Ja, IV Cat ... is ... de kattenmiauw ... bij wijze van spreken. Ik zou zeggen dat het waarschijnlijk veel gebruikelijker en populairder is dan je zou denken. Ik had altijd een hekel aan kat snuiven. Ik haatte de geur en smaak, en het spul dat ik had brandde als de hel. De meeste mensen die ik ken geven de voorkeur aan IV in vergelijking met andere routes. Het is waarschijnlijk de meest intense rush/ervaring die ik me kan voorstellen. Qua intensiteit is het vergelijkbaar met intraveneuze cocaïne, maar dan veel intenser, denk ik, plus het duurt wat langer, dus nog beter... je kunt je erin nestelen en ervan genieten. Het is goed voor twee shots voordat 'de magie' weggaat en het gewoon stimulerend is. Met andere woorden, je raakt snel tolerant. Ongeveer 30 minuten na je shot ben je zo high als een mofo, je hebt visuele vervorming bij hogere doses (.25g en hoger) .3-.4 is echt een goede dosis, meer en je bent echt in it to win it. Zorg dat je wat koud water in de buurt hebt om te drinken en misschien op je hoofd te spatten (ik doe dat graag) - ik krijg het zo warm dat het water van me af begint te verdampen en er stoom van mijn hoofd komt.
Hoe dan ook, na ongeveer 30 minuten zul je beginnen af te nemen en je zult waarschijnlijk rond die tijd een nieuwe dosis willen nemen als je dat kunt. Je zult nog een uur of twee high zijn na de eerste roes, maar het neemt af en hopelijk kun je niet al te lang daarna in slaap vallen. Het afkicken is niet zo erg, niet zo erg als coke IMO. Het helpt echt om een landingsgestel te hebben. Een opiaat, een benzo, misschien zelfs een kalmerend middel - seroquel (quetiapine) en zyprexa (olanzipine) doen wonderen tegen de crash en de angst en zorgen voor een geweldige ervaring.
Ik heb in het verleden gemerkt dat als ik een paar dagen voorafgaand aan het gebruik van kat cocaïne gebruikte, vooral IV, de ervaring aanzienlijk verminderde. Sommigen zouden zelfs kunnen denken dat ze drugs verkocht kregen of dat het gewoon niet zo goed was. Ik heb cat een of twee keer geïnjecteerd voordat ik de echte ervaring kreeg, en het was een groot verschil. Dus als je kunt, gun jezelf dan een pauze voorafgaand aan katgebruik en geef dat advies door aan iedereen die erover denkt om kat te gaan gebruiken. Het is bijna als een MDMA-ervaring. Je wilt er zeker van zijn dat je hersenen fris en opgeladen zijn en klaar om overspoeld te worden met magie. Anders komt het niet tot zijn recht en is het gewoon zonde.
Als je naar IV gaat, "stuur je het pas naar huis" als je weet dat je goed in die ader zit. Koop een mooie vlag/register en test het door er bloed in te laten stromen, als het binnenstroomt... sla die shit dan dicht en hou vol voor je leven! Het is niet iets wat je langzaam wilt doen. Het laatste wat je wilt is dat je de helft neemt en dan moet gaan prutsen om weer een register te krijgen. Ken je dosis, zoek het en stuur die mutha fucka gewoon op. Gebruik elke keer een nieuwe naald en bind goed af. Gebruik genoeg water zodat de kat niet begint te kristalliseren, maar ook niet te veel om het hanteren van de spuit te bemoeilijken. .05g voor .1ml is een goede verhouding, denk ik. Dus .5 past in een 1cc spuit. Dus .3-.4 is ongeveer 60-80 cent. Het helpt al met al om de oplossing te verwarmen voordat je het in je spuit doet, en natuurlijk om een watje te gebruiken om het te filteren, maar zonder zou het prima moeten trekken. Dat is eigenlijk alles wat je moet weten.
Blijf veilig en geniet o7