Hoe heeft u over ons gehoord? Het is belangrijk voor ons.

kaoticneurotic

Don't buy from me
New Member
Joined
Dec 6, 2021
Messages
3
Reaction score
4
Points
1

TheHusky

Don't buy from me
New Member
Joined
Oct 21, 2022
Messages
2
Reaction score
1
Points
3
Ik vond jullie op Youtube toen ik op zoek was naar een nieuwe synthese om uit te proberen. Een van de meest professioneel uitgevoerde scheikundevideo's die ik tot nu toe heb gevonden. Bedankt voor het delen van je werk!
 

HairyPoppins

Don't buy from me
Resident
Joined
Oct 27, 2022
Messages
50
Reaction score
26
Points
18
Hallo vriend, ik was op zoek naar informatie over de Rhodium archieven, science madness en reddit geloof ik, toen zag ik het BB logo een paar keer voordat ik me realiseerde dat dat waarschijnlijk was waar ik heen moest gaan, en nu ben ik een nieuwe abonnee. Alvast bedankt!
 

Brennos

Don't buy from me
New Member
Joined
Nov 4, 2022
Messages
2
Reaction score
1
Points
3
Iemand postte je link in LeLoupBlanc, een Frans forum, en ik ben blij dat hij dat deed, dit is een prachtig forum en ik ben echt enthousiast om alle onderwerpen en antwoorden te lezen! :)
 

m03

Don't buy from me
New Member
Joined
Nov 16, 2022
Messages
15
Reaction score
3
Points
3
Ehh oorspronkelijk via DarkNetLive voor de revamp, ben een lurker geweest maar heb eindelijk een account gemaakt lol. Zag ook wat gepraat over u op TheeHive subreddit op een bepaald punt.
 

victorplum

Don't buy from me
New Member
Joined
Dec 20, 2022
Messages
5
Reaction score
1
Points
1
Hallo, nieuw hier, ik heb de advertentie een paar maanden geleden gevonden op Dread.

Ik zie geen thread met regels, maar ik heb genoeg forums gebruikt om zelf te weten hoe ik gezond verstand moet gebruiken + ik heb de handtekening van Heisemberg gelezen (die ik al als gezond verstand zou hebben beschouwd). Lees je rond, vrede :)
 

hustla

Don't buy from me
New Member
Joined
Dec 20, 2022
Messages
8
Reaction score
5
Points
3
Ik was op zoek naar een basisbereiding van een chemische stof die ik me nu niet meer herinner en het was gewoon youtube. En toen raadde yt me een video aan van bb.expert channel en poef - hier ben ik.
 

Nacho

Don't buy from me
New Member
Joined
Dec 24, 2022
Messages
5
Reaction score
1
Points
3
YouTube-video. Hier hou ik van. Je hebt de mensheid en iedereen die waarde hecht aan echte vrijheid een grote dienst bewezen. Geweldig gedaan en ik dank u!
 

Loki12

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 18, 2022
Messages
52
Reaction score
25
Points
8
Ik geloof dat ik ergens op andere forums verwijzingen naar BB heb gezien, maar ik blijf meestal bij wat ik weet. Toen doken jullie op op darkfail of iets dergelijks? Het kostte me echter nog een paar weken om de site te openen, ik denk dat iemand over een synth had gepost en naar hier had gelinkt. Ik heb er eigenlijk spijt van dat ik op deze site heb geslapen, maar met zoveel scams op darknet kun je nooit voorzichtig genoeg zijn.
 
Top