het wel of niet zou aankomen, en dit heeft me enorm geholpen. Het is al een tijdje geleden dat ik iets heb ontvangen.
 

papiflaw666

Don't buy from me
New Member
Joined
Jul 5, 2024
Messages
1
Reaction score
0
Points
1
Ik ben zeer geïnteresseerd. Zegeningen
ik rook cocaïne
 

Ser0tex

Don't buy from me
Resident
Language
🇩🇪
Joined
Jun 18, 2024
Messages
5
Reaction score
5
Points
3
Monster is onderweg... Ik ben erg benieuwd wat er in de post zit.

Is het trouwens stealth verpakt?
 

Ser0tex

Don't buy from me
Resident
Language
🇩🇪
Joined
Jun 18, 2024
Messages
5
Reaction score
5
Points
3

Geen stealth, maar goede verpakking. Ruikt een beetje naar kattenpis.
Vape op Alu Foul niet zo goed!
 

Sibylle

Don't buy from me
Member
Language
🇩🇪
Joined
Jun 25, 2024
Messages
3
Reaction score
7
Points
3
Hy, ik gebruik elke Drug.for 35. Jaren averybody stuur me een gratis sample.Thank jullie.
 

Glitchy

Testing Squad
Language
🇺🇸
Joined
Oct 16, 2023
Messages
446
Reaction score
165
Points
43
Controleer uw DM pls :)
 

Jamestheman22

Don't buy from me
New Member
Joined
Jul 6, 2024
Messages
2
Reaction score
4
Points
3
 

Attachments

  • nH8IOidq70.jpeg
    nH8IOidq70.jpeg
    430 KB · Views: 57

lenoss

Don't buy from me
Member
Language
🇺🇸
Joined
Jul 19, 2024
Messages
2
Reaction score
2
Points
3
Ik zou graag een voorbeeld ontvangen als ze nog beschikbaar zijn?
 

Jamestheman22

Don't buy from me
New Member
Joined
Jul 6, 2024
Messages
2
Reaction score
4
Points
3
I am Ready Ik ben een tatoeëerder die het nauwelijks redt
 

Ser0tex

Don't buy from me
Resident
Language
🇩🇪
Joined
Jun 18, 2024
Messages
5
Reaction score
5
Points
3
De 4-MMC van hier is geweldig. Lost op in koud water. Prikt niet als je aan je neus trekt. Stomen op aluminiumfolie is moeilijk.

Effect is erg amfetamine-achtig bij een lage 25mg - 50mg.
Bij een grotere neus lijkt het effect erg op dat van MDMA.

Nul nervositeit, geen paranoia. Geen films als: er komt iemand aan etc.

Met THC kom je extreem ontspannen beneden, slapen is geen probleem 3, 4 uur na de laatste neus.

Ik bedoel, het is lang geleden dat ik zo'n schone substantie van de zwarte markt heb gehad. Hoe goed stoffen eigenlijk kunnen zijn als er geen vuiltje aan de lucht is. Amfetamine, dat ik in mijn stad haal, verdient die naam niet.

Ik was echt verbaasd over hoe schoon en nobel een stof kan lijken! Veel dank en respect voor je werk!
 

Glitchy

Testing Squad
Language
🇺🇸
Joined
Oct 16, 2023
Messages
446
Reaction score
165
Points
43
Hartelijk dank voor je woorden bro :)
 

Lordbahamut

Don't buy from me
New Member
Joined
Jul 8, 2024
Messages
1
Reaction score
1
Points
3
Goedenavond, ik ben benieuwd waar de monstercatalogus uit bestaat.

Bedankt en nog een fijne avond!
 
Top