- Reaction score
- 0
Ik ben op zoek naar de beste manier om cut uit Meth te halen. Dit is de eerste keer op dit geweldige forum, dus excuseer me als ik woorden gebruik die niet kloppen. Het is op dit moment niet haalbaar voor mij om mijn eigen product te maken, dus ik ben gedwongen om te krijgen wat ik kan. Ik heb de middelen om te kopen, maar het product is niet van goede kwaliteit. Ik dacht eerst dat het MSN was, maar ik denk dat ik met andere stoffen te maken heb. Mijn belangrijkste doel is om een kwaliteitsproduct te hebben. Ik heb gekeken en onderzocht en behalve het wassen met aceton en zelfs het gebruik van een convectieoven om genoemde verontreinigingen te verwijderen, werken ze niet echt. Ik heb 5 oz gewassen en verloor aanzienlijk product; ik hield 2 oz over. Ik geloof dat zelfs na het wassen de snede zo ver in het product zit dat het onmogelijk lijkt om het volledig te verwijderen. Het product was nog steeds zwak, veroorzaakte hoofdpijn en gewrichtspijn. Het klinkt als MSN, maar ik geloof echt dat er iets anders in zit. Heb je ideeën over wat dit kan zijn en hoe ik het kan verwijderen? Nieuwe trucs of ideeën zouden geweldig zijn. Ik heb producten gekocht via verschillende bronnen, maar ze lijken allemaal besmet te zijn. Ik ben beperkt in mijn mogelijkheden en zou elk advies op prijs stellen. Ik zou graag mijn eigen product willen maken, maar ik geloof niet dat ik op dit moment aan alle benodigdheden kan komen om mijn droom te verwezenlijken. Dus ik moet dit plan bedenken om het beste te maken van wat ik kan met wat beschikbaar is. Elk advies zou zeer op prijs worden gesteld.
Hartelijk dank
Hartelijk dank